Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013

Extras din proiect Cum descarc?

Crearea unei unitati hoteliere este un lucru destul de dificil, de asemenea si dezvoltarea unei unitati hoteliere este dificila deoarece necesita timp, un departament de marketing serios si personal competen
Procentul persoanelor de varsta a treia a crescut, acestea fiind amatoare de petrecere a timpului liber cat mai placut, preferand vacantele in mijlocul naturii unde se pot relaxa. Preturile ridicate practicate de celelalte unitati hoteliere si relatia pret-calitate lasa de dorit. In aceste conditii consumatorii de acest gen de servicii au preferat sa aleaga alte tari cu servicii hoteliere mai avantajoase.
Prin urmare firma Karpaten SA isi propune sa imbunatateasca si sa diversifice serviciile hoteliere din Romania in vederea atragerii acestei categorii de consumatori prin oferirea de preturi avantajoase si a celui mai bun raport calitate-pret.
ISTORIC SC KARPATEN SA
Activitatea principala a societatii consta in tratament balnear, alimentatie publica si agrement, turism intern si international, exploatarea surselor de apa termominerala si distribuirea acestora pe baza licentei de concesionare a dreptului de exploatare a apelor termale.
Pozitionarea strategica a societatii pe piata
1) Brandul societatii
O societate cu istoric, foarte bine cunoscuta, atat in tara cat si in strainatate.Apa termala de la Baile Felix este atestata din punct de vedere medical si confirmata de rezultatele in tratarea si prevenirea unor afectiuni.
2) Cota de piata
Actualmente pe piata balneara S.C. KARPATEN S.A. detine o cota de
aprox. 11% din numarul de turisti, cu posibilitati certe de crestere.
3) Pozitia fata de concurenta
In raport cu concurenta S.C. KARPATEN S.A. Baile Felix detine pozitia de
LEADER.
4) Matricea strategica a centrelor de profit
Principalele doua centre de profit, Termal si International, se regasesc in
cadranul "vaci de muls" si "vedete".
5) Amplasare
S.C. KARPATEN S.A. este amplasata la numai 20 de km de granita cu Ungaria, avand acces la trei aeroporturi - Oradea, Budapesta, Timisoara -la sosele nationale si internationale.
Potentialul de dezvoltare al societatii
1) Ciclul de viata
Dupa parerea noastra, S.C. KARPATEN S.A. are inca un spatiu destul de mare
pentru dezvoltare. Probabil ca in 5-10 ani va ajunge la gradul de maturitate.
2) Posibilitati de conversie
Capacitatile turistice actuale, in majoritate nu au nici o restrictie constructiva pentru modernizare la nivel de trei stele. Hotelul Lotus, prin constructie, poate fi modernizat si adus la clasificatia de trei stele.
3) Teren
S.C. KARPATEN S.A. dispune de 300.000 m2 de teren pe care se pot
dezvolta baze sportive si de agrement, este localizata pozitia pentru construirea unui hotel de cinci stele.
ANALIZA SWOT
Puncte tari
1. raportul calitate - pret avantajos
2. amplasament foarte bun 
3. forta de munca calificata
4. tehnologie de gestionare a informatiei moderna
5. situatia financiara buna
6. program de dezvoltare pe termen mediu si lung
7. dorinta salariatilor de a se perfectiona
8. calitatea serviciilor
9. relatii bune cu partenerii
10 promovare intensiva


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategia de Dezvoltare a SC Karpaten SA pentru Anii 2009-2013.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!