Cap.1. Prezentarea produsului 1.1. Industria incaltamintei sport in Romania Incaltamintea sport este utilizata in: - 61,1% drumetii / plimbari / excursii in afara orasului - 40,3% petrecerea timpului liber in oras - 35,1% sport/jocuri sportive - 24,2% purtat la serviciu, scoala 1.2. Caracteristicile pietei - Copii: 60% - sport (80% baieti) - Adolescentii: detin 3-7 perechi, cumpara o pereche o data la 3 luni, 1/3 dintre ei sunt fideli marcii - Barbatii: 19% practica sport 48% poarta zi de zi 26% la serviciu sau scoala 4% pentru a se relaxa 3% in vizite/excursii - Femeile: 16% practica sport 49% poarta zi de zi 25% la serviciu/scoala 10% pentru a se relaxa - Persoanele in varsta: confort Alte tipologii de cumparatori - Excentricii - Casual exercisers - Snobii - Cumparatori in functie de pret - Cumparatori in functie de culoare (asortare cu imbracamintea) - Sportivi amatori 1.3. Factori care influenteaza industria - Evolutia preferintelor consumatorilor: orientati in 1970 spre pret 1990 spre calitate 1998 spre valoarea brandului 2000 valoare brand, inovatii - Obisnuintele consumatorilor de petrecere a timpului liber: jogging, fitness (70) si aerobic (80) apar noi categorii de persoane in piata tinta: femei si adolescenti. La inceputul anilor 90, industria incaltamintei sport a intampinat mari dificultati. Cauze: - piata orientata pe segmentul masculin deja saturata; -economia slaba; - cresterea cererii pentru incaltamintea casual, nonatletic, activitati outdoor (excursii, calatorii). 1.4. Oferta de produse Adidas produce: incaltaminte sport, imbracaminte si echipamente sport, accesorii; Incaltamintea sport se imparte in urmatoarele segmente: barbati, femei si copii. Principalele segmente de incaltaminte sunt: - Fotbal - Basket - Running - Soccer Achizitionare - 32.2% piata / targ - 27.9% magazine specializate - 22.4% magazine universale - 14.5% en-gross
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.