Proiectarea Sistemului Informational al Departamentului de Achizitii Auchan

Cuprins proiect Cum descarc?

Cap I Identificarea beneficiarului proiectului
1.1.Misiunea,obiectivele si strategia informationala a firmei.
1.2 .Scurta descriere a organizarii firmei:.
1.3 Rolul jucat de Sistemul Informational in cadrul firmei.
Cap II Determinarea cerintelor informationale ale noului sistem
2.1 Diagnosticarea sistemului informational existent:.
2.1.1 Stabilirea domeniului investigat.
2.1.2 Precizarea scopului perfectionarii Sistemului informational.
2.1.3 Constituirea echipei de diagnosticare a sistemului informatics.
2.1.4 Stabilirea metodelor pentru culegerea informatiilor.
2.1.5 Stabilirea punctelor slabe si a cauzelor.
Cap.III Proiectarea sistemului informational
3.1 Definirea principalelor centre de decizie ale departamentului.
3.2 Stabilirea deciziilor specifice fiecarui centru de decizie .
3.3 Stabilirea listei informatiilor finale pe baza carora se iau decizii cu specificarea surselor,beneficiarilor si periodicitatii.
3.4.Eliminarea informatiilor ce se repeta si a disfunctionalitatilor stabilite in analiza diagnosticului.
3.5.Stabilirea informatiilor primare ce stau la baza informatiilor finale eliminand disfunctionalitatile semnalate.
3.6.Stabilirea prelucrarilor la care sunt supuse informatiile primare de asemenea eliminarea disfunctionalitatilor semnalate.
3.7.Stabilirea circuitelor informationale eliminand disfunctionalitatile semnalate.
3.8.Stabilirea suportilor de informatii.
3.9.Stabilirea fisierelor in functie de natura informatiilor de stocat eliminand disfunctionalitatile semnalate.
Cap IV Implementarea noului sistem informational
4.1 Stabilirea etapelor de implementare.
4.1.1 Sensibilizarea conducerii.
4.1.2 Crearea conditiilor.
4.1.3 Instruirea personalului .
4.1.4 Asigurarea resurselor pentru implementare.
4.1.5 Implementarea sistemului informational.


Extras din proiect Cum descarc?

Cap 1
Identificarea beneficiarului proiectului
1.1.Misiunea,obiectivele si strategia informationala a firmei:
Auchan este un specialist al hipermarketurilor de mari dimensiuni, in toate orasele unde sunt prezente, magazinele Auchan sunt cele mai mari pe acest segment si inregistreaza cel mai mare trafic de clienti. 
Grupul Auchan are misiunea de a imbunatati puterea de cumparare si calitatea vietii pentru cel mai mare numar de clienti,cu angajati responsabili,profesionali,dedicati si respectati.
Aceasta se bazeaza pe 3 valori si anume,incredere,schimbul de informatii si progres.
Intr-un mediu in care clientii sunt tot mai exigenti si capriciosi,Auchan se stradueste sa-i inteleaga mai bine,in scopul de a-i servi mai bine.
Strategia informationala a firmei este aceea ca Auchan priveste informatia ca fiind cel mai important lucru din organizatie ,asigurand integritatea si bunastarea firmei. Sistemul informational se pliaza pe structura organizatorica cu puncte nodale din care se ramnifica sau in care se concentreaza informatia potrivit cerintelor exprimate de centrii decizionali ai organizatiei. Din aceasta cauza parametrii organizarii functionale se afla in strinsa legatura cu structura organizatorica, in cazul de fata vom face referire mai mult pe sediul central din Lille pentru ca acolo se iau cele mai importante decizii.Ca in oricare alta organizatie informatia circula si este cautata prin acele mijloace de baza,si anume internetul,telefonul,e-mail, in corespondenta sosita si expediata, in scurta sedinta matinala a sefului, din verificarea matinala a agendei de termene etc.
1.2.Scurta descriere a organizarii firmei:
Grupul Auchan este una dintre cele mai importante companii de retail din lume,prezenta in 13 tari,prin cele 4 divizii ale sale: hipermarketuri, supermarketuri, centrele comerciale Immochan si banca Accord.
Grupul Auchan ,este prezent ori de cate ori se poate ,este un actor in peisajul economic si social,si are vointa de a actiona cu responsabilitate corporatista.Mediul ,caracterul echitabil al relatiilor cu furnizorii,,de integrare profesionala a persoanelor cu handicap,angajamentul fata de comunitatea locala,sunt cateva lucruri problematice la care Grupul Auchan lucreaza si sunt de interes direct. 
Auchan SA este o retea internationala de hipermarket-uri, cu sediul central la Lille, Franta. Compania este controlata de familia Mulliez si este prezenta in Franta, Italia, Spania, Portugalia, Luxemburg, Polonia, Ungaria, Rusia, Maroc, China, Taiwan si Romania.
Head quarter-ul este situat in nordul Frantei, langa Lille.
La nivelul fiecarei tari unde functioneaza Auchan exista o structura organizatorica nationala care este integrata in structura organizatorica mondiala.
Astfel la nivel international exista un comitet de conducere (patronatul grupului) la care se subordoneaza Directiile Generale de conducere ale fiecarei tari.
Organigrama sediului din Lille
Fig.1
In figura de mai sus este prezentata organigrama generala a sediului din Lille. 
In 1977, Auchan a implementat o structura Achizitii pentru Grupul Auchan.Prima misiune Auchan Achizitii este de a raspunde nevoilor clientilor,prin propunerea de produse de buna calitate la preturi competitive si servicii de incredere. 
Echipa Auchan Achizitii lucreaza sa caute noi furnizori, care respecta strategia de etica sociala a Grupului Auchan, cu noi produse care sa corespunda standardelor de calitate , si care sunt livrate in cele mai bune conditii.Astazi departamentul Achizitii se numeste si centrala de achizitii Internationala sau Nationala .Insa in acest proiect se va discuta despre activitatea Centralei de Achizitii Internationala.
.Departamentul despre care vom vorbi in continuare este incadrat in chenarele de culoare galbena. Cu alte cuvinte pe langa centralele de achizitii nationale (locale) din fiecare tara, exista si o centrala de achizitii internationala menita sa raspunda nevoilor de aprovizionare comune tuturor tarilor ,adica are ca scop principal sourcing-ul de produse din China (90%) sau din alte zone ale globului, produse care sunt similare in toate tarile unde Auchan are deschise magazine, produse de rulaj foarte mare.
Auchan Achizitii asigura ca produsele cumparate au fost fabricate in conditii care sa respecte drepturile angajatilor. Auchan lucreaza cu furnizorii care s-au angajat sa urmeze"Codul de Etica in afaceri" (munca copiilor este inacceptabila, munca fortata nu va fi tolerata, toate tipurile de discriminare sunt inacceptabile, etc)


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea Sistemului Informational al Departamentului de Achizitii Auchan.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!