Studiu de Caz - Generali Asigurari

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Prezentarea companiei - misiune, viziune, valori, obiective 3
2. Structura organizationala 5
3. Strategii aplicate de Generali Asigurari S.A 7
4. Piata companiei Generali Asigurari 8
5. Concurenta pe piata Romaniei 9
6. Diagnosticul pozitiei strategice pentru Romania 11
6.1. Servicii comercializate de Generali Asigurari 11
6.2. Domenii de activitate strategica 13
6.3. Furnizori si sisteme concurentiale 14
7. Portofoliu de activitati 15
7.1. Evaluarea DAS-urilor 15
7.2. Evaluarea pozitiei concurentiale pentru fiecare DAS 16
8. Formularea strategiei 19
9. Concluzii 20
Bibliografie 21


Extras din proiect Cum descarc?

1. Prezentarea firmei: misiune, viziune, valori, obiective
Scurt istoric
Generali Asigurari se infiinteaza la Trieste, in 1831, din nevoia de a asigura transporturile de marfuri pe cale maritima si fluviala. Pe 26 decembrie 1831, partenerii fondatori au semnat un act prin care se constituia "Assicurazioni Generali Austro-Italiche".
Generali Asigurari este parte a grupului international Generali, unul dintre cele mai vechi grupuri de asigurari din lume. Cu o intrerupere in perioada comunista, compania este prezenta pe piata romaneasca incepand cu 1835, odata cu infiintarea primei sucursale, in cel mai mare oras comercial romanesc al vremii, Braila. Atunci, principalul obiect de activitate era reprezentat de asigurarea marfurilor transportate. In 1897, tot la Braila, se infiinteaza Societatea Romana de Asigurari Generale, iar dupa doi ani de functionare societatea isi muta sediul la Bucuresti, moment in care isi schimba si numele in Generala - Societate Romana de Asigurari Generale. In 1935, Generala devine numarul unu pe piata asigurarilor din Romania.
In prezent, reteaua teritoriala a Generali Asigurari este compusa din aproape 70 de agentii si puncte de lucru, iar portofoliul companiei include astazi toate tipurile de asigurari, fiind situata in Top 10 al companiilor de profil din Romania. In 2005, Generali a raportat o cifra de afaceri de 31 milioane de euro. In ceea ce priveste Generali Holding Vienna, aceasta este activa in Ungaria, Republica Ceha, Slovenia, Slovacia, Serbia, Polonia, Romania si Croatia. Pietele grupului au o populatie de peste 100 de milioane de oameni.
Misiune si viziune
"Misiunea societatii Generali Asigurari este sa ofere cea mai simpla, convenabila,
si eficienta metoda de a satisface cerintele clientilor nostri."
Generali Asigurari isi consacra toate eforturile pentru a oferi cele mai bune solutii de asigurari de viata si generale, atat pentru persoane fizice, cat si pentru persoane juridice.
Varietatea si diversitatea produselor de asigurare depind de maturitatea sectorului pietei, a clientilor. Generali Asigurari ofera o gama larga de asigurari de viata, oferind clientilor, alaturi de protectie, beneficii intr-o mare diversitate. 
Generali este unul dintre cele mai importante grupuri de asigurare a Europei si acest fapt se datoreaza nu numai cresterii sustinute , ci si inovatiei pe care a promovat-o de-a lungul existentei sale. Aceste trasaturi coroborate cu orientarea catre extinderea externa a serviciilor oferite i-au dat grupului Generali flexibilitatea pentru a putea concura cu succes pe puternica piata a Europei.
De aproape doua secole, Generali este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare si de asigurari din lume, un brand care se traduce prin siguranta si incredere acordate milioanelor de clienti de pe cinci continente. Rolul prestigios asumat de Grup la nivel mondial nu este intamplator, ci se bazeaza pe fundamente solide: viziunea clara a fondatorilor companiei, un plan de afaceri ambitios si pe termen lung, dezvoltarea unei culturi corporatiste sanatoasa, abilitatea de a face fata schimbarilor si inovatiilor pe care acestea le presupun.
Standardul ridicat al serviciilor, profesionalismul demonstrate in lumea afacerilor, politica financiara echilibrata si prudenta adoptata au facut din Generali Asigurari o companie cu renume si pe plan national, meritele sale fiind recunoscute in anul 2000 cand i-a fost decernat premiul international de excelenta si calitate "Arcul Europei".
Generali Asigurari este capabila sa preia orice risc oricat de mare ar fi acesta, datorita, in primul rand puterii financiare extraordinare a Grupului Generali-unul dintre cei mai mari asiguratori-reasiguratori din lume.
Valori si obiective
Valorile Grupului Generali:
1. A fi pro ,nu contra
Care inseamna "a pune in centrul preocuparilor noastre dorintele, obiectivele si planurile clientilor."
2. Om, nu dosar
Care inseamna "a fi alaturi de clientii nostrii cu solutii potrivite pentru fiecare etapa din viata lor."
3. A actiona, nu a reactiona
Care inseamna "a preintampina aparitia situatiilor nedorite."
4. Individual, nu uniform
Care inseamna "a fi alaturi de fiecare client cu responsabilitatea calitatii si a performantei."
5. Solutii, nu produse
Care insemna "a prezenta fiecarui client un raspuns adaptat cerintelor sale, care sa depaseasca simpla oferta de produse."
6. Mai bun, nu doar bun
Care inseamna "a fi intotdeuna cu un pas inaintea celorlalti."
Obiective
Cresterea, profitabilitatea si consolidarea activelor sunt obiectivele urmarite in mod constant in toate activitatile cu constiinta clara a rolului social pe care grupul Generali Asigurari il are pe piata.
Pe termen scurt, printre obiectivele importante se va pune accentul pe dezvoltarea asigurarilor de viata cu tot ce inseamna acestea de la reteaua de vanzare pana la imbunatatirea produselor actuale si lansarea de noi produse. In privinta asigurarilor generale se doreste lansarea in anul acesta a noului pachet de polite adresat clientilor persoane fizice. Credem ca va fi unul dintre cele mai competitive de pe piata.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz - Generali Asigurari.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!