Promovarea Imaginii Primariei Cluj-Napoca

Extras din proiect Cum descarc?

Inmbuatatirea relatiilor intra si inter institutionale, cat si imbunatatirea imaginii organizatiei sunt unele dintre rolurile atribuite unui Departament de Relatii Publice. Prul este extrem de important pentru orice institutie fie ea privata sau publica deoarece acesta reprezinta ,,puntea de legatura" intre organizatie si cetatean. Doar prin cresterea cumului de transparenta oferit de catre institutie publicului, aceasta poate castiga increderea cetateanului. Deoarece in administratia publica romana, publicul (cetateanul) a ajuns sa nu mai ofere incredere in institutiile statului, departamentul PR din cadrul Cluj-Napoca a gasit o strategie de promovare a imaginii realizand o campanie de promovare a imaginii ce are drept obiectiv castigarea increderii populatiei in institutia publica.
1.Obiective
Succesul sau insuccesul unei organizatii in atingerea obiectivelor sale depinde foarte mult de relatiile intrapersonale din interiorul organizatiei cat si de relatiile pe care institutia le intretine cu publicul sau. Pentru a buna colaborare intre organizatie si clientela este necesara o transparenta consistenta in procesul de comunicare, transparenta de care multe organizatii publice au ,,uitat" sa o foloseasca. 
De foarte multe ori reputatia unei institutii este data de impresia pe care indivizii din interiorul si exteriorul organizatiei o au fata de aceasta. Deoarece imaginea administratiei publice romane nu este una pozitiva tocmai datorita lipsei de comunicare intre organizatie si public, departamentul PR din cadrul Primariei Cluj-Napoca au elaborat o campanie de imbunatatire a imaginii ce are ca scop castigarea unui procendt de incredere cat mai ridicat din partea populatiei.
Odata formata o imagine pozitiva a organizatiei, aceasta are posibilitatea de a realiza diferite colaborari cu firmele private care sunt dispuse sa ajute intr-un fel sau altul comunitatea. Acesta fiind un obiectiv secund pe care campania de promovare a imaginii il urmareste.
2.Necesitatea Campanie
Dupa cum am mentionat mai sus, lipsa unei imagini pozitive a unei organizatii aduce consecinte grave acesteia. Orice institutie, fie ea publica sau privata, in momentul in care se confrunta cu o imagine negativa asupra ei incearca prin orice mijloc sa isi recastige un loc cat mai bun in randul cetatenilor dand dovada de profesionalism in ceea ce face si de transparenta in comunicare. 
O imagine buna este usor de creat inca de la inceputul activitatii unei organizatii, dar in momentul in care acesta a pierdut in favoarea unei imaginii negative, pentru departamentul Relatii Publice este destul de greu sa readuca imaginea pozitiva organizatiei. Rezultatele unei estfel de munci nu sunt directe si imediate, acestea se vad doar dupa o lunga perioada de timp. 
Campania de fata trebuie sa vizeze trei scopuri principale : castigarea increderii publicului in organizatie, castigarea increderii personalului organizatiei in aceasta si castigarea unor noi colaborari intre institutie si celelalte organizatii. Aceste scopuri sunt atinse doar printr-o promovare pozitiva a imaginii. 
3.Scopuri
- promovarea unui sistem de comunicatie multilateral prin intermediul caruia procesul de comunicare sa fie dispersat la toate nivelurile, atat intra cat si interinstitutional, dar in asa fel incat organizatia sa poate analiza feedback-ul procesului de comunicare
- Mass media bazat pe:
- transparenta
- informare oportuna
- comunicare eficienta
- consultare permanenta
- formare continua
- promovarea unei imagini pozitive in randul cetatenilor 
- realizarea unor noi colaborari


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Imaginii Primariei Cluj-Napoca.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!