Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 2 fișiere: docx, pptx
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 1173
Mărime: 1.42MB (arhivat)
Publicat de: Cristian C.
Puncte necesare: 7
Metropolitan Life. Acest proiect a fost realizat pentru disciplina Managementul Serviciilor, cuprinde si power pointul de prezentare

Cuprins

  1. Capitolul I : Istoric firmă 2
  2. Capitolul II : Viitor MET 4
  3. Capitolul III : Concluzii 6

Extras din proiect

Capitolul I : Istoric firma

MetLife – Metropolitan Life Insurance Company, are o experientă de peste 146 de ani și este un lider global în domeniul asigurărilor de viată și beneficiilor pentru angajați. Această companie este recunoscută în lumea intreagă pentru planuri de protecție și pensie, dar și datorită soluțiilor de economisire oferite. în toata lumea, datorită achizițiilor, parteneriatelor și acționariatului mixt a reușit să construiască o prezență puternică și prin extinderea produselor de bază și a competențelor pe plan internațional să consolideze un nume și să creștem nivelul companiei.

Metropolitan Life Insurance Company oferă asigurări de viată, de sanatate, de accidente, planuri de economisire și de pensii în întreaga lume, datorită agenților dar și a partenerilor noștrii de distribuție, cum ar fi băncile sau brokerii. Compania lucrează atât cu alte companii sau familii cât și cu guverne pentru a le asigura soluții financiare. MetLife se bucură de increderea și cooperarea a 90 de milioane de clienți din intreaga lume dar și a peste 90 de companii din primele 100 care fac parte din TOP FORTUNE 500 din Statele Unite ale Americii. Această companie are experiența a celor peste 146 de ani de activitate dar si resursele globale pentru a activa pe plan internațional chiar și în aceste condiții de criza din zilele noastre.

Compania MetLife – Metropolitan Life Insurance Company activează pe piața asigurărilor din Romania din anul 2010 în urma achiziției firmei Alico Asigurari si Alico Pensii, din noiembrie 2010. În urmă cu un an, in 2012, firma s-a extins pe piata romanească prin achizitionarea companiei Aviva Asigarari de Viața care își va schimba denumirea juridical în Metropolitan Life Asigurari. În Romania, Alico Asigurări și Metropolitan Life Asigurări își desfașoară activitatea sub denumirea de Metropolitan Life în timp ce Alico Pensii va prelua separat denumirea noului brand.

Mascota companiei MetLife este reprezentată de cațelul Snoopy, celebrul personaj de desene animate care a luat viața la data de 10 august 1950 în Statele Unite ale Americii. Colaborarea dintre Snoopy și MetLife datează încă din anul 1985, atunci când MetLife a cumparat pentru început dreptul de a folosi personajele Peanuts în campanii publicitare. În acel an, MetLife a facut una dintre cele mai de succes campanii publicitare, introducând sloganul “Get me. It pays.” Din acel moment, Snoopy inspiră accesibilitate și prietenie și este imaginea de baza a companiei MetLife prin care aceasta se diferențiază de restul concurenților. Datorită succesului obtinut prin folosirea cațelului Snoopy ca imagine a firmei, in prezent MetLife deține licenta de folosire a personajului de desene animate.

Pentru a demonstra și mai mult recunostința de care se bucura MetLife – Metropolitan Life Insurance Company, am atașat o imagine cu premiile caștigate în ultimii ani de catre companie:

Capitolul II : Viitor MET

Viitor MET este primul produs de anuitate garantată oferit in Romania de Metropolitan Life, fiind special creat pentru a ajuta clieții ca la momentul pensionării sa aibă asigurat standardul de viață cu care au fost obisuiți pe parcursul vieții active.

Pentru a-și menține standardul de viată, trebuie să pună deoparte în fiecare lună câti bani dorește fiecare astfel incât la pensie să beneficieze de un venit lunar garantat și fix, pe viață.

Deosebirea dintre alte instrumente prin care se poate economisii pentru pensie, Viitor MET – Anuitate garantată poate aduce :

- GARANȚIA ca se va primi un venit lunar fix, stabilit și cunoscut încă din momentul semnării contractului

- GARANȚIA că anuitatea va fi platită pe toată durata vieții, incepând cu momentul ales pentru pensionare ( 60 sau 65 ani )

- GARANȚIA că anuitatea va fi platită pentru cel puțin 15 ani : dacă decesul survine înainte de 15 ani de la data pensionarii, anuitatea va fi platită beneficiarilor, astfel încât aceștia sunt protejați financiar până la finalul acestei perioade.

Preview document

Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 1
Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 2
Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 3
Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 4
Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 5
Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 6
Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 7
Studiul caracteristicilor unui produs din perspectiva clienților - Pagina 8

Conținut arhivă zip

  • Studiul Caracteristicilor unui Produs din Perspectiva Clientilor
    • Met Life final..docx
    • Presentation1.pptx

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Cercetare de marketing privind comportamentul de cumpărare asupra brandurilor auto

Introducere Invenția automobilelor a fost unul dintre cele mai importante evenimente din toate timpurile, revoluționând pentru totdeauna...

Analiză comparativă a aspiratoarelor de praf

Introducere Industria aparatelor electrocasnice este într-o continua dezvoltare, deoarece are în vedere confortul pe care fiecare persoana tinde...

Schimb de Tehnologie

CAPITOLUL 1 Managementul cercetării-dezvoltării (C & D) 1.1 Inventarul tehnologiilor întreprinderilor 1.2 Estimarea potenţialului de...

Politică de preț la SC Cisam SA

Referinţe bibliografice 59 CAP.I. PREŢUL ÎN CONCEPTUL DE MARKETING 1.1 DEFINIREA PREŢULUI Preţul alături de produs, pe care-l însoţeşte de-a...

Managementul marketingului serviciilor în cadrul societăților comerciale

CAPITOLUL 1. BAZA TEORETICO-METODOLOGICĂ A MANAGEMENTULUI MARKETINGULUI SERVICIILOR ÎN ACTIVITATEA ECONOMICĂ 1.1. Obiectivele și importanța...

Politică de preț la SC Katto SRL

INTRODUCERE Lucrarea intitulată “ Politica de preţ la KATTO.SRL.” este structurată în trei capitole. Cap I. Preţul în conceptul de marketing...

Plan de Afaceri

Capitolul 1. Abordări teoretice privind planul de afaceri 1.1.Definiţii, caracteristici, funcţii În procesul conducerii întreprinderilor se...

Elaborarea unor programe de publicitate eficiente

I. Elaborarea unor programe de publicitate eficiente Publicitatea este unul dintre cele cinci instrumente importante folosite de firme pentru...

Ai nevoie de altceva?