Proiectarea Sistemului Informational al Firmei SC Real-Hypermarket SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 3
1.1 Misiunea, obiectivele, strategia informationala a firmei si valorile firmei real,- Hypermarket 3
1.2 Scurta descriere a organizarii firmei 4
1.3 Rolul jucat de sistemul informational in cadrul firmei 6
1.4 Necesitatea reproiectarii sistemului informational, factori ce pot influenta realizarea proiectului 6
CAPITOLUL 2. DETERMINAREA CERINTELOR INFORMATIONALE ALE NOULUI SISTEM 7
2.1 Diagnosticarea sistemului informational existent 7
2.1.1 Stabilirea domeniului investigat 7
2.1.2 Precizarea scopului perfectionarii sistemului informational 7
2.1.3 Constituirea echipei de diagnosticare a sistemului informatic 8
2.1.4 Stabilirea metodelor pentru culegerea informatiilor 8
2.1.5 Stabilirea punctelor slabe si a cauzelor 12
2.1.6 Propuneri de imbunatatire a structurii, functionarii si controlului sistemului informational 13
2.2 Alegerea variantei optime de proiectare a sistemului informational 14
CAPITOLUL 3. PROIECTAREA SISTEMULUI INFORMATIONAL 15
3.1 Definirea principalelor centre de decizie ale departamentelor 15
3.2 Stabilirea deciziilor specifice fiecarui centru de decizie: 15
3.3 Stabilirea listei informatiilor finale, pe baza carora se iau deciziile, cu specificarea surselor, beneficiarilor, periodicitatii 15
3.4. Eliminarea informatiilor ce se repeta si a disfunctionalitatilor stabilite in analiza diagnosticului 16
3.5. Stabilirea informatiilor primare ce stau la baza informatiilor finale eliminand disfunctionalitatile semnalate 16
3.6. Stabilirea prelucrarilor la care sunt supuse informatiile primare eliminand disfunctionalitatile semnalate 17
3.7. Stabilirea circuitelor informationale eliminand disfunctionalitatile semnalate 17
3.8. Stabilirea suportilor de informatii, eliminand disfunctionalitatile semnalate 18
3.9. Stabilirea fisierelor in functie de natura informatiilor de stocat eliminand disfunctionalitatile semnalate 18
CAPITOLUL 4. IMPLEMENTAREA NOULUI SISTEM INFORMATIONAL 20
4.1 Stabilirea etapelor de implementare 20
4.1.1 Sensibilizarea conducerii 20
4.1.2 Crearea conditiilor 20
4.1.3 Instruirea personalului 21
4.1.4 Asigurarea resurselor pentru implementare 21
4.1.5 Implementarea sistemului informational 21
BIBLIOGRAFIE: 23


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL 1. IDENTIFICAREA BENEFICIARULUI PROIECTULUI 
1.1 Misiunea, obiectivele, strategia informationala a firmei si valorile firmei real,- Hypermarket
real,- Hypermarket a intrat pe piata din Romania in luna martie a anului 2006 cand a deschis primul magazine la Timisoara. In urmatorii ani au urmat si alte 24 de magazine, in diferite orase ale tarii, incluzand si capitala Bucuresti. 
Scopul firmei este de a oferi clientilor o gama larga de produse nationale dar si internationale la preturi accesibile. Serviciile oferite sunt recunoscute la nivel international, de aceea real,- Hypermarket doreste sa ajunga magazinul preferat al romanilor. 
Factori cheie despre real,- Hypermarket:
o Detin peste 70000 de produse in stoc
o Au 1700 de furnizori, peste 80% din acestia fiind din Romania
o Peste 300 de sortimente de peste, 600 de tipuri de vin din Romania si 17 internationale
o Peste 260 de produse de brutarie si patiserie 
o Gama diversificata de produse electronice si electrocasnice, dar si produse de sport si camping
o Branduri proprii: TiP, real,- QUALITZ, real,- BIO, real,- SELECTION
Strategia informationala a firmei este aceea ca real,- Hypermarket priveste informatia ca fiind cel mai important lucru din organizatie, asigurand integritatea si bunastarea firmei. Sistemul informational se pliaza pe structura organizatorica cu puncte nodale din care se ramnifica sau in care se concentreaza informatia potrivit cerintelor exprimate de centrii decizionali ai organizatiei. Din aceasta cauza parametrii organizarii functionale se afla in stransa legatura cu structura organizatorica. In cazul de fata vom face referire la sediul central din Romania situat la Bucuresti, pentru ca acolo se iau cele mai importante decizii pentru reteaua de magazine din tara noastra. Ca in oricare alta organizatie informatia circula si este cautata prin acele mijloace de baza, si anume internetul, telefonul, e-mail-ul, in corespondenta sosita si expediata, in scurta sedinta matinala a sefului, din verificarea matinala a agendei de termene etc.
1.2 Scurta descriere a organizarii firmei
METRO GROUP este unul din cele mai importante grupuri de comert international si cu amanuntul, aflat pe locul trei in lume. La ora actuala METRO GROUP este prezent in 33 de tari, unde detine peste 2.100 de magazine in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati. 
METRO AG este firma de management strategic al grupului care detine mai multe divizii de vanzari, independente una de cealalta fiecare raspunzand de functionarea propriilor afaceri:
- Metro/Makro Cash & Carry
- real,-
- Media Markt, (magazin de vanzare cu amanuntul in domeniul electronicelor) 
- Saturn (magazin de vanzare cu amanuntul in domeniul electronicelor) 
- Galeria Kaufhof (un lant de magazine pe raioane).
In cadrul METRO GROUP, real,- reprezinta conceptul de succes al hipermarketului cu autoservire intr-un spatiu mare de vanzare cu amanuntul. 
Conceptul hipermarketului real,- aduce succesul deoarece el combina accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spatiului, structura clara a gamei de produse si un sortiment cuprinzator la preturi competitive. 
Intr-un spatiu de vanzari cu suprafata de 6.000-10.000 metri patrati clientul gaseste rapid si cu usurinta toate produsele de uz cotidian, de la mancare, trecand prin electrocasnice si pana la imbracaminte. 
In fiecare zi isi fac cumparaturile aici un milion de clienti in Germania, si peste o jumatate dintre acestia vin la magazinele real,- cel putin o data pe saptamana. 
Lantul de magazine real,- cuprinde 329 de magazine in Germania si 109 in strainatate. 
In segmentul hipermarketurilor real,- detine o pozitie de frunte pe piata, atat in Germania cat si in strainatate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea Sistemului Informational al Firmei SC Real-Hypermarket SRL.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!