Studiu asupra Calitatii Serviciului de Transport Pulic cu Metroul in Bucuresti

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Introducere 2
2. Documentarea initiala in literatura de specialitate 3
3. Stadiul cunoasterii pe tema selectata 4
4. Ipoteze si variabile de la care porneste cercetarea 15
5. Pregatirea logistica a cercetarii 16
6. Selectarea esantionului 17
7. Alegerea tehnicilor, tehnologiilor si metodelor de cercetare 19
8. Cecetarea propriu-zisa 21
9. Colectarea datelor, rezultatelor 22
10. Prelucrarea si analiza datelor 27
11. Concluziile cercetarii 40
12. Formularea recomandarilor stiintifice 41


Extras din proiect Cum descarc?

1. Introducere
O influenta puternica si atotcuprinzatoare in societatea moderna o are transportul. Fie cuprins in activitatea de comert fie distinct de aceasta, deplasarea persoanelor si bunurilor a jucat un rol important in stimularea schimburilor intre oameni, comunitati, natiuni. 
Transportul se constituie, in esenta, ca modalitate de invingere a distantelor ce separa indivizii, producatorii de consumatori, comunitatile, pentru care necesita costuri. Invingerea barierei de distanta intr-o maniera rapida a cerut intotdeauna bani si efort, generand adesea costuri externe.
Transportul urban se ataseaza prin importanta, amploare, complexitate in cadrul transportului de persoane. El se concentreaza asupra marilor comunitati urbane, unde activitatile economice, de productie, consumul atingand nivelurile cele mai inalte, ele fiind acompaniate de mari deplasari de persoane in interiorul unor perimetre urbane restranse.
Tranzitul feroviar rapid este cunoscut si sub denumirea de metrou.
Sistemul de transport cu metroul joaca un rol important in activitatea marilor orase, acesta fiind singurul mod de transport care contribuie la descongestionarea traficului. Metroul ofera cea mai mare capacitate de transport dintre mijloacele de transport urban si poate circula cu viteze superioare celorlalte. Astfel, transportul cu metroul este unul sigur, rapid, eficient, regulat si confortabil. ,,Cresterea populatiei, a gradului de urbanizare si a necesitatii de mobilitate, a determinat construirea metrourilor si extinderea retelei acestuia atat in tarile dezvoltate cat si in cele in curs de dezvoltare. Astfel, statele din Europa Centrala si de Est au un potential ridicat pentru generarea si implementarea proiectelor ce tin de transportul subteran, unele din ele urmand sa isi construiasca retele de metrou, altele sa isi extinda. Cert este ca fiecare oras care in acest moment asigura un transport public cu metroul, indiferent de situatia economica globala, inregistreaza cresteri in numarul de calatori transportati." 
Lucrarea de fata doreste o analiza a calitatii serviciilor oferite de autoritatile romane in ceea ce priveste transportul subteran, precum si a gradului de siguranta la care este supusa populatia pe durata calatoriei cu metroul. Pe parcursul lucrarii va fi analizat modul in care este organizat serviciul de transport public subteran in Bucuresti, principalele probleme intampinate de utilizatorii acestui serviciu, cat si posibilele mijloace de imbunatatire.
Transportul public de calatori reprezinta unul dintre factorii esentiali ai dezvoltarii economice si sociale a orasului Bucuresti, raspunzand cerintelor de mobilitate atat in mediul urban cat si in cel sub-urban in conditiile unui acces usor, promptitudine, confort si siguranta. Pentru a spori atractivitatea modurilor de transport in comun scopul este de a imbunatati coordonarea acestora si integrarea intr-un sistem.
2. Documentarea initiala in literatura de specialitate
In ceea ce priveste documentarea lucrarii am avut in vedere o serie de articole, rapoarte si studii de specialitate:
- Revista ,,Underground News", nr. 56, ianuarie 2009
- Cercetare de piata ,,London Underground Research", iulie 2008
- Dragu, V., ,,Aspecte specifice ale calitatii in transporturi", Universitatea ,,Politehnica" din Bucuresti
- Hellgren, J. Model for Quantifying Transport Quality - Pilot Study. Chalmers University of Technology, 1994
- Olivkova, I., 2010. Evaluation of quality indicators - Public Transport. Number IV, Volume V, pag. 171-172
- Agatz, N., Erera, A., Savelsbergh, M., Wang, X., 2010. Sustainable Passenger Transportation: Dynamic Ride-Sharing, disponibil la : http://hdl.handle.net/1765/18429
- A Complex Study of Urban Transport in the City of Bucharest and Its Metropolitan Area from Romania--Japanese International Cooperation Agency(JICA) , 1999
- Global Strategy for Development of MetroTransport in the City of Bucharest, 2003
- Porajanu D.-,,Statistica si teoria sondajului", Ed.Sansa, Bucuresti, 1993
- Grigorescu, A., 2010. Public services between the citizen need and administration potential. National School of Political Studies and PublicAdministration (NSPSPA), disponibil la: http://mpra.ub.uni-muenchen.de/25132/
- Randheer, K., 2011. Measuring Commuters'Perception on Service Quality using SERVQUAL in Public Transportation. International Journal of Marketing Studies, Vol. 3, Nr. 1


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu asupra Calitatii Serviciului de Transport Pulic cu Metroul in Bucuresti.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!