Achizitii Posete

Cuprins proiect Cum descarc?

Motivatia alegerii produsului 1
MOTIVATIA ALEGERII PRODUSULUI 2
Descrierea produsului 3
Descrierea fluxului tehnologic 6
Determinarea necesarului de materii prime si materiale 7
Principalii furnizori de materii prime 7
Determinarea necesarului de utilaje 13
Determinarea numarului de utilaje 13
Norme de timp 13
Determinarea necesarului de utilaje pe 2009 14
Determinarea necesarului de utilaje pe 2010 15
Determinarea necesarului de utilaje pe 2011 16
Determinarea necesarului de personal 18
Calculul costurilor directe pe anul 2009 21
Calculul costurilor indirecte pe anul 2009 21
Coeficienti de repartizare 22
Pragul de rentabilitate: 23
Situatia financiara 23
Calculul costurilor directe pe anul 2010: 24
Calculul costurilor indirecte pe anul 2010 25
Coeficienti de repartizare 26
Pragul de rentabilitate 26
Situatia financiara 26
Calculul costurilor directe pe anul 2011 27
Calculul costurilor indirecte pe anul 2011 28
Coeficienti de repartizare 29
Pragul de rentabilitate 29
Situatia financiara 29
ANEXE 30
CERERE DE OFERTA 30
SCRISOARE DE COMANDA 31
CONTRACT DE VANZARE-CUMPARARE 33


Extras din proiect Cum descarc?

MOTIVATIA ALEGERII PRODUSULUI
Odata cu aderarea Romaniei la Uniunea Europeana realizata la data de 1 ianuarie 2007 legislatia si conditiile cu privire la obtinerea si comercializarea oricarui tip de produs s-a inasprit. Chiar daca pentru produsele care nu sunt fabricate pentru export legislatia nu e chiar asa de dura in momentul de fata pana in anul 2012 cand se preconizeaza ca Romania se va integra cu adevarat, trebuie sa ne aliniem standardelor din aceasta comunitate.
Plus ca de la mijlocul anulul acesta omenirea inclusiv Romania se confrunta cu efectele negative pe care le are criza economica aparuta la nivel mondel. Criza chiar daca suna gresit, are si efecte pozitive, dupa trecerea unei crize, economia se relanseaza ceea ce poate duce la aparitia multor business-uri noi, care vor duce la castiguri importante.
Chiar daca acum multi oameni de afaceri sunt stresati si fac tot posibilul sa fie afectati cat mai putin de criza economica, consider ca in momentul de fata este o oportunitate sa incepi o afacere deoarece costurile sunt relativ mai mici. Riscurile sunt mari, dar o vorba din management spune ca, acolo unde riscurile sunt mari, castigurile vor fi pe masura asteptarilor.
In urma studiilor efectuate in domeniul modei, s-a ajuns la concluzia ca posetele reprezinta un element vestimentar placut, bine vandut si un obiect indispensabil femeilor. 
Tocmai din cauza acestui lucru, consideram oportuna intrarea pe piata cu un nou produs si anume "Posete de glezna".
Am ales acest produs deoarece este un produs nou, iar piata din Romania este din ce in ce mai receptiva la noutati in special din lumea modei. 
Acest tip de poseta este mai comoda deoarece iti ofera libertate deplina in miscarea mainilor.
Descrierea produsului
Societatea "Diane Style" SRL va produce pentru inceput doua categorii de produse, posete de glezna cu mecanism de prindere cu scai si posete de glezna cu mecanism de prindere cu capse in exclusivitate pietei romanesti. Daca pana nu demult pretul era cel care influenta major decizia de cumparare, mai nou romanii au inceput sa acorde atentie calitatii materialelor, designului si accesoriilor.
Ceea ce cumpara clientul sunt functiile produsului, iar nu obiectul fizic in sine.
Functiile indeplinite de posetele de glezna sunt:
- folosirea acestora in viata cotidiana;
- metoda de transport a diferitelor obiecte;
Utilitatile posetelor de picior:
Aceste produse pot evidentia eleganta persoanei si pozitionarea persoanei in societate. 
Produsul se adreseaza oricarui tip de femeie.
Pentru realizarea posetelor vom utiliza materii prime precum piele, catifea, fermoar, ata, scai, capse. Vom folosi atat materiale simple, unice, precum si materiale cu diferite imprimeuri.
Produsul nostru va fi de doua tipuri:
A. Posete de glezna avand mecanism de prindere cu scai;
B. Posete de glezna avand mecanism de prindere cu capse.
Descrierea clientului potential
Posetele de glezna se adreseaza persoanelor de sex feminin cuprinse cu varsta intre 14 si 40 de ani, din mediul urban avand venituri de la medii in sus cu studii medii superioare unde este cazul.
Sociologii britanici au calculat ca, in medie, europencele petrec prin magazine o treime din timpul liber. Psihologii explica aceasta pasiune pentru shopping evocand instinctul de ,,strangator" al femeii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Achizitii Posete.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!