Achizitii Vinuri

Cuprins proiect Cum descarc?

II. PIATA . 1
III. DESCRIEREA PRODUSULUI . 4
V. PROFILUL CONSUMATORULUI . 7
VI. DESCRIEREA FLUXULUI TEHNOLOGIC . 8
VII. AMPLASARE FABRICA . 8
VIII. MIJLOACE DE TRANSPORT . 9
IX. DETERMINAREA NECESARULUI DE UTILAJE . 10
ACHIZITIE DIN TARA . 14
X. DETERMINAREA NECESARULUI DE MATERII PRIME, MATERIALE SI ANSAMBLURI . 24
ACHIZITIE PUBLICA . 26
ACHIZITIE INTRACOMUNITARA . 41
SUBCONTRACTAREA . 44
ACHIZITIE EXTRACOMUNITARA . 45
XI. DETERMINAREA NECESARULUI DE PERSONAL . 47
XII. DETERMINAREA COSTURILOR DE PRODUCTIE . 49
GRAFIC 1 MARKETVIEW ROMANIA . 1
GRAFIC 2 VANZARILE IN HL PE VOLUM VIN . 2
GRAFIC 3 VANZARILE IN HL PE CULOARE VIN . 2
GRAFIC 4 VANZARILE IN HL PE TIP DE VIN . 3
GRAFIC 5 PRINCIPALII PRODUCATORI DE VINURI. 7
GRAFIC 6 DESCOMPUNEREA STRUGURILOR. 11
TABEL 1 PROCENTUL TIPURILOR DE VIN IN TOTAL VINURI ALBE LA 0,75L. 3
TABEL 2 PRINCIPALII PRODUCATORI . 6
TABEL 3 PREVIZIONARE CANTITATE SI PRET . 10
TABEL 4 NORME DE TIMP SI CONSUM . 10
TABEL 5 CONSUMURILE SPECIFICE DE MATERII PRIME SI MATERIALE . 24
TABEL 6 COSTURI PENTRU O UNITATE DE PRODUS . 53


Extras din proiect Cum descarc?

I. PIATA
Piata tinta este formata din consumatorii de bauturi alcoolice, cu varsta cuprinsa intre 18-60 de ani, cu venitul mediu spre mare. Ca spatiu geografic, firma se adreseaza consumatorilor de bauturi alcoolice din Romania, mai ales din judetul Iasi si judetele limitrofe. Daca ne referim la piata consumatorilor de vinuri, putem spune ca aceasta a evoluat, oferta de produse la nivelul intregii piete continand vinuri super premium, premium, medii si economice, fiecare segment avand consumatori dedicati.
Conform unei cercetari de piata facute de societatea S.C.VINIA S.A., romanii cheltuiesc in medie 5% din venit, pentru consumul de vinuri.
Principala bariera de intrare pe piata romaneasca este nivelul scazut de trai al populatiei. Deoarece gradul de dezvoltare economica din regiunea Moldovei este destul de redus, firma ar putea avea mai multi clienti in celelalte regiuni ale tarii, cum ar fi Muntenia si Transilvania.
Conform unei cercetari de piata realizata de MEMRB IRI in noiembrie 2006, volumul vanzarilor in perioada Aug-Sep2005 - Aug-Sep2006 a fost de 11.950.450 L, adica 99.517.440 RON. In acelasi document se specifica faptul ca vanzarile segmentului 0,7-0,75 L valoreaza aproape jumatate din volumul total vandut (42,7% din volum - in HL - si 72,2% din vanzari). De asemeni se mai precizeaza faptul ca pentru segmentul de 0,7-0,75 L sunt preferate vinurile albe, iar din punct de vedere al tipului, sunt preferate vinurile demi-dulci.
Grafic 1 Marketview Romania
Marketview Vin
Volumul Vanzarilor in Lt
Valoarea Vanzarilor in Lei
Din acest grafic rezulta ca s-au vandut 119.504,5 HL, in valoare de 99.517.440 RON.
Grafic 2 Vanzarile in HL pe volum vin
Din acest grafic rezulta ca vinul vandut in sticle de 0,75L reprezinta aproximativ 43% din volumul vanzarilor in HL, adica:
119.504,5 * 42,70% = 51.028,42 HL (vin la 0,75L)
Grafic 3 Vanzarile in HL pe culoare vin
Din acest grafic rezulta ca vinul alb, vandut in sticle de 0,75L, reprezinta aproximativ 69% din volumul de vanzari in HL, adica:
51.028,42 * 69,00% = 35.209,61 HL (vin alb la 0,75L)
Grafic 4 Vanzarile in HL pe tip de vin
Din acest grafic rezulta ca vinul vandut in sticle de 0,75L, se imparte pe tipuri astfel:
Tip de vin %din total sticle de 0,75L HL de vin alb din fiecare tip Numar sticle de 0,75L Previzionare Vin Sec 18,16% 6.392,98 852.396 105.275 Vin Demi Sec
27,16%
9.563,25
1.275.100
157.449 Vin Demi Dulce 40,93% 14.411,90 1.921.587 237.275 Vin Dulce
10,34%
3.641,15
485.487
- Vin Licoros 1,32% 466,22 62.163 - Alte tipuri
2,08%
734,12
97.883
- TOTAL 100% 35.209,61 4.694.615 500.000
Tabel 1 Procentul tipurilor de vin in total vinuri albe la 0,75L
Primele doua coloane reprezinta tipul de vin si ponderea lui. In coloana 3, luandu-se in calcul procentele tipurilor am socotit cantitatea de vin alb (in HL), iar in coloana 4 este aratata cantitatea de vin alb in sticle de 0,75L, pe tipuri de vin.
Firma SC MANIX LUX SRL produce vinuri albe, imbuteliate in sticle de 0,75L, de tipul Sec (Francusa), Demi Sec (Feteasca Alba) si Demi Dulce (Grasa de Cotnari). Toate aceste criterii sunt dominante in achizitionarile facute de cumparatori.
Vanzarile in Hl
0.75L-Vin Sec
0.75L-Vin Demi Sec
0.75L-Vin Demi Dulce
0.75L-Vin Dulce
0.75L-Vin Licoros
Alte tipuri
Din tabel rezulta ca cele 3 tipuri de vin insumeaza 4.049.083 sticle. Se previzioneaza ca firma va vinde 500.000 de sticle in primul an (12,35% din productia de acest gen si 7,35% din productia totala de fiole). Tinandu-se cont de proportia fiecarui tip de vin in numarul total de sticle (47,46% DD, 31,49% DS, 21,05% S), rezulta coloana 5.
Consumul pe zone georgafice
In ceea ce priveste consumul pe zone geografice, din punct de vedere al volumului vandut, Moldova reprezinta cea mai importanta regiune pentru categorie. In ceea ce priveste valoarea, locul intai este detinut de Bucuresti. Vinurile demi-seci inlocuiesc vinurile demi-dulci in preferintele consumatorilor din Bucuresti, pe cand in Moldova se observa o evolutie pozitiva pentru vinurile seci. Si in Valahia, vinurile seci reprezinta o pondere importanta, desi 70% din piata detin vinurile demi-seci si demi-dulci. Vinul demi-dulce isi consolideaza pozitia de lider in Oltenia. O cota de 2% pentru vinul licoros, procentul cel mai mare dintre toate regiunile, se atribuie Banatului (cel demi-dulce ramane insa cel mai bine vandut). In Ardeal vinurile demi-seci si demi-dulci se afla in scadere. Castiga in cote de piata cele seci si cele dulci. In Centru vinul de tip nespecificat are o crestere importanta.1


Fisiere in arhiva (1):

  • Achizitii Vinuri.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!