Supply Chain Management Hyundai

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 30 în total
Cuvinte : 7517
Mărime: 2.20MB (arhivat)
Publicat de: Larisa Dumitrescu
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Supply Chain HYUNDAI

Istoric

Hyundai Motor Company este un producãtor de automobile din Coreea de Sud, fondat în 1967. Hyundai, o sobdiviziune a Hyundai Kia Automotive Group, este cel mai mare producãtor Corean de automobile şi al cincilea ca mãrime în lume. Primul model de maşini, Cortina, a fost produs în 1968 în parteneriat cu Ford. Primul model de productie proprie, Pony, a fost realizat dupã designul lui Giorgio Giugiaro de la ItalDesign şi avea la bazã tehnologia japonezã Mitsubishi. În urmãtorii ani au început şi exporturile spre Ecuador şi ţãrile Benelux. În 1986, Hyundai a intrat pe piaţa Statelor Unite cu modelul Excel, care, datoritã accesibilitãţii, în scurt timp a obţinut premiul pentru „Cel mai bun produs nr. 10” acordat de revista Fortune. În 1988, a început producţia modelului de mici dimensiuni Sonata, dotat cu un motor de producţie proprie Hyundai. Pe piaţa europeanã, marca Hyundai a apãrut pentru prima datã în toamna anului 1990 prin modelul Lantra, care în doar cinci ani a fost reconceputã pentru a lansa a doua generaţie a acestui model. În 1992, opinia publicã, pentru prima data şi-a facut o închipuire despre viitorul mãrcii Hyundai datoritã prezentãrii primului concept “car” HCD-I, care a pus bazele tradiţiei de producţie a automobilelor original conceptuale, inclusiv a seriei HCD. În aprilie 2000, a avut loc premiera familiei coreene Elantra în a treia generaţie. Hyundai Motor Company şi DaimlerChrysler AG au fondat o întreprindere mixtã pentru producerea automobilelor comerciale, care va purta numele de Daimler Hyundai Truck

Corporation. Din 2004, aceastã companie produce motoare pentru Mercedes-Benz 900.

Spre deosebire de ceilalţi producãtori de autovehicule, istoria companiei Hyundai este una destul de scurtã, de doar 37 de ani. Cu toate acestea, compania a adus o notã distinctã în mediul de afaceri internaţional prin ambiţia şi perseverenţa de a deveni una dintre cele mai importante companii de automobile din lume.

În decembrie 1967, Compania de Inginerie şi Construcţii Hyundai, cel mai important pilon al Grupului Hyundai, a luat decizia de a intra pe piaţa automobilelor, punând bazele Companiei Hyundai Motor.

Primul partener în furnizarea tehnologiei necesare asamblãrii autovehiculelor şi autocamioanelor a fost celebra companie Ford din Marea Britanie. La începutul anilor ’70, managerii de la Hyundai Motor au luat decizia de a dezvolta propriile tehnologii şi maşini, renunţând astfel a se baza în exclusivitate pe contractele de licenţã cu Ford. Începutul anilor ’80 a reprezentat momentul expansiunii internaţionale a Companiei Hyundai Motor, prin înfiinţarea unor filiale în ţãri ca Nigeria, Taiwan, Peru, Ecuador, Venezuela, Arabia Saudita, Canada, SUA, Olanda, Cehia, India, Malaysia, Turcia, Egipt etc.

Cu peste 175 de distribuitori în mai mult de 160 de ţãri şi cu o producţie anualã de peste 1.7 milioane de unitãţi, Hyundai Motor Company este unul dintre cei mai importanţi jucãtori de pe piaţa auto mondialã, stabilindu-şi pentru urmãtorii doi ani un target destul de îndrãzneţ: locul 5 în lume ca volum al vânzãrilor.

Capitalul de imagine dobândit în urma puternicei implicãri în activitãţile sportive – în special fotbal – îşi pãstreazã continuitatea creşterii odatã cu extinderea pe încã 7 ani – 2007-2014 – a parteneriatului oficial încheiat în data de 02.03.2005 la Geneva, între Hyundai Motor Company şi FIFA.

1967 - i-a fiinţã Hyundai Motor Company

1968 - este semnat un acord de licenţã cu Ford

1970 - primul Pony este exportat în Guatemala şi El Salvador

1974 - Pony, primul model de concepţie Koreanã, este lansat în cadrul celei de-a 55-a ediţie a Salonului Auto de la Torino

1980 - este introdus pe piaţa modelul Mark V

- este lansat modelul Granada

1981 - este încheiat un parteneriat tehnic cu Mitsubishi

1982 - este introdus modelul Pony 2

1983 - este lansat modelul Stellar

- încep exporturile cãtre Canada

1984 - creşte producţia modelului Pony

- este terminat Centrul de testare al automobilelor de la Ulsan

1985 - este înfiinţat Hyundai Motor America

- este lansat modelul Excel

1986 - este lansat modelul Grandeur, maşina de lux a Hyundai Motor Company

- Excel este exportat în SUA

1988 - este lansat modelul de clasã medie al limuzinei Sonata

- Excel este declaratã în SUA, pentru cel de-al 3-lea an consecutiv, cea mai bine vandutã maşinã sub-compactã importatã

1989 - este deschisã fabrica în care Hyundai produce motoare V6

1990 - este lansat modelul Elantra

Preview document

Supply Chain Management Hyundai - Pagina 1
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 2
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 3
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 4
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 5
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 6
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 7
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 8
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 9
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 10
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 11
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 12
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 13
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 14
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 15
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 16
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 17
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 18
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 19
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 20
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 21
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 22
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 23
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 24
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 25
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 26
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 27
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 28
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 29
Supply Chain Management Hyundai - Pagina 30

Conținut arhivă zip

  • Supply Chain Management Hyundai.doc

Alții au mai descărcat și

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Ai nevoie de altceva?