Achiziții - Pamby

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 42 în total
Cuvinte : 7391
Mărime: 509.87KB (arhivat)
Publicat de: Simi Molnar
Puncte necesare: 7
UNIVERSITATEA ALEXANDRU IOAN CUZA FACULTATEA DE ECONOMIE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR

Cuprins

  1. I. Motivaţie alegere produs 2
  2. II. Produsul Pamby 2
  3. Descrierea produsului 2
  4. Piaţa ţintă 3
  5. Profilul consumatorului 3
  6. Concurenţii 4
  7. III. Previziunea vânzărilor 4
  8. IV. Alegerea amplasării şi a spaţiului de producţie 6
  9. V. Achiziţii în afara producţiei 7
  10. Achiziţie publică 7
  11. Achiziţie intracomunitară 17
  12. VI. Determinarea necesarului de materii prime şi materiale 24
  13. Achiziţie internă 26
  14. Achiziţie extracomunitară 28
  15. Achiziţie internă 32
  16. VII. Determinarea necesarului de personal şi a fondului de salarii 33
  17. VIII. Calculul costului de producţie 35
  18. IX. Stabilirea preţului de vânzare pe baza costului 39
  19. X. Calculul producţiei critice şi al cifrei de afaceri critice 40
  20. XI. Concluzii.41

Extras din proiect

I. Motivaţie alegere produs

Ne aflăm într-o perioadă în care toate lucrurile sa fac în grabă, toată lumea este pe fugă, în continuă mişcare. În genereal, românii petrec în medie 50 de minute în bucătărie pentru gătirea unui fel principal, cu toate că şi-ar dori să gătească doar 30 de minute. În ciuda unui stil de viaţă agitat, pastele sunt apreciate ca o modalitate de a avea grijă de familie şi de ceea ce mâncăm.

Pe lângă faptul ca sunt accesibilie, săţioase, uşor de digerat, dar şi bogate în carbohidranţi, proteine vegetale, vitamine şi fibre, pastele, sunt preferatele celor mici dar şi ale mămicilor. Se gătesc foarte usor, rapid şi sunt accesibile pentru persoanele cu mai puţină experienţă în gătit. De la savoarea supei cu tăieţei, la mirosul macaroanelor cu brânză dulce până la pastele asortate cu sosuri italiene, acestea reprezintă o categorie cu numeroase faţete de consum.

Ca produs principal, am ales pastele cu ou, adresate în mod special copiilor, cu diferite forme de animale, care le stimulează imaginația și transformă fiecare masă într-o poveste. Ambalajul va fi de 500 g, iar designul va fi special pentru a atrage atenţia celor mici cu diferite animaţii şi culori.

II. Produsul Pamby

Descrierea produsului

Pastele făinoase se prepară din faină de grau şi ouă, cu sau fară adaos de alte produse folosite pentru mărirea valorii nutritive sau îmbunătăţirea gustului. Acestea sunt destinate tuturor consumatorilor datorită aportului lor energetic, compuşilor din care sunt formate şi care sunt uşor asimilaţi de către organismul uman, datorită valoarii nutriţionale ridicate pe care o posedă. Pastele făinoase se fabrică într-o gamă de sortimente amplă şi se consumă împreună cu numeroase alte alimente, de asemenea au capacitatea de a se păstra timp îndelungat, datorită conservării prin reducerea conţinutului în apă.

Piaţa ţintă

Prdusul pe care se va pune accent va fi preparat din făină, sare şi ouă, iar forma va fi reprezentată de diferite animale, ceea ce va fi atracţia copiilor în mod special. Astfel, piaţa ţintă este reprezentată de prersoanele cu vârsta peste 25 de ani, cu un venit mediu cuprins între 700-1500 RON, în special părinţii care doresc să-şi suprindă copii şi care doresc să le ofere o alimentaţie sănătoasă.

Profilul consumatorului

Date fiind tradiţia culinară, românii au consumat multă vreme pastele în supe şi ciorbe. Astfel, predominau pastele scurte, iar dintre cele lungi, spaghetele erau cele mai populare. Odată cu diversificarea ofertei, cu influenţele din străinătate, cu stilul de viaţă modern şi cu creşterea puterii de cumpărare, comportamentul de consum al pastelor s-a schimbat, consumatorii fiind mai selectivi şi mai pretenţioşi. Aceştia sunt persoane tinere, dornice de inovare în domeniul gastronomic care gătesc pastele cu diverse sosuri şi ingrediente, după modelul bucătăriei italiene, persoane care vor să diversifice oferta culinară a familiei, dorind să-şi asigure o alimentaţie sănătoasă şi diversificată. În acelaşi timp, consumatorul român are tendinţa de a se moderniza, preferând produse de calitate, usor de preparat, gustoase şi sănătoase, apreciind pastele făinoase de calitate foarte bună, cu forme noi şi interesante.

O masă preparată din paste are trei mari atuuri: se pregăteşte rapid, este foarte economică şi sănătoasă. Aceste calităţi fac din paste un produs preferat de tot mai mulţi consumatori şi îi cresc potenţialul pe viitor. În ceea ce priveşte decizia de cumpărare, cel mai important factor este preţul cât mai accesibil, incluzând şi promoţiile oferite direct consumatorului final.

Se observă o reală tendinţă de modernizare, consumatorul român fiind deschis spre produse de calitate, usor de preparat, gustoase şi sănătoase. În acest sens, un rol foarte important il au generaţiile tinere care preferă meniurile uşoare şi inovative, românii plecaţi în străinătate care în vizitele lor periodice în ţară aduc acest obicei de consum din ţară de adopţie. Nu în ultimul rând, un factor determinant va fi presiunea timpului, care obligă consumatorii să găsească alternative de gătit mai rapid, fară însă a face rabat în ceea ce priveşte gustul şi calitatea ingredientelor.

Preview document

Achiziții - Pamby - Pagina 1
Achiziții - Pamby - Pagina 2
Achiziții - Pamby - Pagina 3
Achiziții - Pamby - Pagina 4
Achiziții - Pamby - Pagina 5
Achiziții - Pamby - Pagina 6
Achiziții - Pamby - Pagina 7
Achiziții - Pamby - Pagina 8
Achiziții - Pamby - Pagina 9
Achiziții - Pamby - Pagina 10
Achiziții - Pamby - Pagina 11
Achiziții - Pamby - Pagina 12
Achiziții - Pamby - Pagina 13
Achiziții - Pamby - Pagina 14
Achiziții - Pamby - Pagina 15
Achiziții - Pamby - Pagina 16
Achiziții - Pamby - Pagina 17
Achiziții - Pamby - Pagina 18
Achiziții - Pamby - Pagina 19
Achiziții - Pamby - Pagina 20
Achiziții - Pamby - Pagina 21
Achiziții - Pamby - Pagina 22
Achiziții - Pamby - Pagina 23
Achiziții - Pamby - Pagina 24
Achiziții - Pamby - Pagina 25
Achiziții - Pamby - Pagina 26
Achiziții - Pamby - Pagina 27
Achiziții - Pamby - Pagina 28
Achiziții - Pamby - Pagina 29
Achiziții - Pamby - Pagina 30
Achiziții - Pamby - Pagina 31
Achiziții - Pamby - Pagina 32
Achiziții - Pamby - Pagina 33
Achiziții - Pamby - Pagina 34
Achiziții - Pamby - Pagina 35
Achiziții - Pamby - Pagina 36
Achiziții - Pamby - Pagina 37
Achiziții - Pamby - Pagina 38
Achiziții - Pamby - Pagina 39
Achiziții - Pamby - Pagina 40
Achiziții - Pamby - Pagina 41
Achiziții - Pamby - Pagina 42

Conținut arhivă zip

  • Achizitii - Pamby.doc

Ai nevoie de altceva?