Proiectarea Sistemului Informational

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul I. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI
1.1 Misiunea,obiectivele si strategia informationala a firmei
1.2 Scurta descriere a organizatiei.Descrierea activitatii in compartimentul 
supus studiului
1.3 Rolul jucat de sistemul informational in cadrul firmei
1.4. Necesitatea reproiectarii sistemului informational
Capitolul II. DETERMINAREA CERINTELOR INFORMTIONALE ALE NOULUI SISTEM
2.1 Diagnosticarea sistemului informational decizional existent in cadrul compartimentului analizat
2.2.Stabilirea domeniului de investigat
2.3.Precizarea scopului perfectionarii sistemului informational decizional din cadrul compartimetului analizat
2.4.Construirea echipei de diagnosticare a sistemului informational decizional
2.5.Stabilirea metodelor pentru culegerea datelor. Documentarea preliminara in domeniul SID
2.6. Construirea diagramei de relatii a compartimentului in situatia actual
2.7. Analiza critica a situatiei existente prin determinarea punctelor slabe si forte.Determinarea diagnosticului sistemului informational al domeniului investigat
CapitolulII. PROPUNERI DE IMBUNATATIRE A STRUCTURII, FUNCTIONARII SI CONTROLULUI SISTEMULUI INFORMATIONAL DECIZIONAL
3.1.Alegerea variantei optime de proiectare a sistemului informational
3.2.Proiectarea noul sistem informational
3.3.Implementarea noul sistem informational
3.4.Stabilirea etapelor de implementare
Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

I.IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI
1.1 Misiunea,obiectivele si strategia informationala a firmei 
Misiunea companiei Petrom
- descoperirea, producerea si procesarea de titei si gaze si distribuirea de combustibil si alte produse petroliere in vederea asigurarii energiei si mobilitatii in Romania si in regiunile invecinate.
-cresterea profitabila si sustenabila a companiei este benefica pentru actionarii, clienti, angajatii si pentru economia Romaniei in general si de aceea aceasta este centrul tutror activitatiilor desfasurate;
Obiectivul companiei este sa incurajeze dezvoltarea profesionala, care sa genereze profitabilitatea pe termen lung, combinarea succesului economic cu cele mai bune solutii in domeniul energiei pentru prezent si pentru viitor, crearea unui mediu reciproc avantajos prin parteneriate sociale si economice, respectand exigentele ecologice actuale,.
Strategia informational a firmei
Strategia informationala a firmei este aceea ca OMV Petrom S.A priveste informatia ca fiind cel mai important lucru din organizatie, asigurand integritatea si bunastarea firmei. Sistemul informational se pliaza pe structura organizatorica cu puncte nodale din care se ramifica sau in care se concentreaza informatia potrivit cerintelor exprimate de centrii decizionali ai organizatiei. Din aceasta cauza parametrii organizarii functionale se afla in stransa legatura cu structura organizatorica. Ca in oricare alta organizatie informatia circula si este cautata prin acele mijloace de baza, si anume internetul, telefonul, e-mail-ul, in corespondenta sosita si expediata, in scurta sedinta matinala a sefului, din verificarea matinala a agendei de termene etc.
Daca este prea abundenta, informatia isi pierde din semnificatie si eficacitate, iar daca este insuficienta se creaza un climat de necunoastere si dezordine. In cadrul firmei functioneaza un sistem informational structurat dupa necesitatile informational-decizionale ale diferitelor compartimente.
Dupa un proces profund si de succes de restructurare si modernizare, Petrom tinteste pozitia de jucator cheie pe piata energetica din regiune.
1.2 Scurta descriere a organizatiei. Descrierea activitatii in cadrul departamentului 
Denumire:OMV PETROM S.A
Forma juridica: Societate pe actiuni
Sediul principal: Bucuresti
Adresa: Sector1 Str. Coralilor nr.22
Telefon: 021-4060118
Fax: 021-4060436
Grupul Petrom este cel mai mare grup petrolier din Europa de Sud-Est, cu activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Marketing, Gaze Naturale si Energie. Grupul exploateaza in Romania si Kazakhstan rezerve dovedite de petrol si gaze estimate la 832 milioane de barili echivalent petrol si are o capacitate nominala anuala de rafinare de 8 milioane tone. Pe piata distributiei de produse petroliere, Grupul Petrom este prezent prin intermediul unei retele de circa 800 statii, operata sub doua branduri, Petrom si OMV.
Structura organizatorica: 
In firma OMV Petrom S.A intalnim urmatoarele departamente:
- Departamentul financiar-contabil:
-Elaboreaza si fundamenteaza indicatorii financiari ai societatii reflectati de bugetul de venituri si cheltuieli;
- Asigura respectarea integritatii patrimoniului societatii;
- Intocmeste documentele de salarizare a personalului;
- Intocmeste jurnalele conturilor;
- Departamentul de resurse umane:
- Planifica, oganizeaza si supervizeaza activitatile departamentului de resurse umane;
- Organizeaza si coordoneaza intregul proces de recrutare si selectii de personal pentru posturile vacante;
- Coordoneaza activitatea de reactualizare a fiselor de post;
- Supervizeaza intretinerea bazei de date a angajatilor;
- Departamentul de productie:
- Organizarea activitatii departamentului de productie;
- Supervizarea activitatii personalului din cadrul departamentelor de productie;
- Elaboreaza programe de modernizare tehnologica;
- Departamentul comercial:
- Urmareste zilnic activitatea personalului aflat in subordine;
- Stabileste relatii bune cu furnizorii;
- Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitionare;
1.4.Rolul jucat de sistemul informational in cadrul firmei
Activitatea decizionala exprima menirea sistemului informational de a asigura elementele informationale necesare luarii deciziilor.Aceasta e indeplinita de managerii de varf si de sefii sectiilor care aproba planul de activitate pe termenul apropiat( plan de vanzari-cumparari , de materie prima, de utilaje), precum si aprobarea sau modificarea bilantului contabil.
Activitatile operationale sunt tactice si administrative, care se refera la aspecte variate specifice: testarea candidatilior la angajare, orientarea si acomodarea noilor candidati, pregatirea adecvata a superiorilor, rezolvarea problemelor de securitate si protectie a muncii personalului, recompensarea si salarizarea personalului.
Activitatile strategice sunt cele privitoare la planificarea resurselor umane, pe termen lung sau mediu, in scopul indeplinirii obiectivelor organizatiei.


Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!