Proiecte pentru domeniul Marketing

doc

Mediul de Marketing al Firmei Nestle - Timisoara

Scurta prezentare a firmei Nestle, de-a lungul dezvoltarii sale istorice, de la o afacere de dimensiuni mici pana la a fi liderul mondial pe piata produselor alimentare, a demonstrat o mare capacitate de a se adapta la mediul extern intr-o continua schimbare, fara a-si pierde insa principiile fundamentale si valorile de baza, atat de importante pentru succesul pe termen lung. Sub motto-ul "Good Food, Good Life", Nestle ofera consumatorilor din toata lumea: - Marci de calitate si produse insotite de Sigiliul de Calitate Nestle, care este vizibil pe orice ambalaj si reprezinta ... vezi detalii

docx

Branduri Grecesti

1. Introducere ,Fermecatoare combinatie de mare, soare si orase antice scaldate in stralucirea luminii egeene, Grecia a incantat calatori si turisti timp de multe secole.' Grecia este o tara unde traditiile vechi de secole au fost pastrate cu grija, ca o importanta parte a identitatii nationale. De-a lungul unei istorii turbulente, marcate in special de ocupatii straine, adesea sangeroase, "elenismul" a fost la mare pret, o forma de rezistenta care nu inseamna doar pastrarea limbii, ci si a traditiilor, obiceiurilor, legendelor, literaturii si artei populare. In ciuda sau poate ... vezi detalii

docx

Merchandising - Crearea unui Magazin

Prezentarea generala a hypermarketului Hypermarketul ,,SOARE" reprezinta o intreprindere care ofera servicii privind achizitii de bunuri si consum atat persoanelor fizice,cat si persoanelor juridice. Acesta are o suprafata de 3200m, iar randamentul global al vanzarilor a fost in anul 2011 de 2200lei/m2. Hypermarketul este amplasat in zona periferica a municipiului Iasi, in zona Bucium pe DN24 la km 7 si se adreseaza clientelei din zona pentru cumparaturile zilnice, dar si clientelei intregului oras pentru cumparaturi programate. Acest hypermarket are o forma dreptunghiulara, design-ul... vezi detalii

doc

Card-urile Bancare Maestro si BRD Visa Electron

Rezumat introductiv BRD a fost infiintata prin hotararea guvernului in decembrie 1990 si inmatriculata in februarie 1991 ca societate pe actiuni, cu capital social detinut de statul roman. In martie 1999, Societe Generale a cumparat un pachet de actiuni reprezentand 51% din capitalul social al BRD, prin intermediul unei achizitii de la FPS, combinata cu o participare la majorarea capitalului social al BRD. Ca rezultat al masurilor intreprinse in scopul privatizarii BRD la 31 decembrie 1999 structura actionariatului BRD se prezenta astfel: - Societe Generale detinea 51% din capitalul soci... vezi detalii

doc

Bojdeuca lui Ion Creanga - Proiect Marketingul Serviciilor

1. Prezentarea serviciului Casa in care a locuit Ion Creanga, ca subchirias al familiei Vartic, era in Valea Plingerii, strada Ticaul de Sus, nr. 4, o ulicioara dosnica, "plina de noroi cind sint ploi mari si indelungate zise si putrede iar la seceta gemea colbul pe dinsa." Bojdeuca este pastrata si azi asa cum arata in anii 1872-1889. O casa cu doua incaperi mici, cu o prispa inspre nord, unde se afla si usa de intrare si un cerdac (o logie populara) cu deschidere generoasa spre orizontul dinspre rasarit sprijinit de dealurile Ciric si Sorogari. Bojdeuca s-a deschis pentru p... vezi detalii

docx

Analiza si Planificare in Comert

1. Aspecte introductive Compania CARREFOUR a fost fondata in Franta, in anul 1959 de catre familiile Fournier si Defforey. In anul 1960 se deschide primul supermarket in Annecy, iar in 1963 primul hypermarket cu o suprafata de 2.500 m, cu 12 case de marcat si 400 de locuri de parcare in Sainte-Genevieve-des-bois. Carrefour este primul retailer european si al doilea din lume, dupa Wal-Mart. Grupul Carrefour avea pe plan mondial, in septembrie 2007, 1.108 hypermarket-uri, 2.659 de supermarket-uri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount", si peste 4.700 de magazine de prox... vezi detalii

doc

Mediul de Marketing - Agentia de Turism La Piovra Turista

I. Mediul intern Adresa: Str. Toma Caragiu nr. 3, sector 3, BUCURESTI Numar de inmatriculare la Registrul Comertului: J40 /28507 /1994 Telefon: 0726114941 Inregistrat in data de 28 decembrie 1994. Resursele umane Sunt compuse din ansamblurile salariatiilor intreprinderii care prezinta caractere diferite din punct de vedere al nivelului de pregatire, specializarii, postului ocupat, varstei,sexului . Numar de salariati: 4: 1 de sex masculin, 3 de sex feminin. Doua persoane cu studii superioare si doua persoane cu studii medii. Obiectul de activitate Agentia SC La Piovra Turista SRL e... vezi detalii

doc

Diferenta dintre Logistica si Functiunea Marketing

I.Conceptul de logistica Mutatiile care au avut loc in privinta abordarii teoretice si practice a fluxului fizic al materiilor prime, materialelor, produselor semifinite si finite au condus la aparitia unor noi termeni, printre care: distributia fizica, logistica, managementul materialelor, managementul logistic si managementul lantului de aprovizionare-livrare. Deseori, acesti termeni sunt considerati sinonimi, fiind utilizati pentru a descrie aproximativ acelasi domeniu - logistica. Numerosi autori considera ca acesti termeni sunt interschimbabili. Alti specialisti in domeniu acorda o s... vezi detalii

doc

Analiza Culturala a Pietelor Externe

Introducere Marketingul international s-a dezvoltat foarte mult in ultimele decenii. Reprezinta un subiect dezbatut de foarte multe publicatii de specialitate, lucru care nu este altceva decat rezultatul direct al globalizarii. Astazi, organizatiile mondiale se bazeza pe marketingul international pentru desfasurarea activitatilor si traiesc intr-un mediu in care orice lucru, palpabil sau nu, poate fi produs si pus in vanzare, oriunde in lume. Motivul alegerii acestei teme Mi-am ales aceasta tema deoarece cultura este un mod de viata, poate avea legatura cu o tara, poate fi o sub-cultura,... vezi detalii

doc

SC Hannah SA Producator si Distribuitor de Corturi de Voiaj

Rezumat introductiv Hannah S.A. este o firma ce se ocupa, printre altele, de productia si comercializarea corturilor de voiaj. Se va analiza mixul de marketing pe care il stabileste firma si directia de urmat pentru satisfacerea cat mai bine a nevoilor consumatorilor, respectiv cucerirea unei cote de piata cat mai mari. Lucrarea noastra se bazeaza pe cele patru elemente cheie ale unui mix de marketing: produsul privit ca un ansamblu de atribute tangibile si intangibile care satisfac o anumita trebuinta. Principiul de baza in acest caz, sustinut de firma, este obtinerea unui produs de ca... vezi detalii

doc

Mixul de Marketing

Mixul de marketing este un element foarte intalnit in domeniul marketingului, acesta reprezentand principalul element al tacticii de marketing. Elemetele Mixului de marketing sunt cunoscute sub numele de "Cei Patru P", acestia fiind: pret, produs, promovare si distributie. Pentru a indeplini obiectivele de marketing este important ca aceste elemente sa fie luate in considerare. Faptul ca unul dintre cele patru elemente ale mixului nu a fost conceput corect va rezulta o strategie esuata de marketing. La conceperea acestui mix principalul factor ce trebuie luat in considerare este... vezi detalii

docx

Metode Avansate de Analiza a Datelor de Marketing

I. Stabilirea obiectivelor si a ipotezelor A) Stabilirea obiectivelor. Cercetarea de marketing are ca scop un singur obiectiv si anume: studierea comportamentului consumatorilor de ciocolata. B) Stabilirea ipotezelor - Ipoteza este un raspuns stabilit de cercetatori legat de obiectivul cercetarii, fiind valabila provizoriu, pana la verificarea ei in cadrul sondajului. 1) Cei mai multi consumatori sunt de parere ca pretul si gustul ciocolatei reprezinta un element extrem de important in cumpararea marcii preferate de ciocolata. 2) Persoanele care consuma mai multa ciocolata sunt cele cu... vezi detalii

docx

Magazin de Proximitate

Supermarket Vermer Supermarketul VERMER are o suprafata totala de 1845 m2, si este situat intr-o zona periferica a orasului Iasi, in zona Dacia - Alexandru, mai exact la ''Tigarete". Din punct de vedere geometric, supermarketul Vermer este dispus intr-o forma dreptunghiulara. 1.1 Identitate vizuala Din punct de vedere a identitatii vizuale, supermarketul VERMER va fi promovat sub logo-ul prezentat alaturi. Acesta fiind format atat dintr-un simbol, ce vrea sa sugereze faptul ca supermarketul este intersectia tuturor drumurilor, cat si denumirea text precum si sloganul utilizat (&quo... vezi detalii

doc

Preferinte cu Privire la Cosumul de Vinuri

1. Introducere Putin, ca tot ce este bun, Si bun, ca tot ce este rar Acesta-i vinul de Cotnar. Cotnari este o podgorie din Moldova, cunoscuta de secole. Situata la nord-vest de Iasi, aceasta comuna impreuna cu podgoria sa sunt cel putin la fel de vechi ca si capitala Moldovei. Podgoria este atestata din secolul al XV-lea. Din aceasta zona arheologii au scos la iveala cupe de vin apartinand culturii Cucuteni-Tripolie, Catalina si Baiceni, din epoca geto-daca. De asemenea, cupele si vasele pentru vin din Evul Mediu dovedesc continuitatea viticulturii pe acest teritoriu. Expertii au apr... vezi detalii

docx

Infrastructura Informationala a Societatii Internationale de Asigurari Moldasig

- Caracteristica USE SOCIETATEA INTERNATIONALA DE ASIGURARI "MOLDASIG" a fost creata in anul 2002 si la moment ocupa primul loc din cele 24 de companii de asigurare din Republica Moldova. Conform rezultatelor concursului "Marca comerciala a anului 2009", MOLDASIG a fost decorata cu medalia de argint, nominatia "LIDER". - Fondatorii In iulie 2008, in rezultatul majorarii capitalului statutar al "MOLDASIG", actionarii S.A. ,,Rosgosstrah" au primit in proprietate 80% din cota companiei. "MOLDASIG" a intrat in grupul companiilor "... vezi detalii

Hopa sus!