Televiziunea Romana

Extras din proiect Cum descarc?

I. SCURTA PREZENTARE A FIRMEI:
Denumire, sediu, obiect de activitate principal (domeniul de activitate si principalele tipuri de produse), numar de angajati, cifra de afaceri.
II. INSTRUMENTE MANAGERIALE (din cel putin 7 domenii):
1). Planificare: - Formularea misiunii;
- Formularea obiectivelor;
- Formularea strategiilor;

2). Organizare: - Impartirea pe departamente;
- Sistemul relational;

3). Control: - Stabilirea bugetului;

4). Resurse umane: - Selectarea personalului;

5). Cultura organizationala: - Sloganuri;
- Simboluri;

6). Etica: - Valorile etice;

7). Leadership: - Stilul de leadership.
TELEVIZIUNEA ROMANA

I. SCURTA PREZENTARE A FIRMEI

1. Date generale. Denumire.

- Televiziunea Romana este Televiziunea Nationala din Romania, care administreaza 4 canale cu acoperire nationala (TVR 1, TVR2, TVR International, TVR Cultural ) si 4 studiouri teritoriale: Iasi, Timisoara, Cluj, Craiova, studioul de la Targu Mures fiind in curs de infiintare~
- TVR a emis pentru prima data la 31 decembrie 1956, fiind singura televiziune din Romania cu acoperire totala la nivelul tarii, spre deosebire de televiziunile private care acopera doar zone dens populate;
- TVR este finantata de catre Guvernul Romaniei, din fonduri provenite de la cetatenii ce detin televizor si care platesc o taxa obligatorie, dar si din fondurile obtinute din publicitate. TVR isi exercita dreptul de conducere prin intermediul unui Consiliu de Administratie format din:
' PresedinteDirector-General: Tudor Giurgiu;
'Membrii consiliului de administratie: Tudor Barbu; Ioana Catalina Bantoiu; George Pruteanu; Nicu Alifantis; Despina Neagoe; Anne Marie Juganaru; Galfalvi Zsolt; Cornelia Constantin; Liviu Fetter; Sorin Burtea;
- TVR poate fi numita televiziunea tuturor romanilor, atat pentru cei din tara, cat si pentru persoanele vorbitoare de limba romana din diaspora.

2. Sediul TVR
- Calea Dorobantilor, nr 191, sector 1, Bucuresti.
- Contact: - Telefonul telespectatorului: 021-208.07.20 
- Fax: 319.92.64;
- Centrala: 021 - 319.91.12;
- E-mail: office@tvr.ro;
- Web: www.tvr.ro;

3. Obiect de activitate principal
- domeniu de activitate: TVR isi desfasoara activitatea in domeniul audio-vizualului romanesc, fiind societate de televiziune publica~
- principalele tipuri de servicii oferite: programele TV ale canalelor TVR1, TVR2, TVR Cultural si TVR International, incluzand si posturile regionale (TVR Iasi, TVR Cluj, TVR Timisoara, TVR Craiova): programe educative, culturale, de fictiune, pentru copii si tineri etc~

4. Numar de angajati: 3384;

5. Cifra de afaceri: 4.407.232.388 mii lei. 

II. INSTRUMENTE MANAGERIALE FOLOSITE

1. FORMULAREA MISIUNII

- Formularea misiunii (planul prin care misiunea TVR este formulata), reprezinta un instrument managerial fundamental din domeniul planificarii.
- Misiunea TVR este aceea de a crea programe de toate genurile, pentru a oferi populatiei Romaniei o informare prompta si obiectiva ( prin intermediul emisiunilor informative), o educatie elevata ( prin emisiuni culturale de inalta tinuta) sau de un divertisment rafinat, totul aflandu-se sub semnul calitatii, profesionalismului, dezvoltarii si inovarii continue.
- Misiunea TVR poate fi descrisa prin raspunsurile la intrebarile: Cine este TVR? Ce face aceasta televiziune? Incotro se indreapta ea? Astfel, postul national de televiziune cauta o continua imbunatatire a performantelor sale, pentru a-si satisface audienta din toate mediile, indiferent de gen, varsta, religie, rasa, regine, limba. 
Misiunea este formulata pe piata si pe produs: 
- pe produs: programe TV de toate genurile, cu acoperire nationala;
- pe piata: satisfacerea dorintelor audientei din toate mediile;
- Rolul misiunii este acela de a face cunoscute prioritatile TVR, atat in interiorul organizatiei, c!at si in afara acesteia. O misiune concisa si bine definita ajuta angajatii TVR sa-si atinga telul propus, intr-un orizont de timp bine precizat, si ofera telespectatorilor informatii clare despre modul de functionare al postului public de televiziune. Functionalitatea instrumentului este reflectata in gradul de indeplinire a misiunii, respectiv in gradul de satisfacere a nevoilor si dorintelor audientei.
- Printre cele mai importante conditii preexistente necesare implementarii misiunii se numara:
- personal deschis spre munca, inovatie, performanta, care sa accepte noutatea si cerintele unei misiuni orientata spre o continua dezvoltare, in conditiile in care, pe piata audio-vizualului romanesc, exista o concurenta puternica, si, deci, o continua transformare a acestora; TVR are angajati puternici, cu o experienta indelungata in televiziune, care creaza un cadru optim pentru definirea misiunii.
- resurse financiare, umane, tehnice etc, care sa permita indeplinirea misiunii.
- Problemele care ar putea aparea in procesul de implementare a misiunii se refera la neintelegerea pe deplin a continutului misiunii sau la neacceptarea acesteia de catre membri organizatiei. Pentru ca TVR are angajati cu experienta, care si-au petrecut poate cea mai importanta parte a timpului lor lucrand pentru TVR, poate aparea, in randul acestora, o rezistenta la schimbare, in general, si la redefinirea misiunii, in special. Aceasta conduce la o diferentiere clara intre misiunea lor personala si misiunea firmei, care nu mai au nici un punct comun, rezultand, implicit, si o scadere a eficientei TVR.
O implementare de succes a misiunii are drept consecinta indeplinirea obiectivelor si crearea unei imagini mai bune a TVR. Deci, consecinta directa a implementarii misiunii in TVR a fost o mai buna constientizare de catre personal a rolului sau.
- Managerul general este cel care stabileste misiunea firmei, dar ea este utilizata de toti salariatii TVR, care, prin implicarea lor, isi asuma un rol activ in indeplinirea misiunii respective.


Fisiere in arhiva (1):

  • Televiziunea Romana.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!