Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2831
Mărime: 15.83KB (arhivat)
Publicat de: Amalia Lupu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: V.GRIGORUTA

Extras din proiect

Casa de Ajutor Reciproc Mileniul III Botosani este o asociatie obsteasca ,fara scop patrimonial, non-profit, create pe baza liberului consimtamant si vointei de asociere a membrilor asociati ai acesteia.

Asociatia are ca scop dezvoltarea legaturilor de solidaritate, sprijin si intrajutorare materiala a membrilor sai, prin constituirea de economii si acordarea de imprumuturi.

CAR Mileniul III Botosani isi desfasoara activitatea in baza OG 26/2000(aprobata prin Legea 246/2005) a Legii nr.122/1996 cu completarile si modificarile ulterioare si a statutului propriu.

Casele de ajutor reciproc din Romania sunt independente in raporturile cu alte organizatii politice sau obstesti, organisme economice, de stat, administrative, sindicale etc.

Obiectivele de activitate ale CAR Mileniul III Botosani sunt:

-atragerea in randul membrilor , pe baza liberului consimtamant, a unui numar cat mai mare de personae, salariati sau pensionari;

-intrajutorarea intre membrii sai, prin acordarea de imprumuturi, cu o dobanda redusa calculate astfel incat din aceasta sa se acopere cheltuielile statutare si de functionare;

-incurajarea membrilor sa depuna economiile la CAR Mileniul III Botosani;

-acodarea de imprumuturi rapide in conditii avantajoase.

In cadrul CAR se desfasoara urmatoarele activitati distincte:

1-forma traditionala de activitate –respectiv activitatea A si 2-forma noua de activitate –activitatea B.

Membri ai CAR Botosani pot fi numai persoanele fizice salariate sau pensionari care au implinit varsta de 18 ani , fara deosebire de nationalitate, varsta, sex, convingeri politice sau religioase, care fac dovada, la data inscrierii, ca realizeaza venituri permanente, care sa-I permita achitarea tuturor obligatiilor.

Calitatea de membru al CAR Mileniul III inceteaza in unul din urmatoarele cazuri:

-prin depunerea unei cereri de retragere, dupa stingerea tuturor obligatiilor;

-la neplata consecutive a trei rate;

-urmare a incalcarii grave a prevederilor regulamentului si statutului CAR;

-a fost trecut in evidenta speciala, in afara bilantului, cu rate si/sau dobanzi si penalitati restante la imprumuturile contractate.

FORMA TRADITIONALA DE ACTIVITATE(A)

-reperzinta activitatea principala a CAR;

Aceasta forma de activitate ofera:

-rapiditate de obtinere a unui imprumut(7-14 zile de la depunerea tuturor documentelor necesare);

-siguranta si confidentialitatea operatiunilor , datorita unui sistem informatic performant;

-asistenta , consultanta financiara oferita de un personal calificat, bine pregatit.

FORMA NOUA DE ACTIVITATE(B)-ofera posibilitatea depunerii economiilor , in schimbul unor dobanzi superioare inflatiei, precum si obtinerea rapida de imprumuturi.

Preview document

Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 1
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 2
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 3
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 4
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 5
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 6
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 7
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 8
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 9
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 10
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 11
Rolul instituțiilor non-guvernamentale în prestarea de servicii publice - C.A.R. Mileniul III Botoșani - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Rolul Institutiilor Non-Guvernamentale in Prestarea de Servicii Publice - C.A.R. Mileniul III Botosani.doc

Alții au mai descărcat și

Strategii de Comunicare în Cadrul CAR

CAPITOLUL 1. ORGANIZAREA SI ROLUL C.A.R. ÎNVATAMÂNT PLOIESTI 1.1. SCURT ISTORIC Casa de Ajutor Reciproc Învatamânt Ploiesti functioneaza de peste...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?