Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 85 în total
Cuvinte : 11184
Mărime: 2.81MB (arhivat)
Publicat de: Susana Ardeleanu
Puncte necesare: 6
UNIVERSITATEA “ALEXANDRU IOAN CUZA” FACULTATEA DE ECONOMIE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR

Cuprins

  1. Capitolul 1. Alegerea subiectului
  2. 1.1. Identificarea problemei
  3. 1.2. Alegerea subiectului definitiv
  4. Capitolul 2. Înţelegerea situaţiei şi fixarea obiectivelor
  5. 2.1. Culegerea şi interpretarea datelor
  6. 2.2. Alegerea caracteristicilor de modificat
  7. 2.3. Fixarea obiectivelor
  8. Capitolul 3. Planificarea activităţilor
  9. 3.1. Deciderea acţiunilor de realizat
  10. 3.2. Fixarea calendarului, repartizarea responsabilităţilor
  11. Capitolul 4. Analiza cauzelor
  12. 4.1. Verificarea valorilor actuale ale caracteristicilor
  13. 4.2. Analiza cauzelor
  14. 4.3. Alegerea punctelor asupra cărora se va interveni
  15. Capitolul 5. Studierea şi punerea în practică a soluţiilor
  16. 5.1. Studierea soluţiilor
  17. 5.1.1 Metoda Toyota
  18. 5.1.2 Propunerea soluţiilor
  19. 5.1.3 Studierea modalităţilor de implementare
  20. 5.1.4 Verificarea detaliilor şi impactul colateral al soluţiilor
  21. 5.2 Implementarea soluţiilor
  22. 5.2.1 Organizarea pentru implementarea soluţiilor
  23. 5.2.2 Implementarea propriu – zisă
  24. Capitolul 6. Verificarea rezultatelor
  25. 6.1 Verificarea efectelor soluţiilor
  26. 6.2 Compararea cu valorile ţintă
  27. 6.3 Evaluarea câştigurilor fizice şi economice
  28. Capitolul 7. Definirea şi stabilirea indicatorilor de control
  29. 7.1 Definirea regulilor
  30. 7.1.1 Stabilirea noilor reguli de lucru şi revederea celor anterioare
  31. 7.1.2 Crearea de modalităţi de supraveghere
  32. 7.2 Implementarea indicatorilor de control
  33. 7.2.1 Aducerea la cunoştinţa personalului a noilor metode
  34. 7.2.2 Formarea responsabililor pentru utilizarea lor
  35. 7.2.3 Verificarea durabilităţii ameliorărilor

Extras din proiect

Capitolul 1. Alegerea subiectului

1.1. Identificarea problemei

Din cauza multitudinilor de sarcini ce copleşesc individul în această societate contemporană dominată de tirania urgentului, firma noastră îşi propune să vină în ajutorul persoanelor care doresc ca momentele importante din viaţa lor să fie unice, dar nu dispun de know-how-ul necesar.

Dată fiind creşterea numărului de solicitări, considerăm că este absolut necesar să cunoaştem şi să înţelegem nevoile şi dorinţele clienţilor noştri pentru a ne plia serviciile pe aceste cerinţe. În vederea obţinerii acestor informaţii vitale pentru companie am dispus la aplicarea unui instrument de anchetă, chestionarul, care ne va dezvălui gradul actual de satisfacţie al clienţilor privind serviciile de organizare a evenimentelor speciale.

Pentru a ne forma o părere cât mai veridică privind starea actuală în care se află procesul de organizare a evenimentelor speciale am realizat o comparaţie între situaţia ideală şi situaţia reală din acest domeniu.

Situaţia ideală Situaţia reală

1. Respectarea întocmai a planului de organizare a evenimentelor. 1. Nerespectarea planului de organizare a evenimentelor prin apariţia întârzierilor.

2.Tarife mici pentru organizare. 2. Tarile relative mari pentru organizare.

3. Grad înalt de calificare în domeniu a personalului. 3. Grad scăzut de calificare personalului sau lipsa acesteia.

4. Minimalizarea apariţiei momentelor imprevizibile în carul planului de organizare a evenimentelor. . Inevitabilitatea apariției momentelor imprevizibile în cadrul planului de organizare a evenimentelor

5. Folosirea tehnologie de ultimă generaţie pentru toate tipurile de evenimente. 5. Neutilizarea tehnologiei de ultimă generaţie în desfăşurarea evenimentelor.

6. Preluarea corectă și exactă a comenzii. 6. Greșeli în preluarea comenzilor.

7. Transparență totală privind tarifele practicate pentru toate activităţile din planul de organizare a evenimentelor. 7. Lipsa transparenţei totale privind tarifele practicate pentru activităţile din cadrul planului de organizare.

8. Concordanţă totală între serviciile cerute şi cele efectuate. 9. Neconcordanţă între serviciile cerute şi cele realizate efectiv de firma organizatoare.

9. Asistarea evenimentului special de către organizator. 10. Neasistarea evenimentului special de către organizator.

11. Prezentarea corespunzătoare a activităţilor din cadrul planului de organizare a evenimentelor. 11. Prezentarea necorespunzătoare a activităţilor din cadrul planului de organizare a evenimentelor.

12. Corespondenţă totală între vestimentaţia organizatorilor şi evenimentul organizat. 12. Neconcordanţa între vestimentaţia organizatorilor şi evenimentul organizat.

1.2. Alegerea subiectului definitiv

Demersul de ameliorare a procesului de organizare a evenimentelor speciale.

Capitolul 2. Înţelegerea situaţiei şi fixarea obiectivelor

2.1. Culegerea şi interpretarea datelor

Pentru a realiza o cercetare de piaţă cât mai elocventă, am ales ca tip de anchetă ancheta prin internet deoarece piaţa ţintă este răspândită şi pentru a acumula într-un timp relativ scurt informaţii de la cât mai mulţi respondenţi, chestionarul on-line reprezintă cea mai bună variantă, în ciuda erorilor ce pot să apară. Aceste erori au survenit din faptul că respondenţii au avut reţineri în ceea ce priveşte furnizarea datelor personale, din teama ca acestea să nu fie folosite în alte scopuri decât cele didactice. De asemenea, există riscul ca datele obţinute în urma aplicării acestui tip de anchetă să nu fie în totalitate adevărate, din cauza faptului că ecranul permite „ascunderea” adevăratelor intenţii ale celor cu care intrăm în contact.

Eşantionul ales a fost calculat astfel: am luat în considerare populaţia judeţului Iaşi (315.214 locuitori). Populaţia a fost împărţită pe sexe (58% femei şi 42% bărbaţi, având în vedere că numărul persoanelor de sex masculin este mai mic decât numărul persoanelo0r de sex feminin) şi pe 3 intervale de vârstă (18 – 30, 31 – 40, >40). Am ales 30 de itemi pentru fiecare categorie în parte, rezultând în final un eşantion n = 90. Dintre aceştia au fost intervievate un număr de 50 de persoane.

CHESTIONAR PRIVIND CALITATEA SERVICIILOR DE ORGANIZARE A EVENIMENTELOR SPECIALE

Bună ziua! Numele noastre sunt Bobu Daniel-Marinel, Butnar Ioana, Dăncianu Ionuţ-Mădălin, Huzum Alexandra-Elena şi Pavăl Livia-Elena şi suntem studenţi ai Universităţii Alexandru Ioan – Cuza. Intenţionăm să efectuăm un studiu privind calitatea serviciilor de organizare a evenimentelor speciale şi vă rugăm să vă rezervați câteva momente pentru completarea următorului chestionar privind gradul dumneavoastră de satisfacție în legătură cu acest tip de servicii. Mulţumim!

Preview document

Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 1
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 2
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 3
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 4
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 5
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 6
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 7
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 8
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 9
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 10
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 11
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 12
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 13
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 14
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 15
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 16
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 17
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 18
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 19
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 20
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 21
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 22
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 23
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 24
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 25
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 26
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 27
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 28
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 29
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 30
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 31
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 32
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 33
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 34
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 35
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 36
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 37
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 38
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 39
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 40
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 41
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 42
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 43
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 44
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 45
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 46
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 47
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 48
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 49
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 50
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 51
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 52
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 53
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 54
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 55
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 56
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 57
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 58
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 59
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 60
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 61
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 62
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 63
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 64
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 65
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 66
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 67
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 68
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 69
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 70
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 71
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 72
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 73
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 74
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 75
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 76
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 77
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 78
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 79
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 80
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 81
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 82
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 83
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 84
Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri - Pagina 85

Conținut arhivă zip

  • Standardizare in Vederea Franchizarii unei Afaceri.docx

Te-ar putea interesa și

Managementul calității - francizarea unei afaceri

Prezentarea organizatiei SC Terenesis SRL activează pe piata ieseana de 2 ani ai este furnizor de soluţii şi servicii IT are implementat un Sistem...

Standardizare în Vederea Franchizarii unei Afaceri

Scurta prezentare Ȋn anul 1965 Fred DeLuca tocmai absolvea liceul în Bridgeport, Connecticut, SUA. Ca mulţi dintre colegii săi, Fred visa să...

Ai nevoie de altceva?