Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 3660
Mărime: 106.61KB (arhivat)
Publicat de: Andrei Pantea
Puncte necesare: 10
Universitatea tehnică “Gheorghe Asachi ” – Iaşi Facultatea de Textile – Pielărie şi Management Industrial Profilul: Textile Specializarea: Inginerie economică

Cuprins

  1. CAPITOLUL 1. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 3
  2. 1.1 Misiunea, obiectivele, strategia informaţională a firmei şi valorile firmei real,- Hypermarket 3
  3. 1.2 Scurtă descriere a organizării firmei 4
  4. 1.3 Rolul jucat de sistemul informaţional în cadrul firmei 6
  5. 1.4 Necesitatea reproiectării sistemului informaţional, factori ce pot influenţa realizarea proiectului 6
  6. CAPITOLUL 2. DETERMINAREA CERINŢELOR INFORMAŢIONALE ALE NOULUI SISTEM 7
  7. 2.1 Diagnosticarea sistemului informaţional existent 7
  8. 2.1.1 Stabilirea domeniului investigat 7
  9. 2.1.2 Precizarea scopului perfecţionării sistemului informaţional 7
  10. 2.1.3 Constituirea echipei de diagnosticare a sistemului informatic 8
  11. 2.1.4 Stabilirea metodelor pentru culegerea informaţiilor 8
  12. 2.1.5 Stabilirea punctelor slabe şi a cauzelor 12
  13. 2.1.6 Propuneri de îmbunătăţire a structurii, funcţionării şi controlului sistemului informaţional 13
  14. 2.2 Alegerea variantei optime de proiectare a sistemului informaţional 14
  15. CAPITOLUL 3. PROIECTAREA SISTEMULUI INFORMAŢIONAL 15
  16. 3.1 Definirea principalelor centre de decizie ale departamentelor 15
  17. 3.2 Stabilirea deciziilor specifice fiecărui centru de decizie: 15
  18. 3.3 Stabilirea listei informaţiilor finale, pe baza cărora se iau deciziile, cu specificarea surselor, beneficiarilor, periodicităţii 15
  19. 3.4. Eliminarea informaţiilor ce se repetă şi a disfuncţionalităţilor stabilite în analiza diagnosticului 16
  20. 3.5. Stabilirea informaţiilor primare ce stau la baza informaţiilor finale eliminând disfuncţionalităţile semnalate 16
  21. 3.6. Stabilirea prelucrărilor la care sunt supuse informaţiile primare eliminând disfuncţionalităţile semnalate 17
  22. 3.7. Stabilirea circuitelor informaţionale eliminând disfuncţionalităţile semnalate 17
  23. 3.8. Stabilirea suporţilor de informaţii, eliminând disfuncţionalităţile semnalate 18
  24. 3.9. Stabilirea fişierelor în funcţie de natura informaţiilor de stocat eliminând disfuncţionalităţile semnalate 18
  25. CAPITOLUL 4. IMPLEMENTAREA NOULUI SISTEM INFORMAŢIONAL 20
  26. 4.1 Stabilirea etapelor de implementare 20
  27. 4.1.1 Sensibilizarea conducerii 20
  28. 4.1.2 Crearea condiţiilor 20
  29. 4.1.3 Instruirea personalului 21
  30. 4.1.4 Asigurarea resurselor pentru implementare 21
  31. 4.1.5 Implementarea sistemului informaţional 21
  32. BIBLIOGRAFIE: 23

Extras din proiect

CAPITOLUL 1. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI

1.1 Misiunea, obiectivele, strategia informaţională a firmei şi valorile firmei real,- Hypermarket

real,- Hypermarket a intrat pe piaţa din România în luna martie a anului 2006 când a deschis primul magazine la Timişoara. În următorii ani au urmat şi alte 24 de magazine, în diferite oraşe ale ţării, incluzând şi capitala Bucureşti.

Scopul firmei este de a oferi clientilor o gamă largă de produse naţionale dar şi internaţionale la preţuri accesibile. Serviciile oferite sunt recunoscute la nivel internaţional, de aceea real,- Hypermarket doreşte să ajungă magazinul preferat al românilor.

Factori cheie despre real,- Hypermarket:

• Deţin peste 70000 de produse în stoc

• Au 1700 de furnizori, peste 80% din aceştia fiind din România

• Peste 300 de sortimente de peşte, 600 de tipuri de vin din România şi 17 internaţionale

• Peste 260 de produse de brutărie şi patiserie

• Gamă diversificată de produse electronice şi electrocasnice, dar şi produse de sport şi camping

• Branduri proprii: TiP, real,- QUALITZ, real,- BIO, real,- SELECTION

Strategia informaţională a firmei este aceea că real,- Hypermarket priveşte informaţia ca fiind cel mai important lucru din organizaţie, asigurand integritatea şi bunăstarea firmei. Sistemul informaţional se pliază pe structura organizatorică cu puncte nodale din care se ramnifica sau în care se concentrează informaţia potrivit cerinţelor exprimate de centrii decizionali ai organizaţiei. Din această cauză parametrii organizarii funcţionale se află în strânsă legatură cu structura organizatorică. În cazul de faţă vom face referire la sediul central din România situat la Bucureşti, pentru că acolo se iau cele mai importante decizii pentru reţeaua de magazine din ţara noastră. Ca în oricare altă organizaţie informaţia circulă şi este căutată prin acele mijloace de bază, şi anume internetul, telefonul, e-mail-ul, în corespondenţă sosită şi expediată, în scurta şedinţă matinală a şefului, din verificarea matinală a agendei de termene etc.

1.2 Scurtă descriere a organizării firmei

METRO GROUP este unul din cele mai importante grupuri de comerţ internaţional şi cu amănuntul, aflat pe locul trei în lume. La ora actuală METRO GROUP este prezent în 33 de ţări, unde deţine peste 2.100 de magazine în care lucrează în jur de 290.000 de angajaţi.

METRO AG este firma de management strategic al grupului care deţine mai multe divizii de vânzări, independente una de cealaltă fiecare răspunzând de funcţionarea propriilor afaceri:

- Metro/Makro Cash & Carry

- real,-

- Media Markt, (magazin de vânzare cu amănuntul în domeniul electronicelor)

- Saturn (magazin de vânzare cu amănuntul în domeniul electronicelor)

- Galeria Kaufhof (un lanţ de magazine pe raioane).

În cadrul METRO GROUP, real,- reprezintă conceptul de succes al hipermarketului cu autoservire într-un spaţiu mare de vânzare cu amănuntul.

Conceptul hipermarketului real,- aduce succesul deoarece el combină accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spaţiului, structura clară a gamei de produse si un sortiment cuprinzător la preţuri competitive.

Într-un spaţiu de vânzări cu suprafaţa de 6.000-10.000 metri pătraţi clientul găseşte rapid şi cu usurinţă toate produsele de uz cotidian, de la mâncare, trecând prin electrocasnice şi până la îmbrăcăminte.

În fiecare zi işi fac cumpărăturile aici un milion de clienţi în Germania, şi peste o jumătate dintre aceştia vin la magazinele real,- cel puţin o dată pe săptămână.

Lanţul de magazine real,- cuprinde 329 de magazine în Germania şi 109 în străinătate.

În segmentul hipermarketurilor real,- deţine o poziţie de frunte pe piaţa, atât în Germania cât şi în străinătate.

Preview document

Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 1
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 2
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 3
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 4
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 5
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 6
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 7
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 8
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 9
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 10
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 11
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 12
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 13
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 14
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 15
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 16
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 17
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 18
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 19
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 20
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 21
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 22
Proiectarea sistemului informațional al firmei SC Real-Hypermarket SRL - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Proiectarea Sistemului Informational al Firmei SC Real-Hypermarket SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Eficientizarea Sistemului Informațional în Cadrul Întreprinderii

Introducere « Capacitatea unei organizaţii de a învăţa, şi de a transforma învăţarea în acţiune, rapid, este avantajul competitiv suprem » Jack...

Sistemul informațional al organizației

Capitolul 1 . SISTEMUL INFORMATIONAL AL ORGANIZATIEI 1.1. Definirea sistemului informtional al organizatiei Sistemul informational-managerial...

Banca Comercială Română

1.FUNCȚIONAREA ORGANIZAȚIEI 1.1 CONDIȚII ȘI ETAPE DE ÎNFIINȚARE Denumirea societății: Banca Comercială Română (BCR). BCR a fost înființată in...

Proiectarea Sistemului Informațional

I.IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 1.1 Misiunea,obiectivele şi strategia informaţională a firmei Misiunea companiei Petrom -...

Sistemul Decizional al Marketingului Industrial al Firmei Atlassib

Capitolul 1 . Sistemul decizional al marketingului industrial 1.1. Procesul decizional în marketingul industrial Termenul de marketing industrial...

SC Art Event SRL

I. Scurt istoric Firma “ART EVENT” SRL este o firmă înființată în anul 2010.Din momentul în care a început să fie o firmă care organizează...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sistemul organizatoric al firmei

SISTEMUL ORGANIZATORIC AL FIRMEI Sistemul organizatoric al firmei constă în ansamblul elementelor de natură organizatorică ce asigură cadrul,...

Ai nevoie de altceva?