Proiecte pentru domeniul Marketing pagina 1 din 444

doc

Studierea Mediului de Marketing al Firmei Renaul Nissan România

Capitolul I:Notiuni teoretice despre marketing In privinta aparitiei marketingului au existat si exista o serie de controverse. Majoritatea specialistilor considera ca marketingul este un produs al secolului XX.Alti autori situeaza aparitia marketingului cu multa vreme intainte, astfel M. Baker sustine ca marketingul este o activitate ce a fost practicata de la primele tranzactii comerciale mergand pana la ideea ca istoria marketingului poate fi tot atat de lunga ca si istoria omului pe pamant. Conceptul de marketing reprezinta un mod de gandore si de actiune in sfera pietei, marketing r... vezi detalii

doc

Research Proposal - Jacobs

Cap I. DESCRIEREA CONTEXTULUI DECIZIONAL Jacobs, marca de cafea preferată de peste jumătate dintre consumatorii de cafea prăjită şi măcinată din România, intenţioneazǎ sǎ-şi diversifice portofoliul de produse prin lansarea pe piaţă a unui nou sortiment de cafea, mixul Jacobs cu aromǎ de fructe de pădure. Scopul cercetǎrii îl constituie atât realizarea unei viziuni de ansamblu asupra pieţei de cafea ieşene, cât şi surprinderea reacţiei pieţei privitoare la consumul noului sortiment. Cap II. OBIECTIVELE DE CERCETARE - Identificarea influenţei venitului asupra comportamentului de consum;... vezi detalii

doc

Proiect Marketing - Verighete

0.Produsul:verighete 1.Piata 1.1 Descrierea pietei Piata produsului nostru (verighete) o constituie crestinii din judetul Suceava, cu varste peste 16 ani, personae care intentioneaza sa se logodeasca/ casatoreasca/ recasatoreasca, care-si serbeaza nunta de aur/ argint sau care pur si simplu isi daruiesc verighete ca simbol al unei relatii deosebite sau al unui legamant. 1.2 Indicatori globali: 1.2.1 Capacitatea pietei: Identificarea nonconsumatorilor: absoluti: alte personae decat crestinii (musulmanii, budistii,etc.) relativi: -crestini sub 16 ani care nu au varsta corepunzatoare... vezi detalii

doc

Raionul confecții supermarket

Raionul confectii este amplasat in zona calda a supermarketului.Are ca vecini la vest raioanele bazar si audio-video,iar la sud raionul audio-video. Suprafata raionului confectii-incaltaminte este 15% din suprafata supermarketului(525m2 din care 60m2 pentru holul de la intrare) vezi detalii

doc

Macromediul Firmei Carmar Shipping SRL

1. Macromediul intreprinderii Activitatea intreprinderii, ca si a celorlalti agenti din cadrul micromediului, se afla sub incidenta factorilor de mediu, care actioneaza pe o arie mai larga. Acestia sunt factori de ordin general, avand un caracter exogen in raport cu agentii ce compun micromediul. Legatura ce se stabileste intre firma si acesti factori este, de regula indirecta, influenta lor exercitandu-se pe termen lung. Ansamblul factorilor care actioneaza indirect, pe termen lung si cu o intensi-tate mai slaba asupra activitatii intreprinderii formeaza macromediul acesteia. Macromediu... vezi detalii

doc

Analiza activității de marketing a agenției de turism SC Santour SRL

Capitolul 1. Prezentarea firmei Denumire, localizare, forma juridică de constituire. Denumirea şi sediul societăţii: S.C. “SANTOUR“ S.R.L, municipiul Focşani, judeţul Vrancea, Bd-ul Independenţei Nr. 4. Capitalul social: 300RON. Natura capitalului : privat Obiect de activitate: conform statutului societăţii, are ca domeniu principal de activitate agenţie de turism şi asistenţǎ turisticǎ iar activităţile secundare sunt asigurări medicale, consultanţă turistică și turism de afaceri. 1.2. Scurt istoric Agenţia de turism Santour şi-a început activitatea în anul 2000 ca agenţie mică, det... vezi detalii

docx

Tehnici de vânzare Mobexpert

I. Prezentarea firmei Mobexpert S.C Mobexpert SRL este o societate cu raspundere limitata inscrisa la Registrul Camerei de Comert sub numarul: C.U.I J17/207/29.03.1993 Cod Fiscal R1321157, avandu-i ca actionari principali pe Dan si Camelia Sucu. Sediul principal al firmei este: Str. Fabrica de Glucoza nr.21 Sector 2, Bucuresti Tel: 021.242.10.41 Fax: 021.242.10.41 Web: www.mobexpert.ro E-mail: jobs@mobexpert.ro Istoricul firmei Mobexpert Perioada 1993 - 1996 Piata de mobilier de birou incepe sa evolueze rapid. In Romania, se deschid firme peste noapte, economia privata incepe sa i... vezi detalii

doc

Studiu de Caz - Inițierea și Promovarea Produsului

1. Analiza grupului care va efectua circuitul Alegerea temei circuitului turistic - la alegerea vacantei în scandinavia s-a tinut cont de obtiunile membrilor grupului (clientilor) cu care s-a realizat vizitarea tuturor tarilor Europei exclusiv Scandinaia. Programul este un raspuns la solicitarea clientilor. Este un program în premiera pe piata Moldovei si a Iasului, fiind organizat, tot în premiera de o agentie de turism, la Compania de Turism NET. Flexibilitatea circuitului – circuitul ce se va organiza vara aceasta în tarile scandinavice este un program complex care include foarte multe... vezi detalii

docx

Plan Marketing - Muller Dairy România

Introducere Renumele internaţional al companiei de produse lactate Muller a avut un rol foarte important în promovarea pe piaţa românească. Acest fapt ne-a determinat să încercăm iaurturile cu fructe de la Muller, care s-au dovedit a fi foarte bune şi la un preţ accesibil, lucru foarte important în condiţiile pieţei actuale. Prin prisma acestui proiect am dorit să putem aplica cunostinţele acumulate până în prezent pentru a realiza o analiza cât mai apropiată de realitate a companiei Muller. Domeniul are o atracţie aparte deoarece în secolul vitezei considerăm nutriţia un aspect foarte i... vezi detalii

doc

Tehnici promoționale - sampling Fiesta

1.Analiza pietii Prima atestare documentara a arahidelor dateaza din secolul al XV-lea, când acestea sunt mentionate ca principala sursa de hrana pe o corabie portugheza de sclavi. Se crede ca arahidele sunt originare din Brazilia sau Peru si au fost descoperite în jurul anilor 1200 - 1500 î.C., adica aproximativ acum 3500 de ani. Comercializarea arahidelor a început din momentul în care omul de stiinta american de culoare, George Washington Carver, a descoperit potentialul, valoarea acestora si nu în ultimul rând, multiplele lor întrebuintari. George Washington Carver este considerat pa... vezi detalii

doc

Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București

Rezumat introductiv Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători “C.F.R. Călători”-S.A., denumită în continuare C.F.R. Călători, cu sediul în municipiul Bucureşti, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sectorul 1, înfiinţată prin Hotărârea Guvernului nr. 584/1998, modificată şi completată în mod corespunzător conform reglementărilor prevăzute în H.G. nr.274/22.02.2001 şi H.G. nr.1199/2002 este persoană juridică română, iniţial cu capital integral de stat, având forma juridică de societate comercială pe acţiuni, care îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare ... vezi detalii

doc

Strategii de cumpărare

“Strategiile de cumparare calculeaza conditiile de impartialitate pentru a constringe un adversar sa lase intreprinderii libertatea de actiune satisfacatoare pentru aprovizionarile sale. Elaborarea unei strategii nu este o sarcina simpla si ea face apel la date si rationamente complexe; astfel spus, elaborarea unei strategii costa bani si aplicarea ei, de asemenea.” 1. Strategia in aprovizionarea materiala Desfasurarea unei activitati eficiente de aprovizionare materiala depinde de strategia elaborata in acest sens. Prin aceasta strategie se inmultesc avantajele concurentei pe piata de fu... vezi detalii

doc

Proiect marketing internațional - SC Vinia SRL

Rezumat introductiv Firma : SC VINIA SRL Profil de activitate: Producerea şi comercializarea de băuturi alcoolice: - vinuri şi produse pe bază de vin; - distilate din vin şi din fructe, ţuică şi rachiuri naturale, băuturi spirtoase, aperitive, vinars; - oţet alimentar. Firma SC VINIA SRL prestează servicii şi asistenţă tehnică de specialitate în viticultură şi pomicultură. De asemenea firma se acupă şi cu transport de produse alimentare. • Cifra de afaceri: 15.000.000 USD • Număr de salariaţi: 420 • An înfiinţare: 1949 • Nume anterior: INTREPRINDEREA DE VINIFICATIE SI VALOR... vezi detalii

doc

Analiza și Promovarea Produsului Clipboard

Pentru a spijini studentii, firma C&V COLLECTION a venit pe piata producând si comercializând produse de papetarie de o calitate superioara si la preturi rezonabile, în deosebi clipboard-ul. Principiile pe care se bazeazÎ firma noastrÎ pentru a creste satisfactia consumatorului sunt imaginea si calitatea superioarÎ. Înca de la început ne-am adresat persoanelor cu vârsta cuprinsa între 18 si 30 de ani, cu venituri mijlocii spre mari (500-800RON / medie lunara), precum si celor care îsi doresc un clipboard multifunctional la un pret avantajos. Ne-am straduit ca mereu sa venim pe piata cu ... vezi detalii

doc

Plan de marketing - Cabana Cheile Turzii

De mare importanţă ştiinţifică şi de mare atractivitate turistică, Cheile Turzii aveau să dobândească, la nivel naţional, încă din 1938, statutul de rezervaţie naturală, mai apoi fiind inclusă în listele U.N.E.S.C.O. printre cele mai de seamă monumente ale naturii. Valoarea deosebită a tezaurului geologic, fioristic şi faunistic justifică întru totul deciziile forurilor naţionale şi internaţionale având în grijă protejarea mediului ambient şi a celor mai de preţ nestemate ale sale. Rezervaţia naturală Cheile Turzii prezintă o largă varietate a formelor de relief carstic, între cele mai cun... vezi detalii

Hopa sus!