Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 1599
Mărime: 86.85KB (arhivat)
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Luminita L.

Cuprins

  1. 1.IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI
  2. 1.1 Misiunea, obiectivele si strategia informationala a firmei 3
  3. 1.2 Scurta descriere a organizarii firmei (structura organizatorica, metoda de conducere folosita, profitul, modul de organizare si desfasurarea a activitatii etc.). Descrierea activitatii in cadrul compartimentului supus studiului 4
  4. 1.3 Rolul jucat de sistemul informational in cadrul firmei (operational, decizional, strategic) 6
  5. 1.4 Necesitatea reproiectarii sistemului informational, factori ce pot influienta realizarea proiectului: evenimente economice, manageriale, tehnologice etc 7
  6. 2.DETERMINAREA CERINTELOR INFORMATIONALE ALE NOULUI SISTEM
  7. 2.1.Diagnosticarea sistemului informational existent in cadrul compartimentului analizat 8
  8. 2.1.1.Culegerea informatiilor despre sistemul informational existent (conceperea unui chestionar specific domeniului investigat, prezentarea informatiilor dupa o structura liber aleasa) 8
  9. 2.1.2.Construirea diagramei de relatii a compartimentului in situatia actuala 10
  10. 2.1.3.Analiza critica a situatiei existente prin determinarea punctelor slabe, forte si evaluarea lor cu ajutorul nivelului de evaluare si a coeficientului de importanta, precum si prin evaluarea in functie de criteriile de calitate ale sistemului informational. Determinarea diagnosticului sistemului informational al domeniului investigat 12
  11. 2.1.4.Propuneri de imbunatatire a structurii, functionarii si controlului sistemului informational 14
  12. 2.2Alegerea variantei optime de proiectare a sistemului informational 15
  13. 3. PROIECTAREA NOULUI SISTEM INFORMATIONAL
  14. 3.1 Definirea principalelor centre de decizie ale domeniului 15
  15. 3.2 Stabilirea deciziilor specifice fiecarui centru de decizie 16
  16. 3.3 Stabilirea listei informatiilor finale, pe baza carora se iau decizii, cu specificarea surselor, beneficiarilor, periodicitatii 16
  17. 3.4 Eliminarea informatiilor ce se repeta, si a disfunctionalitatilor stabilite in analiza diagnostic 17
  18. 3.5 Stabilirea informatiilor primare ce stau la baza informatiilor finale,eliminand disfunctionalitatile semnalate 18
  19. 3.6 Stabilirea prelucrarilor la care sunt supuse informatiile primare, eliminand disfunctionalitatile semnalate 18
  20. 3.7 Stabilirea circuitelor informationale, eliminand disfunctionalitatile semnalate 18
  21. 3.8 Stabilirea suportilor de informatii, eliminand disfunctionalitatile semnalate 19
  22. 3.9 Stabilirea fisierelor in functie de natura informatiilor de stocat, eliminand disfunctionalitatile semnalate. 20
  23. 4. IMPLEMENTAREA NOULUI SISTEM INFORMATIONAL
  24. 4.1 Stabilirea etapelor de implementare 20

Extras din proiect

PROIECTAREA SISTEMULUI INFORMATIONAL AL COMPARTIMENTULUI

RESURSE UMANE DIN CADRUL S.C. ACASA -MOB S.R.L.ROMAN

I. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI

1.1Misiunea, obiectivele si strategia informationala a firmei S.C”ACASA- MOB”S.R.L Roman.

MISIUNE:

- de a asigura o calitate ireprosabila produselor si serviciilor, o apropiere de client

prin intelegerea si satisfacerea cerintelor lui.

- de a realiza un management performant

OBIECTIVE :

-cresterea productivitatii muncii

-castigarea de noi piete de desfacere

-cresterea cifrei de afacere cu peste 15%

-adaptarea structurilor si procedurilor de fabricatie la continua dezvoltare a

sectorului industrial din care face parte

-monitorizarea si imbunatatirea procesului de instruire

-reducerea costurilor defectarilor interne

-mentinerea si imbunatatirea sistemului

STRATEGIA INFORMATIONALA A FIRMEI

Sistemul informational prezinta disfunctionalitati in domeniul colectarii de informatii exterioare intreprinderii,deseori acestea fiind inconsistente ceea ce nu permite managerilor sa sesizeze tendintele de dezvoltare ale firmei determinand decizii uneori perfomante.

Strategia informationala a firmei implica abordarea unor domenii importante cum sunt: finante, marketing, resurse umane s.a, in scopul determinarii capacitatii de organizatie de a indeplini obiectivele sale.

Strategia S.I al firmei consta in controlul calitatii si cantitatii informatiilor puse in circulatie, in scopul evitarii aparitiei situatiilor de supra si subinformare.

Daca este prea abundenta, informatia isi pierde din semnificatie si eficacitate, iar daca este insuficienta se creaza un climat de necunoastere si dezordine.In cadrul firmei functioneaza un S.I structurat dupa necesitatile informational-decizionale ale diferitelor compartimente.

Un elemet cheie al strategiei generale este planificarea eficienta a resurselor umane.

1.2 Scurta descriere a organizatiei firmei

Denumirea :SC « ACASA-MOB »S.R.L Roman.

Forma juridica:Societate cu raspundere limitata.

Nr. de inmatriculare la oficiul Registrului Comertului :J27/380/2004

Codul fiscal :16239960

Sediul principal :Localitatea Roman, jud.Neamt

Str.Nicolae Titulescu,Nr.4

Tel.0233/743348

Fax :0233/743348

Conturi la BRD Roman :lei :RO 94 BRDE 280 SV 0734992280

S.C « ACASA-MOB »S.R.L Roman s-a infiintat conform Legii nr.15/19990.

S.C « ACASA-MOB »S.R.L Roman are ca obiect principal de activitate producerea si comercializarea de diverse mobiliere.

Produsele realizate sunt destinate pietii interne.Societatea este specializata in productia de mobilier modern de casa pentru living, dormitor, bucatarie precum si mobilier de birou.Principalii concurenti ai societatii sunt :

-S.C MOBEXPERT-Bucuresti

-S.C NORVINIA-Bucuresti -S.C SORTEM-Roman

ORGANIGRAMA

DESCRIEREA ACTIVITATII IN CADRUL COMPARTIMENTULUI

RESURSE UMANE

Managementul resurselor umane reprezinta ansamblul de activitati generale si specifice privitoare la asigurarea, mentinerea si folosirea eficient a personalului din cadrul agentilor economici.

Managementului resurselor umane i se asociaza doua roluri importante :operational si strategic.

Activitatile operationale sunt tactice si administrative, care se refera la aspecte variate specifice: testarea candidatilio la angajare, orientarea si acomodarea noilor candidati,pregatirea adecvata a superiorilor, rezolvarea problemelor de securitate si protectie a muncii personalului, recompensarea si salarizarea personalului.

Activitati strategice sunt cele privitoare la planificarea resurselor umane, pe termen lung sau mediu, in scopul indeplinirii obiectivelor organizatiei.

Resursele umane reprezinta una din cele mai importante investigatii ale unei organizatii ale carei rezultate devin tot mai evidente.

Departamentul de resurse umane are urmatoarele activitati tipice :

- planificarea resurselor umane

- executia si dezvoltarea prevederilor legale

- limitarea costurilor si optiunilor pentru ajutoare si recompense

Preview document

Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 1
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 2
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 3
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 4
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 5
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 6
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 7
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 8
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 9
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 10
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 11
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 12
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 13
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 14
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 15
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 16
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 17
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 18
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 19
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 20
Proiectarea sistemului informațional al compartimentului resurse umane din cadrul SC Acasa Mob SRL Roman - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Proiectarea Sistemului Informational al Compartimentului Resurse Umane din Cadrul SC Acasa Mob SRL Roman.doc

Alții au mai descărcat și

Sistemul de Management al unei Instituții Publice

1. PROCESUL DE MANAGEMENT SI FUNCTIILE MANAGERIALE Managementul, abordat concomitent ca teorie si practica, este, în etapa actuala, unul dintre...

Analiza Percepțiilor Privind Managementul Carierei în Instituțiile Publice

INTRODUCERE În condiţiile actuale ale dezvoltării noului statut al instituţiilor publice, un rol deosebit îl are valorificarea maximă a...

Plan de Dezvoltare Personală

1. Evaluarea situaţiei actuale. Analiza SWOT Puncte tari: - Seriozitate - Adaptabilitate la situaţii neprevăzute - Cunoştinţe de operare PC –...

Proiectarea Sistemului Informațional

I.IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 1.1 Misiunea,obiectivele şi strategia informaţională a firmei Misiunea companiei Petrom -...

Sistemul informațional al firmei

CAPITOLUL I 1.1 Noţiunea de sistem O primă abordare a noţiunii de sistem îşi are originea în filozofia antică greacă Afirmând că: „ întregul este...

Proiectarea sistemului informațional al compartimentului de producție al firmei SC Flintab Engineers and Constructors SRL

I. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 1.1. Misiune , obiective si strategia informationala a firmei a. Misiunea firmei Misiunea...

Sistemul Informațional al Întreprinderii

INTRODUCERE Trăim într-o societate informatizată şi trecem printr-o explozie informaţională. De aceea este uşor să spui că managerul are nevoie să...

Autocunoașterea și Dezvoltarea Personală

1. Introducere Proiectul meu “Ghidul spre succes în carieră, Autocunoaşterea şi dezvoltarea personală” este structurat pe 6 capitole:...

Ai nevoie de altceva?