Cuprins
- Capitolul 1. Alegerea subiectului
- 1.1. Identificarea problemei
- 1.2. Alegerea subiectului definitiv
- Capitolul 2. Înţelegerea situaţiei şi fixarea obiectivelor
- 2.1. Culegerea şi interpretarea datelor
- 2.2. Alegerea caracteristicilor de modificat
- 2.3. Fixarea obiectivelor
- Capitolul 3. Planificarea activităţilor
- 3.1. Deciderea acţiunilor de realizat
- 3.2. Fixarea calendarului, repartizarea responsabilităţilor
- Capitolul 4. Analiza cauzelor
- 4.1. Verificarea valorilor actuale ale caracteristicilor
- 4.2. Analiza cauzelor
- 4.3. Alegerea punctelor asupra cărora se va interveni
- Capitolul 5. Studierea şi punerea în practică a soluţiilor
- 5.1. Studierea soluţiilor
- 5.1.1 Metoda Toyota
- 5.1.2 Propunerea soluţiilor
- 5.1.3 Studierea modalităţilor de implementare
- 5.1.4 Verificarea detaliilor şi impactul colateral al soluţiilor
- 5.2 Implementarea soluţiilor
- 5.2.1 Organizarea pentru implementarea soluţiilor
- 5.2.2 Implementarea propriu – zisă
- Capitolul 6. Verificarea rezultatelor
- 6.1 Verificarea efectelor soluţiilor
- 6.2 Compararea cu valorile ţintă
- 6.3 Evaluarea câştigurilor fizice şi economice
- Capitolul 7. Definirea şi stabilirea indicatorilor de control
- 7.1 Definirea regulilor
- 7.1.1 Stabilirea noilor reguli de lucru şi revederea celor anterioare
- 7.1.2 Crearea de modalităţi de supraveghere
- 7.2 Implementarea indicatorilor de control
- 7.2.1 Aducerea la cunoştinţa personalului a noilor metode
- 7.2.2 Formarea responsabililor pentru utilizarea lor
- 7.2.3 Verificarea durabilităţii ameliorărilor
Extras din proiect
Capitolul 1. Alegerea subiectului
1.1. Identificarea problemei
Din cauza multitudinilor de sarcini ce copleşesc individul în această societate contemporană dominată de tirania urgentului, firma noastră îşi propune să vină în ajutorul persoanelor care doresc ca momentele importante din viaţa lor să fie unice, dar nu dispun de know-how-ul necesar.
Dată fiind creşterea numărului de solicitări, considerăm că este absolut necesar să cunoaştem şi să înţelegem nevoile şi dorinţele clienţilor noştri pentru a ne plia serviciile pe aceste cerinţe. În vederea obţinerii acestor informaţii vitale pentru companie am dispus la aplicarea unui instrument de anchetă, chestionarul, care ne va dezvălui gradul actual de satisfacţie al clienţilor privind serviciile de organizare a evenimentelor speciale.
Pentru a ne forma o părere cât mai veridică privind starea actuală în care se află procesul de organizare a evenimentelor speciale am realizat o comparaţie între situaţia ideală şi situaţia reală din acest domeniu.
Situaţia ideală Situaţia reală
1. Respectarea întocmai a planului de organizare a evenimentelor. 1. Nerespectarea planului de organizare a evenimentelor prin apariţia întârzierilor.
2.Tarife mici pentru organizare. 2. Tarile relative mari pentru organizare.
3. Grad înalt de calificare în domeniu a personalului. 3. Grad scăzut de calificare personalului sau lipsa acesteia.
4. Minimalizarea apariţiei momentelor imprevizibile în carul planului de organizare a evenimentelor. . Inevitabilitatea apariției momentelor imprevizibile în cadrul planului de organizare a evenimentelor
5. Folosirea tehnologie de ultimă generaţie pentru toate tipurile de evenimente. 5. Neutilizarea tehnologiei de ultimă generaţie în desfăşurarea evenimentelor.
6. Preluarea corectă și exactă a comenzii. 6. Greșeli în preluarea comenzilor.
7. Transparență totală privind tarifele practicate pentru toate activităţile din planul de organizare a evenimentelor. 7. Lipsa transparenţei totale privind tarifele practicate pentru activităţile din cadrul planului de organizare.
8. Concordanţă totală între serviciile cerute şi cele efectuate. 9. Neconcordanţă între serviciile cerute şi cele realizate efectiv de firma organizatoare.
9. Asistarea evenimentului special de către organizator. 10. Neasistarea evenimentului special de către organizator.
11. Prezentarea corespunzătoare a activităţilor din cadrul planului de organizare a evenimentelor. 11. Prezentarea necorespunzătoare a activităţilor din cadrul planului de organizare a evenimentelor.
12. Corespondenţă totală între vestimentaţia organizatorilor şi evenimentul organizat. 12. Neconcordanţa între vestimentaţia organizatorilor şi evenimentul organizat.
1.2. Alegerea subiectului definitiv
Demersul de ameliorare a procesului de organizare a evenimentelor speciale.
Capitolul 2. Înţelegerea situaţiei şi fixarea obiectivelor
2.1. Culegerea şi interpretarea datelor
Pentru a realiza o cercetare de piaţă cât mai elocventă, am ales ca tip de anchetă ancheta prin internet deoarece piaţa ţintă este răspândită şi pentru a acumula într-un timp relativ scurt informaţii de la cât mai mulţi respondenţi, chestionarul on-line reprezintă cea mai bună variantă, în ciuda erorilor ce pot să apară. Aceste erori au survenit din faptul că respondenţii au avut reţineri în ceea ce priveşte furnizarea datelor personale, din teama ca acestea să nu fie folosite în alte scopuri decât cele didactice. De asemenea, există riscul ca datele obţinute în urma aplicării acestui tip de anchetă să nu fie în totalitate adevărate, din cauza faptului că ecranul permite „ascunderea” adevăratelor intenţii ale celor cu care intrăm în contact.
Eşantionul ales a fost calculat astfel: am luat în considerare populaţia judeţului Iaşi (315.214 locuitori). Populaţia a fost împărţită pe sexe (58% femei şi 42% bărbaţi, având în vedere că numărul persoanelor de sex masculin este mai mic decât numărul persoanelo0r de sex feminin) şi pe 3 intervale de vârstă (18 – 30, 31 – 40, >40). Am ales 30 de itemi pentru fiecare categorie în parte, rezultând în final un eşantion n = 90. Dintre aceştia au fost intervievate un număr de 50 de persoane.
CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA SERVICIILOR DE ORGANIZARE A EVENIMENTELOR SPECIALE
Bună ziua! Numele noastre sunt Bobu Daniel-Marinel, Butnar Ioana, Dăncianu Ionuţ-Mădălin, Huzum Alexandra-Elena şi Pavăl Livia-Elena şi suntem studenţi ai Universităţii Alexandru Ioan – Cuza. Intenţionăm să efectuăm un studiu privind calitatea serviciilor de organizare a evenimentelor speciale şi vă rugăm să vă rezervați câteva momente pentru completarea următorului chestionar privind gradul dumneavoastră de satisfacție în legătură cu acest tip de servicii. Mulţumim!
Preview document
Conținut arhivă zip
- Standardizare in Vederea Franchizarii unei Afaceri.docx