Proiect Modelarea si Simularea Sistemelor de Productie - Atomix Ecopen

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1: Stabilirea identitatii firmei
1.1. Prezentarea produsului
1.2. Grupul tinta
1.3. Numele firmei
1.4. Sloganul si sigla
1.5. Structura echipei manageriale
CAPITOLUL 2: Definirea misiunilor, obiectivelor si strategiilor
CAPITOLUL 3: Decizia de pret
CAPITOLUL 4: Decizia de productie
CAPITOLUL 5: Decizia de marketing
CAPITOLUL 6: Investitia de capital 
CAPITOLUL 7: Investitia in Cercetare si Dezvoltare
CAPITOLUL 8: Functionarea firmei in conditii de criza
CAPITOLUL 9: Functionarea firmei in conditii economice normale


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1: Stabilirea identitatii firmei
1.1. Prezentarea produsului
Ecopen reprezinta o gama de pixuri ecologice, biodegradabile realizate pe baza de PLA - acid polilactic pe baza de porumb. Pixurile sunt realizate fie din PLA simplu fie din PLA si carton sau PLA si bambus.
1.2. Grupul tinta
Pixul Ecopen se adreseaza tuturor, insa grupul tinta este alcatuit din persoane cu varsta cuprinsa intre 7-35 ani interesate de curentul eco si de protectia mediului.
1.3. Numele firmei
Numele firmei este Atomix. Am ales acest nume deoarece membrii care au pus bazele societatii au absolvit facultatea de chimie. Atomul fiind baza existentei universului. 
1.4. Sloganul si sigla
,,Ecopen -gandeste verde, traieste verde!"
1.5. Structura echipei manageriale
Nr. Crt. Numele Functia Motivatia/Competente
1 Manager General - abilitati de lider
- adoptare de decizii
- persuasiv
2 Manager Investitii
Manager Cercetare si Dezvoltare - creativitate
- abilitati financiare
3 Manager Resurse Umane - bune abilitati de comunicare
- abilitati inter-umane;
4 Manager de Productie - gandire analitica
- rezolvare de probleme;
5 Manager de Marketing - putere de convingere
- creativitate
- persuasiv
CAPITOLUL 2: Definirea misiunilor, obiectivelor si strategiilor
Misiunea firmei este de oferi clientilor nostri produse de calitate, care sa nu dauneze mediului inconjurator.
Strategia pe care am adoptat-o este strategia pret mic si productie mare. Este o strategie de penetrare care are ca scop cucerirea rapida a unei parti de piata prin practicarea unui pret scazut.
Obiective: 
- obtinerea unei cote de piata de 30 %;
- maximizarea profitului, prin cresterea continua a productiei;
- asigurarea unei cereri continue;
- realizarea unei stabilitati a preturilor;
- asigurarea lichiditatilor;
CAPITOLUL 3: Decizia de pret
Am ales sa stabilim pretul la 28 $ pentru a fi in concordanta cu strategia aleasa si anume pret mic - volum mare. Am luat aceasta decizie deoarece dorim sa vindem toata productia intr-un timp cat mai scurt si pentru a ne asigura o cerere continua.
Factorii luati in considerare la stabilirea pretului sunt prezentati in figura 3.1.
Figura 3.1. Decizia de pret
Evolutia pretului in cele 8 perioade este prezentata in figura 3.2


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Modelarea si Simularea Sistemelor de Productie - Atomix Ecopen.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!