Relatiile Stabilite intre Primaria Iasi si Cetateni

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Alegerea subiectului 3
1.1 Prezentarea institutiei 3
1.2. Identificarea problemei si alegerea subiectului 6
Fig 1.1 Diagrama procesului actual 7
2. Intelegerea situatiei si fixarea obiectivelor 8
2.1 Intelegerea situatiei 8
Tabel 2.1 Metoda compararii caracteristicilor. 15
Tabel 2.2 Specificatia defectelor: 17
Table 2.3 Jurnalul calitatii in luna decembrie 2007 18
2.2.Fixarea obiectivelor 19
3. Planificarea activitatilor 20
3.1 Deciderea actiunilor de realizat 20
Fig. 3.1 GRAFICUL GANTT 23
4. Analizarea cauzelor 24
4.1 Verificarea valorilor actuale ale caracteristicilor 24
4.2 Listarea tuturor cauzelor posibile 24
Fig. 4.1 DIAGRAMA ISHIKAWA 25
4.3 Analizarea cauzelor 26
Tabel. 4.1 Corelatii statistice 26
Tabel 4.2 Frcventa absoluta si relativa 27
Fig. 4.2 Diagrama Pareto 27
4.4 Alegerea punctelor asupra carora se vor intervenii 30
5. Studierea si punerea in practica a solutiilor 31
5.1 Metode de creativitate 31
Fig. 5.1 Metoda 4 M 41
Fig. 5.2 Diagrama procesului ameliorat de solicitare a unui document 42
Tabel 5.1 Bilantul calitatii. 43
6. Verificarea rezultatelor 43
7. Definirea si stabilirea indicatorilor de control 49
7.1 Metode de control 49
7.2 Procedura de lucru standardizata 49
Bibliografie 53


Extras din proiect Cum descarc?

1.Alegerea subiectului
1.1 Prezentarea institutiei
Documentul care atesta infiintarea Primariei municipiului Iasi este Legea comunala din 1864, votata de Adunarea generala a Romaniei (Parlamentul) in ziua de 9 martie 1864 si promulgata sub nr. 394 de catre Alexandru Ioan Cuza la data de 31 martie 1864. Astfel, un nou capitol se deschidea in istoria administratiei comunale moderne prin infiintarea Primariei.
Primaria municipiului Iasi este organizata si functioneaza ca autoritate a administratiei publice locale.
Primaria ca o structura functionala cu activitate permanenta este constituita din primar, viceprimar, secretar si aparatul propriu al consiliului local si duce la indeplinire hotararile consiliului local si dispozitiile primarului, solutionand problemele curente ale colectivitatii.
Organigrama Primariei Municipiului Iasi este una piramidala, specifica unei structuri organizatorice de tip ierarhic- functional.
Organizarea este evidentiata in documentele de formalizare a structurii organizatorice, respectiv Regulamentul de organizare si functionare(ROF), organigrama si fisele de post.
Majoritatea departamentelor sunt in legatura directa cu cetatenii dar cea mai importantaa Directie ce reflecta imaginea primariei in fata iesenilor este cea a Relatiilor Publice.
Ea are rolul de a mentine o legatura directa si permanenta cu locuitorii orasului si cu problemele lor sociale din sfera de competenta a administratiei publice locale si asigura realizarea dreptului constitutional al cetateanului la petitionare. 
Centrul de Informatii pentru Cetateni are urmatoarele atributii:
- Inregistrarea si urmarirea pe flux a documentelor intrate si iesite din cadrul Primariei Municipiului Iasi;
- Inscrierea in audiente la Primar si Viceprimari;
- Coordonarea activitatii de relatii cu publicul.
Acest centru face parte din Directia de Comunicare din cadrul Primariei si are la randul ei in subordine urmatoarele compartimente: Relatii cu Publicul, Audiente si Biroul Democratie Participativa Locala.
Pentru a usura contactul cu cetatenii, Centrul de Informatii pentru Cetateni au dezvoltat mai multe proiecte locale: 
-Proiectul Centre de Cartier
-TelVerde
-Telefonul cetateanului
Proiectul centre de cartier in municipiul Iasi
Proiectul "Centre de cartier in municipiul Iasi" a demarat in martie 2005, cand domnii Gheorghe Nichita, primarul Iasului si Jean-Michel Stievenard, primarul orasului francez Villeneuve d'Ascq, au pus bazele unei cooperari pe mai multe planuri, intre care se regaseste si cel al implementarii democratiei participative, prin crearea de centre de cartier in Iasi.
La 1 august 2006, Primaria Municipiului Iasi a deschis portile primelor trei centre de cartier, in Pacurari, Nicolina si Tatarasi. La 1 ianuarie 2007, a fost deschis al patrulea centru de cartier, in Alexandru cel Bun, iar in aceasta toamna urmeaza sa fie amenajat centrul de cartier Frumoasa. In acelasi timp, municipalitatea studiaza posibilitatile amenajarii unui centru de cartier in Copou.
Intr-un centru de cartier, se desfasoara urmatoarele activitati:
-informarea cetatenilor cu privire la serviciile oferite de Primarie;
-asistarea cetatenilor pentru rezolvarea problemelor aflate in componenta Primariei si a Consiliului Local;
-indrumarea cetatenilor spre institutiile si organizatiile abilitate sa-i ajute, pentru problemele ce nu sunt de competenta Primariei;
-asigurarea prevederilor Legii 544/2001 privind accesul liber la informatiile de interes public;
-asigurarea pre


Fisiere in arhiva (1):

  • Relatiile Stabilite intre Primaria Iasi si Cetateni.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!