Standardizare in Vederea Franchizarii unei Afaceri

Cuprins proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Alegerea subiectului 
1.1. Identificarea problemei 
1.2. Alegerea subiectului definitiv 
Capitolul 2. Intelegerea situatiei si fixarea obiectivelor 
2.1. Culegerea si interpretarea datelor 
2.2. Alegerea caracteristicilor de modificat 
2.3. Fixarea obiectivelor 
Capitolul 3. Planificarea activitatilor 
3.1. Deciderea actiunilor de realizat 
3.2. Fixarea calendarului, repartizarea responsabilitatilor 
Capitolul 4. Analiza cauzelor 
4.1. Verificarea valorilor actuale ale caracteristicilor 
4.2. Analiza cauzelor 
4.3. Alegerea punctelor asupra carora se va interveni 
Capitolul 5. Studierea si punerea in practica a solutiilor 
5.1. Studierea solutiilor 
5.1.1 Metoda Toyota 
5.1.2 Propunerea solutiilor 
5.1.3 Studierea modalitatilor de implementare 
5.1.4 Verificarea detaliilor si impactul colateral al solutiilor 
5.2 Implementarea solutiilor 
5.2.1 Organizarea pentru implementarea solutiilor 
5.2.2 Implementarea propriu - zisa 
Capitolul 6. Verificarea rezultatelor 
6.1 Verificarea efectelor solutiilor 
6.2 Compararea cu valorile tinta 
6.3 Evaluarea castigurilor fizice si economice 
Capitolul 7. Definirea si stabilirea indicatorilor de control 
7.1 Definirea regulilor 
7.1.1 Stabilirea noilor reguli de lucru si revederea celor anterioare 
7.1.2 Crearea de modalitati de supraveghere 
7.2 Implementarea indicatorilor de control 
7.2.1 Aducerea la cunostinta personalului a noilor metode 
7.2.2 Formarea responsabililor pentru utilizarea lor 
7.2.3 Verificarea durabilitatii ameliorarilor


Extras din proiect Cum descarc?

Capitolul 1. Alegerea subiectului
1.1. Identificarea problemei
Din cauza multitudinilor de sarcini ce coplesesc individul in aceasta societate contemporana dominata de tirania urgentului, firma noastra isi propune sa vina in ajutorul persoanelor care doresc ca momentele importante din viata lor sa fie unice, dar nu dispun de know-how-ul necesar.
Data fiind cresterea numarului de solicitari, consideram ca este absolut necesar sa cunoastem si sa intelegem nevoile si dorintele clientilor nostri pentru a ne plia serviciile pe aceste cerinte. In vederea obtinerii acestor informatii vitale pentru companie am dispus la aplicarea unui instrument de ancheta, chestionarul, care ne va dezvalui gradul actual de satisfactie al clientilor privind serviciile de organizare a evenimentelor speciale. 
Pentru a ne forma o parere cat mai veridica privind starea actuala in care se afla procesul de organizare a evenimentelor speciale am realizat o comparatie intre situatia ideala si situatia reala din acest domeniu.
Situatia ideala Situatia reala
1. Respectarea intocmai a planului de organizare a evenimentelor. 1. Nerespectarea planului de organizare a evenimentelor prin aparitia intarzierilor.
2.Tarife mici pentru organizare. 2. Tarile relative mari pentru organizare. 
3. Grad inalt de calificare in domeniu a personalului. 3. Grad scazut de calificare personalului sau lipsa acesteia.
4. Minimalizarea aparitiei momentelor imprevizibile in carul planului de organizare a evenimentelor. . Inevitabilitatea aparitiei momentelor imprevizibile in cadrul planului de organizare a evenimentelor
5. Folosirea tehnologie de ultima generatie pentru toate tipurile de evenimente. 5. Neutilizarea tehnologiei de ultima generatie in desfasurarea evenimentelor.
6. Preluarea corecta si exacta a comenzii. 6. Greseli in preluarea comenzilor.
7. Transparenta totala privind tarifele practicate pentru toate activitatile din planul de organizare a evenimentelor. 7. Lipsa transparentei totale privind tarifele practicate pentru activitatile din cadrul planului de organizare.
8. Concordanta totala intre serviciile cerute si cele efectuate. 9. Neconcordanta intre serviciile cerute si cele realizate efectiv de firma organizatoare.
9. Asistarea evenimentului special de catre organizator. 10. Neasistarea evenimentului special de catre organizator.
11. Prezentarea corespunzatoare a activitatilor din cadrul planului de organizare a evenimentelor. 11. Prezentarea necorespunzatoare a activitatilor din cadrul planului de organizare a evenimentelor.
12. Corespondenta totala intre vestimentatia organizatorilor si evenimentul organizat. 12. Neconcordanta intre vestimentatia organizatorilor si evenimentul organizat.
1.2. Alegerea subiectului definitiv
Demersul de ameliorare a procesului de organizare a evenimentelor speciale.
Capitolul 2. Intelegerea situatiei si fixarea obiectivelor
2.1. Culegerea si interpretarea datelor 
Pentru a realiza o cercetare de piata cat mai elocventa, am ales ca tip de ancheta ancheta prin internet deoarece piata tinta este raspandita si pentru a acumula intr-un timp relativ scurt informatii de la cat mai multi respondenti, chestionarul on-line reprezinta cea mai buna varianta, in ciuda erorilor ce pot sa apara. Aceste erori au survenit din faptul ca respondentii au avut retineri in ceea ce priveste furnizarea datelor personale, din teama ca acestea sa nu fie folosite in alte scopuri decat cele didactice. De asemenea, exista riscul ca datele obtinute in urma aplicarii acestui tip de ancheta sa nu fie in totalitate adevarate, din cauza faptului ca ecranul permite ,,ascunderea" adevaratelor intentii ale celor cu care intram in contact. 
Esantionul ales a fost calculat astfel: am luat in considerare populatia judetului Iasi (315.214 locuitori). Populatia a fost impartita pe sexe (58% femei si 42% barbati, avand in vedere ca numarul persoanelor de sex masculin este mai mic decat numarul persoanelo0r de sex feminin) si pe 3 intervale de varsta (18 - 30, 31 - 40, >40). Am ales 30 de itemi pentru fiecare categorie in parte, rezultand in final un esantion n = 90. Dintre acestia au fost intervievate un numar de 50 de persoane.
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA SERVICIILOR DE ORGANIZARE A EVENIMENTELOR SPECIALE
Buna ziua! Numele noastre sunt Bobu Daniel-Marinel, Butnar Ioana, Dancianu Ionut-Madalin, Huzum Alexandra-Elena si Paval Livia-Elena si suntem studenti ai Universitatii Alexandru Ioan - Cuza. Intentionam sa efectuam un studiu privind calitatea serviciilor de organizare a evenimentelor speciale si va rugam sa va rezervati cateva momente pentru completarea urmatorului chestionar privind gradul dumneavoastra de satisfactie in legatura cu acest tip de servicii. Multumim!


Fisiere in arhiva (1):

  • Standardizare in Vederea Franchizarii unei Afaceri.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!