Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni

Proiect
9/10 (3 voturi)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 53 în total
Cuvinte : 8632
Mărime: 165.46KB (arhivat)
Publicat de: Iacob Florea
Puncte necesare: 9
Documentul care atestă înfiinţarea Primăriei municipiului Iaşi este Legea comunalã din 1864, votată de Adunarea generală a României (Parlamentul) în ziua de 9 martie 1864 şi promulgată sub nr. 394 de către Alexandru Ioan Cuza la data de 31 martie 1864. Astfel, un nou capitol se deschidea în istoria administraţiei comunale moderne prin înfiinţarea Primãriei. Universitatea Al. I. Cuza Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor Specializarea ECTS

Cuprins

  1. 1. Alegerea subiectului 3
  2. 1.1 Prezentarea instituţiei 3
  3. 1.2. Identificarea problemei şi alegerea subiectului 6
  4. Fig 1.1 Diagrama procesului actual 7
  5. 2. Înţelegerea situaţiei şi fixarea obiectivelor 8
  6. 2.1 Înţelegerea situaţiei 8
  7. Tabel 2.1 Metoda comparării caracteristicilor. 15
  8. Tabel 2.2 Specificaţia defectelor: 17
  9. Table 2.3 Jurnalul calităţii în luna decembrie 2007 18
  10. 2.2.Fixarea obiectivelor 19
  11. 3. Planificarea activităţilor 20
  12. 3.1 Deciderea acţiunilor de realizat 20
  13. Fig. 3.1 GRAFICUL GANTT 23
  14. 4. Analizarea cauzelor 24
  15. 4.1 Verificarea valorilor actuale ale caracteristicilor 24
  16. 4.2 Listarea tuturor cauzelor posibile 24
  17. Fig. 4.1 DIAGRAMA ISHIKAWA 25
  18. 4.3 Analizarea cauzelor 26
  19. Tabel. 4.1 Corelaţii statistice 26
  20. Tabel 4.2 Frcvenţa absolută şi relativă 27
  21. Fig. 4.2 Diagrama Pareto 27
  22. 4.4 Alegerea punctelor asupra cărora se vor intervenii 30
  23. 5. Studierea şi punerea în practică a soluţiilor 31
  24. 5.1 Metode de creativitate 31
  25. Fig. 5.1 Metoda 4 M 41
  26. Fig. 5.2 Diagrama procesului ameliorat de solicitare a unui document 42
  27. Tabel 5.1 Bilantul calităţii. 43
  28. 6. Verificarea rezultatelor 43
  29. 7. Definirea şi stabilirea indicatorilor de control 49
  30. 7.1 Metode de control 49
  31. 7.2 Procedura de lucru standardizată 49
  32. Bibliografie 53

Extras din proiect

1.Alegerea subiectului

1.1 Prezentarea instituţiei

Documentul care atestă înfiinţarea Primăriei municipiului Iaşi este Legea comunalã din 1864, votată de Adunarea generală a României (Parlamentul) în ziua de 9 martie 1864 şi promulgată sub nr. 394 de către Alexandru Ioan Cuza la data de 31 martie 1864. Astfel, un nou capitol se deschidea în istoria administraţiei comunale moderne prin înfiinţarea Primãriei.

Primãria municipiului Iaşi este organizată şi funcţionează ca autoritate a administraţiei publice locale.

Primãria ca o structură funcţională cu activitate permanentă este constituită din primar, viceprimar, secretar şi aparatul propriu al consiliului local şi duce la îndeplinire hotărârile consiliului local şi dispoziţiile primarului, soluţionând problemele curente ale colectivităţii.

Organigrama Primăriei Municipiului Iaşi este una piramidală, specifică unei structuri organizatorice de tip ierarhic- funcţional.

Organizarea este evidenţiată în documentele de formalizare a structurii organizatorice, respectiv Regulamentul de organizare şi funcţionare(ROF), organigrama şi fişele de post.

Majoritatea departamentelor sunt în legătură directă cu cetăţenii dar cea mai importantaă Direcţie ce reflectă imaginea primăriei în faţa ieşenilor este cea a Relaţiilor Publice.

Ea are rolul de a menţine o legătură directă şi permanentă cu locuitorii oraşului şi cu problemele lor sociale din sfera de competenţă a administraţiei publice locale şi asigură realizarea dreptului constituţional al cetăţeanului la petiţionare.

Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni are următoarele atribuţii:

- Înregistrarea şi urmărirea pe flux a documentelor intrate şi ieşite din cadrul Primăriei Municipiului Iaşi;

- Înscrierea în audienţe la Primar şi Viceprimari;

- Coordonarea activităţii de relaţii cu publicul.

Acest centru face parte din Direcţia de Comunicare din cadrul Primăriei şi are la rândul ei în subordine următoarele compartimente: Relaţii cu Publicul, Audienţe şi Biroul Democraţie Participativă Locală.

Pentru a uşura contactul cu cetăţenii, Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni au dezvoltat mai multe proiecte locale:

-Proiectul Centre de Cartier

-TelVerde

-Telefonul cetăţeanului

Proiectul centre de cartier în municipiul Iasi

Proiectul “Centre de cartier in municipiul Iasi” a demarat in martie 2005, când domnii Gheorghe Nichita, primarul Iaşului şi Jean-Michel Stievenard, primarul oraşului francez Villeneuve d’Ascq, au pus bazele unei cooperari pe mai multe planuri, între care se regăseşte şi cel al implementării democraţiei participative, prin crearea de centre de cartier în Iaşi.

La 1 august 2006, Primaria Municipiului Iasi a deschis porţile primelor trei centre de cartier, în Păcurari, Nicolina şi Tătăraşi. La 1 ianuarie 2007, a fost deschis al patrulea centru de cartier, în Alexandru cel Bun, iar în această toamnă urmează să fie amenajat centrul de cartier Frumoasa. În acelasi timp, municipalitatea studiaza posibilităţile amenajării unui centru de cartier in Copou.

Într-un centru de cartier, se desfasoară următoarele activităţi:

-informarea cetaţenilor cu privire la serviciile oferite de Primărie;

-asistarea cetăţenilor pentru rezolvarea problemelor aflate în componenta Primăriei şi a Consiliului Local;

-îndrumarea cetăţenilor spre instituţiile şi organizaţiile abilitate să-i ajute, pentru problemele ce nu sunt de competenţa Primăriei;

-asigurarea prevederilor Legii 544/2001 privind accesul liber la informaţiile de interes public;

-asigurarea pre

Preview document

Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 1
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 2
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 3
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 4
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 5
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 6
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 7
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 8
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 9
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 10
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 11
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 12
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 13
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 14
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 15
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 16
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 17
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 18
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 19
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 20
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 21
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 22
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 23
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 24
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 25
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 26
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 27
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 28
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 29
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 30
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 31
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 32
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 33
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 34
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 35
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 36
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 37
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 38
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 39
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 40
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 41
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 42
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 43
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 44
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 45
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 46
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 47
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 48
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 49
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 50
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 51
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 52
Relațiile stabilite între Primăria Iași și cetățeni - Pagina 53

Conținut arhivă zip

  • Relatiile Stabilite intre Primaria Iasi si Cetateni.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul electronic al documentelor - studiu de caz - firma SC Data Management Solutions

1. MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR Documentele deţin o putere incredibilă în mediile de activitate al firmelor şi din acest punct de vedere controlul şi...

Intocmirea, conținutul informațional și circuitul documentelor în cadrul organizației publice

1.Prezentare generală a organizaţiei 1.1. Scurt istoric. Primăria Piatra Neamţ Primăria municipiului Piatra Neamţ are sediul în strada Stefan cel...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Analiza satisfacției cetățenilor, instrument al managementului public

INTRODUCERE Perfecţionarea sistemului de management la nivelul instituţiei publice din România în vederea alinierii la standardele europene...

Fundamentarea și realizarea veniturilor bugetare la Primăria Iași

CAPITOLUL I ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI IAŞI 1.1. Scurt istoric Actualul sediu al primăriei este fostul Palat Roznovanu,...

Monografie Primăria Iași

Cap 1. Organizare şi funcţionalitate la Primăria Municipiului Iaşi 1.1 Scurt istoric Primăria Municipiului Iaşi este aparatul de specialitate al...

Desfășurarea Procesului Bugetar la Primăria Municipiului Iași

CAP.1. Organizare şi funcţionalitate la Primăria Municipiului Iaşi 1.1. Scurt istoric Municipiul Iaşi se numără printre cele mai vechi şi mai...

Organizarea și funcționarea Primăriei Municipiului Iași

Primăria Municipiului Iaşi Capitolul I: Organizarea şi funcţionarea Primăriei Municipiului Iaşi 1.1 Scurt istoric Orasul Iaşi se numără printre...

Organizarea și Funcționarea Centrului de Informații pentru Cetățeni

Capitolul 1: Organizarea şi funcţionarea organizaţiei publice 1.1 Noţiuni introductive Odată cu creşterea cererii din partea cetăţenilor,...

Strategii de dezvoltare a parteneriatului administrație publică-organizații nonguvernamentale

Introducere ,,Ne putem vedea viitorul în mod clar şi înţelept doar atunci când cunoaştem drumul care duce către prezent.”(Adlai Stevenson). Am...

Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Municipiului Iași

1. Organizarea și funcționarea Direcției Locale de Evidență a Persoanelor Iași 1.1 Scurt istoric În România, evidenţa persoanelor a luat fiinţă...

Ai nevoie de altceva?