Extras din proiect
I.1. Prezentarea generala S.C. DEDEMAN S.R.L.
Denumirea societatii:
S.C. DEDEMAN S.R.L.
Statutul juridic:
Societatea comerciala S.C. DEDEMAN S.R.L. s-a constituit in baza unui capital social privat. Aceasta isi desfasoara activitatea in conformitate cu legile romane si cu statutul societatii.
I.1.1. DESCRIEREA FIRMEI
DEDEMAN este numele uneia dintre cele mai importante lanturi de magazine si depozite de materiale de contructii si amenajari interioare din tara. Compania a fost infiintata in 1992 si a cunoscut o dezvoltare constanta, fapt reflectat si de cresterea semnificativa a cifrei de afaceri, care la sfarsitul anului 2002 se ridica la 24 de milioane de euro, iar in 2003 a ajuns la 35 de milioane de euro. În prezent compania are peste 1000 de angajati. De asemenea, DEDEMAN detine propria sa fabrica de mobila, este unul dintre cei mai importanti dealeri nationali pentru marcile Renault, Nissan si Dacia si a inaugurat unul dintre cele mai mari si moderne service-uri auto din Moldova, la Bacau. In decursul celor peste 14 ani de activitate, DEDEMAN a reusit sa deschida o retea formata din 6 centre comerciale si 4 depozite.
Sloganul care astazi defineste filosofia companiei, "totul pentru interior. totul pentru exterior." a fost la inceput o idee, o viziune, care a prins viata incetul cu incetul si s-a inchegat in acest deceniu de viata. Aceasta decizie, de a intra pe piata constructiilor ca furnizor de produse si de a oferi servicii de consultanta pentru utilizarea acestora, a fost si cea care a contribuit la o dezvoltare neasteptat de rapida.
In reteaua Dedeman se pot gasi peste 40.000 articole din gama instalatii, termice, sanitare, gaz, canalizari, instalatii electrice, materiale pentru amenajari interioare, materiale de constructii, scule electrice si unelte pentru constructii, echipament de protectie, materiale pentru curatenie, articole de gradina.
Filozofia DEDEMAN este : sa faca parte din viata dumneavoastra de zi cu zi, având grija sa va ofere <totul pentru interior, totul pentru exterior> la o calitate superioara si usor de folosit, care sa va transforme casa într-un camin cu un decor placut si primitor.
Venind în întâmpinarea exigentelor clientilor sai, firma reprezinta interesele a peste 100 de firme din Italia, Franta, Spania, Polonia, Slovacia, Germania si România si distribuie produsele celor mai importanti producatori autohtoni de instalatii, materiale de constructii, amenajari interioare si exterioare.
Vizitând centrele comerciale se poate remarca posibilitatea alegerii produselor dorite pe baza recomandarilor puse la dispozitie de personalul specializat.
Cei peste 1000 angajati formeaza o familie, care, cu entuziasm, competenta si profesionalism lucreaza pentru atingerea obiectivelor firmei.
DEDEMAN poate vorbi deja de istorie si evolutie pentru ca firma are o prezenta pe piata de 14 ani. Aceasta companie a reusit sa realizeze in Romania stilul de vanzare supermagazin-depozit, prin crearea unui spatiu unic, cu o diversitate mare de standuri specializate pe produse sau pe industrii.
DEDEMAN s-a aliniat foarte repede la sistemele electronice de management si control, utilizand transferul on-line a tuturor datelor si stocurilor din magazine catre sediul central. Un alt aspect important, care ridica compania DEDEMAN la nivelul marilor comercianti internationali, este faptul ca fiecare magazin, fiecare depozit, pune la dispozitia clientilor sai servicii complete: consultanta si asistenta la cumparare, transport, garantie si service dupa cumparare.
a. DOMENIUL DE ACTIVITATE SI TENDINTELE EXISTENTE
Firma DEDEMAN este o firma de comecializare a produselor si serviciilor diversificate pe mai multe domenii de activitate, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate.
Intreaga activitate a firmei este subordonata scopului major al asigurarii unor castiguri corecte si echitabile ale partenerilor sai, prin desfasurarea unei activitati profitabile si prin dezvoltarea unei organizari eficiente orientata spre reducerea continua a costurilor. Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile ce se ivesc pentru satisfacerea, in cat mai mare masura, a clientilor ei, pentru imbunatatirea situatiei ei economice si a climatului de afaceri in industria de profil si pe pietele pe care le serveste. In acest sens firma va intreprinde actiuni adecvate pentru a se achita la un nivel superior de responsabilitatile sale socio-economice, astfel incat sa serveasca cat mai bine interesele clientilor si salariatilor. O directie primordiala de actiune va fi aceea de perfectionare continua si de vanzare a produselor.
Anul trecut, Dedeman si-a extins reteaua cu inca cinci magazine, la Braila, Iasi, Bacau, Vaslui si Onesti, marind astfel suprafata de expunere cu 25-30%.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiect Management - Dedeman.doc