SC Sib Klass SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 4582
Mărime: 39.36KB (arhivat)
Publicat de: Andrian Cornea
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Luigi Dumitrescu

Extras din proiect

Scurt istoric:

Societatea SIB KLASS din Sibiu, este specializata in fabricarea de produse destinate protectiei solare.

In primavera anului 2001 s-au pus bazele firmei Sib Klass; iar in vara aceluiasi an isi desfasura activitatea la sediul de pe Str. Sibiel, Nr. 28, Sibiu, avand atat spatiu de birouri cat si de productie (ateliere).

Unde produceau:

-Jaluzele verticale drepte din : fibra de sticla, poliester, bumbac, in sau PVC; avand latimi de 127 mm sau 89 mm. Materialele sunt lavabile, tratate antistatic si colorate in profunzime.

-Jaluzele orizontale din aluminiu cu latimi de 25 mm si 50 mm (disponibile in 46 de culori).

-Rolete textile, care pot fi executate in doua variante de actionare ( cu arc sau cu snur).

-Jaluzele exterioare din aluminiu

-Draperii sectionale tip “Panelo”

-Usi de garaj

-Marchize

-Litere volumerice

Din anul 2002 si-au deschis reprezentanta, show-room, si in Complexul comercial “Dumbrava” la etajul 3, din Piata Unirii, Nr. 10, Sibiu.

Astfel ca , din anul 2001 si pana in prezent , demersurile intreprinderii s-au materializat in produse ce poarta o amprenta distincta pe piata productiei de jaluzele.

“Ne-am dezvoltat capacitatea de a surprinde frumusetea ideilor in dimensiuni concrete, insemnand cu pricepere si competenta imaginea unor cladiri si sedii de firme. Am raspuns intotdeauna provocarii, solutionand probleme si raspunzand cu promtitudine celor mai exigente cereri. Am adaugat inspiratie si valoare unui domeniu caracterizat de nevoia unor produse din ce in ce mai specializate, a declarat Ioan Iancu, director general al intreprinderii.

Datorita sporirii cererii de produse specifice, incepand cu 2005, societatea a lansat sortimentele verticale ondulate , cu design deosebit.

Oferta generala include: plase de protectie impotriva insectelor , rulouri exterioare din aluminiu, usi de garaj si elemente pentru marchize, realizate cu materie prima din import.

“Datorita profesionalismului si a calitatii produselor livrate si a serviciilor (masurat si montaj) prestate, in anul 2006, am realizat o crestere a cifrei de afaceri cu 48,75% fata de anul precedent, iar pentru anul in curs, pe fondul sporirii numarului de cotracte/comenzi se preconizeaza o majorare cu 65% a volumului vanzarilor.

Strategia de contracarare a efectelor concurentiale, determinate de aderarea la UE, a presupus demararea implementarii sistemului de management integrat al calitatii ISO 9001:2001, concomitent cu demararea unui amplu program de investitii, care a vizat extinderea spatiilor destinate defasurarii activitatilor specifice, prin demararea deschiderii unui nou magazin(show-room) , in alt oras, Valcea, precum si achizitionarea de noi utilaje si echipamente menite sa asigure un flux tehnologic crescut precum si un nivel calitativ inalt “.

Obiect de activitate

Produce sisteme de protecţie solară:

-Jaluzele verticale drepte şi ondulate

-jaluzele orizontale de lemn şi aluminiu

-rolete textile simple sau cu terminatie decorativa si tip velux

-Jaluzele tip falduri

-Jaluzele tip panelo

-plase antiinsecte rulou şi fixe

-marchize

-plisee

- sine de perdea

Forma de proprietate:

Privata : deoarece patrimoniul este in proprietatea unei persoane fizice.

Statut:

Societate cu raspundere limitata.

Numarul de angajati:

Echipa dinamica de 17 persoane specializate in munca lor, care garanteaza pentru calitatea si durabilitatea investitiei clientului, atunci cand acesta cumpara un produs al firmei SC SIB KLASS SRL.

Structuri organizatorice:

Firma prezintă documentele de exprimare a structurii organizatorice:

-R.O.F-ul

-Fişa postului

-Organigrama

Structuri de management

Organizarea este relativ simplă, întrucât se întâlneşte doar un singur decident, în top care coordonează direct activitatea celor 17 salariaţi.

Este o întreprindere mică, numărul angajaţilor- 17; Personalul de conducere şi administrativ este în număr de 4 (manager, director de producţie, director de aprovizionare si desfacere si reprezentant publicitate- dezvoltare) restul personalului, 2 persoane pe compartimentul de contabilitate ( 1 persoană contabil şef autorizat, contabil responsabil cu contabilitatea primară), restul de 11 angajaţi sunt: 2 reprezentanţi comerciali, 1 persoană ce se ocupă cu preluarea comenzilor, 2 montatori, 2 responsabili cu producerea lamelelor textile pentru jaluzelele verticale, 1 responsabil cu producerea şinelor, 1 persoana- responsabila cu producerea roletelor, 1 persoană –plisee şi plase anti-insecte şi 1 persoană la ambalare.

Performanţe :

Începând cu anul 2005 au lansat un produs specific - sortimentul de jaluzele verticale ondulate.

Creşterea cifrei de afaceri în anul 2006 faţă de anul precedent a fost cu 48,75% şi în anul 2007 faţă de anul 2006 cu 65%. CA pe anul 2007 = 247.000€.

2. Misiunea firmei :

-Este o firma cu productie de sisteme de protectie solara si servicii, fiind o societate angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate.

Intreaga activitate a firmei este subordonata scopului major al asigurarii unor castiguri corecte si echitabile ale unicului actionar, prin desfasurarea unei activitati profitabile si prin dezvoltarea unei organizari eficiente orientata spre reducerea continua a costurilor.

-Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile ce se ivesc pentru satisfacerea, in cat mai mare masura, a clientilor ei, pentru imbunatatirea situatiei economice si a climatului de afaceri in industria de profil si pe pietele pe care le serveste.

-In acest sens firma va intreprinde actiuni adecvate pentru a se achita la un nivel superior de responsabilitatile sale socio-economice, astfel incat sa serveasca cat mai bine interesele clientilor, salariatilor si actionarilor. O directie primordiala de actiune va fi aceea de perfectionare continua a tehnologiilor de fabricatie si de vanzare a produselor.

-Pentru a avea mai mult succes fata de competitorii nosti va trebui ca niciodata sa nu fim multumiti cu anumita stare de fapt; va trebui sa calculam riscul de a cauta raspunsuri inovatoare la problemele complexe cu care ne confruntam, aducand solutii mai bune pentru ridicarea nivelului de trai pe pietele care concuram.

Preview document

SC Sib Klass SRL - Pagina 1
SC Sib Klass SRL - Pagina 2
SC Sib Klass SRL - Pagina 3
SC Sib Klass SRL - Pagina 4
SC Sib Klass SRL - Pagina 5
SC Sib Klass SRL - Pagina 6
SC Sib Klass SRL - Pagina 7
SC Sib Klass SRL - Pagina 8
SC Sib Klass SRL - Pagina 9
SC Sib Klass SRL - Pagina 10
SC Sib Klass SRL - Pagina 11
SC Sib Klass SRL - Pagina 12
SC Sib Klass SRL - Pagina 13
SC Sib Klass SRL - Pagina 14
SC Sib Klass SRL - Pagina 15
SC Sib Klass SRL - Pagina 16
SC Sib Klass SRL - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • SC Sib Klass SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza dignostic strategică la SC Ambient SA

I. FUNDAMENTE TEORETICE Analiza diagnostic reprezintă prima etapă de planifivare strategică şi are ca oiectiv evaluarea potenţialului...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?