Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 4231
Mărime: 897.66KB (arhivat)
Publicat de: Pintiliu Grosu
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ionescu Vlad
Proiectul a fost prezentat in cadrul cursului "Managementul productiei si serviciilor", facultatea de Administratie si Afaceri, specializarea Administrarea Afacerilor, Universitatea din Bucuresti

Extras din proiect

Crearea unei unităţi hoteliere este un lucru destul de dificil, de asemenea si dezvoltarea unei unitati hoteliere este dificila deoarece necesita timp, un departament de marketing serios si personal competen

Procentul persoanelor de varsta a treia a crescut, acestea fiind amatoare de petrecere a timpului liber cat mai placut, preferand vacantele in mijlocul naturii unde se pot relaxa. Preturile ridicate practicate de celelalte unitati hoteliere si relatia pret-calitate lasa de dorit. In aceste conditii consumatorii de acest gen de servicii au preferat sa aleaga alte tari cu servicii hoteliere mai avantajoase.

Prin urmare firma Karpaten SA isi propune sa imbunatateasca si sa diversifice serviciile hoteliere din Romania in vederea atragerii acestei categorii de consumatori prin oferirea de preturi avantajoase si a celui mai bun raport calitate-pret.

ISTORIC SC KARPATEN SA

Activitatea principală a societăţii consta în tratament balnear, alimentaţie publică şi agrement, turism intern şi internaţional, exploatarea surselor de apă termominerală şi distribuirea acestora pe baza licenţei de concesionare a dreptului de exploatare a apelor termale.

Poziţionarea strategică a societăţii pe piaţă

1) Brandul societăţii

O societate cu istoric, foarte bine cunoscută, atât în ţară cât şi în străinătate.Apa termală de la Băile Felix este atestată din punct de vedere medical şi confirmată de rezultatele în tratarea şi prevenirea unor afecţiuni.

2) Cota de piaţă

Actualmente pe piaţa balneară S.C. KARPATEN S.A. deţine o cotă de

aprox. 11% din numărul de turişti, cu posibilităţi certe de creştere.

3) Poziţia faţă de concurenţă

În raport cu concurenţa S.C. KARPATEN S.A. Băile Felix deţine poziţia de

LEADER.

4) Matricea strategică a centrelor de profit

Principalele două centre de profit, Termal şi Internaţional, se regăsesc în

cadranul “vaci de muls” şi “vedete”.

5) Amplasare

S.C. KARPATEN S.A. este amplasată la numai 20 de km de graniţa cu Ungaria, având acces la trei aeroporturi - Oradea, Budapesta, Timişoara -la şosele naţionale şi internaţionale.

Potenţialul de dezvoltare al societăţii

1) Ciclul de viaţă

După părerea noastră, S.C. KARPATEN S.A. are încă un spatiu destul de mare

pentru dezvoltare. Probabil că în 5-10 ani va ajunge la gradul de maturitate.

2) Posibilităţi de conversie

Capacităţile turistice actuale, în majoritate nu au nici o restricţie constructivă pentru modernizare la nivel de trei stele. Hotelul Lotus, prin construcţie, poate fi modernizat şi adus la clasificaţia de trei stele.

3) Teren

S.C. KARPATEN S.A. dispune de 300.000 m2 de teren pe care se pot

dezvolta baze sportive şi de agrement, este localizată poziţia pentru construirea unui hotel de cinci stele.

ANALIZA SWOT

Puncte tari

1. raportul calitate – preţ avantajos

2. amplasament foarte bun

3. forţă de muncă calificată

4. tehnologie de gestionare a informaţiei modernă

5. situaţia financiară bună

6. program de dezvoltare pe termen mediu şi lung

7. dorinţa salariaţilor de a se perfecţiona

8. calitatea serviciilor

9. relaţii bune cu partenerii

10 promovare intensivă

Preview document

Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 1
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 2
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 3
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 4
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 5
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 6
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 7
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 8
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 9
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 10
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 11
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 12
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 13
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 14
Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013 - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul serviciilor hoteliere. dezvoltarea turistică - factor de progres economic - studiu de caz Hotel Ambient

INTRODUCERE Urmărirea unei calităţi superioare a produselor şi infrastructurilor turistice nu trebuie să provoace o diminuare a competitivităţii...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?