Reabilitare Clujana

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 2636
Mărime: 30.23KB (arhivat)
Publicat de: Ducu Petrescu
Puncte necesare: 7
Managementul proiectelor - Reabilitare Clujana

Cuprins

  1. I. CONCEPEREA PROIECTULUI 1
  2. 1.1 Titlul: 1
  3. 1.2 Localizarea 1
  4. 1.3 Suma solicitată de la finanţator: 1
  5. 1.4 Rezumat (maxim 1/2 pagină) 1
  6. 1.5 Justificarea proiectului (maxim 3 pagini) 1
  7. 1.6 Obiective şi jaloane (maxim 1 pagină) 1
  8. II PLANIFICAREA PROIECTULUI 1
  9. 2.1 Descrierea detaliată a activităţilor (maxim 9 pagini) 1
  10. 2.2 Echipa de implementare (maxim 2 pagini) 1
  11. 2.3 Durata şi planul Proiectului 1
  12. 2.4. Bugetul Proiectului 1
  13. 2.5 Indicatori de urmărire şi evaluare (maxim 3 pagini) 1
  14. 2.6 Managementul riscurilor (maxim 1 pagină) 1
  15. 2.7 Matricea cadru logic 1
  16. 2.8 Efecte multiplicatoare sau asigurarea continuităţii proiectului (maxim 2 pagini) 1
  17. III BIBLIOGRAFIE 1
  18. Listă de control 1
  19. Grilă de evaluare 1

Extras din proiect

I. CONCEPEREA PROIECTULUI

Acest proiect vine in intampinarea dorintei finantatorului de a readuce pe linia de plutire fabrica de incaltaminte Clujana S.A. din Cluj-Napoca.

Anul 1999 a insemnat inchiderea operationala totala a Clujana din cauza datoriilor acumulate in valoare de peste 10 milioane dolari. In 2003 Guvernul a decis trecerea pachetului de actiuni detinut de fostul Fond al Proprietatii de Stat in proprietatea judetului Cluj si administrarea Consiliului Judetean. In decembrie 2003, CJ Cluj a numit un nou Consiliu de Administratie. A urmat apoi intocmirea si avizarea programului de repornire a productiei si un plan de afaceri pe 5 ani. Programul propunea repunerea in functiune a Clujana intr-una dintre cladirile nevalorificate de AVAB-in contul datoriei societatii, vanzarea sau reconditionarea utilajelor. Fondurile necesare reinceperii activitatii de productie urmau sa fie obtinute din valorificarea activelor ramase, a utilajelor, a fierului vechi rezultat din dezmembrari si a stocului de incaltaminte existent. Pana in momentul in care Cj Cluj a preluat administrarea Clujana, AVAB a recuperat aproximativ 5 milioane dolari din datoria societatii. Restul datoriei a fost convertita in actiuni in aprilie 2004. In urma conversiei actualul AVAS a devenit actionar majoritar, detinand 80% din actiuni. CJ Cluj a ajuns sa detina 13%, PAS Clujana 6%, iar SIF Oltenia 1%. AVAS a cedat CJ Cluj adiministrarea pachetului detinut.

In primele sase luni ale anului 2007, afacerile companiei s-au cifrat la 1,689 milioane lei (538.900 euro), in scadere cu 12,07% fata de intervalul similar din 2006, cand societatea a avut o cifra de afaceri de 1,92 milioane lei. Compania are un capital social de 18,52 milioane lei (5,50 milioane euro), divizat in 7,40 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei.

Domeniul de actiune este reprezentat de cele doua magazine proprii in Cluj si de peste 20 de puncte de desfacere in tara.

Un posibil finantator pentru acest proiect este Consiliul Judetean Cluj. Fiind vorba de un brand renumit pana in 1991, reprezentand sigla orasului Cluj-Napoca fondurile solicitate pentru reabilitare sunt necesare.

1.1. Titlul: Reabilitare Clujana

1.2. Localizare: Magazinul de desfacere din Piata 1 Mai

1.3. Suma solicitata de finantator:

Total costuri eligibile ale proiectului Suma solicitată de la finanţator % din costul total al proiectului

252.644< RON > 252.644< RON > 100 %

1.4. Rezumat:

a)Scopul proiectului:

-aprecierea incaltamintei Clujana pe piata interna si cea internationala in urma disparitiei de pe piata pentru o perioada indelungata.

b)Grupul tinta:

-atat persoanele tinere cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani, cat si cele adulte pana la varstnice cu vasta cuprinsa intre 40 si 70 ani. Venitul grupului tinta este in general mediu deoarece preturile practicate de Clujana sunt mici pana la moderate.

c)Principalele etape/activitati ale proiectului:

-cresterea vanzarilor produselor,

-castigarea segmentului de clienti,

-recuperarea pierderilor,

-o noua politica de promovare.

1.5. Justificarea proiectului:

a) Relevanta proiectului fata de obiectivele generale ale programului:

Pentru ca o companie sa isi asigure existenta si continuitatea pe piata, aceasta trebuie sa se adapteze mereu nevoilor consumatorilor. Reaparitia pe piata si cresterea vanzarilor sunt doua obiective pe care firma Clujana le are in perspectiva pe termen mediu si lung.

Mizand pe brandul foarte cunoscut in randul persoanelor adulte, cu varste peste 40 de ani, recucerirea acestui segment este foarte probabil.

Preview document

Reabilitare Clujana - Pagina 1
Reabilitare Clujana - Pagina 2
Reabilitare Clujana - Pagina 3
Reabilitare Clujana - Pagina 4
Reabilitare Clujana - Pagina 5
Reabilitare Clujana - Pagina 6
Reabilitare Clujana - Pagina 7
Reabilitare Clujana - Pagina 8
Reabilitare Clujana - Pagina 9
Reabilitare Clujana - Pagina 10
Reabilitare Clujana - Pagina 11
Reabilitare Clujana - Pagina 12
Reabilitare Clujana - Pagina 13
Reabilitare Clujana - Pagina 14
Reabilitare Clujana - Pagina 15
Reabilitare Clujana - Pagina 16
Reabilitare Clujana - Pagina 17
Reabilitare Clujana - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Reabilitare Clujana.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul financiar - obiect, rol, funcții și importanța în organizațiile moderne

CAP 1: COMPONENTELE GENERALE ALE MANAGEMENTULUI Managementul reprezinta un process constient de conducere si coordonare a actiunilor si...

Analiza diagnostic a unei societăți agroalimentare

Introducere “Restaurantul L’Esperance este un restaurant cu bucatarie internationala, situat chiar langa Arcul de Triumf, unde vei fi cu siguranta...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Managementul Calității Proiectelor

1.Conceptul de calitate Aparitia si utilizarea în viata economica moderna a conceptului de calitate îsi are originea în perioada de început a...

Ai nevoie de altceva?