Extras din proiect
In acest boom al constructiilor, praful este din ce in ce mai greu de tinut la distanta chiar si de mobila din casa, oricat de bine incercam sa o protejam pentru a avea o casa curata. Este una dintre explicatiile pentru care producatorii anunta cresteri ale vanzarilor de cosmetice pentru mobilier.
"Preferintele consumatorilor se impart intre spray-uri, solutii pentru curatarea parchetului, servetelele pentru curatat si pamatuful pentru indepartarea prafului si a alergenilor", mai spune Veronica Mircea. Femeia moderna cauta produse de curatat eficiente care o ajuta sa economiseasca timp si ii usureaza munca. Astfel, vremea cand mobila era curatata doar cu o simpla carpa de praf a apus de mult, astazi castigand teren produsele care pe langa principala calitate de acurata si proteja mai au rolul si de a conferi mobilei un parfum placut si proaspat de fructe sau de flori, menite sa indeparteze mirosurile neplacute din casa.
In aceasta categorie se inscrie sprayul, un produs basic, usor de folosit in curatarea mobilei si cu o varietate de arome. Dar de la an la an, producatorii s-au vazut nevoiti sa revizuiasca gama de produse si sa ii aduca mereu imbunatatiri, atat la nivel de arome cat si de utilizare, curatarea mobilei nefiind una dintre cele mai placute indeletniciri.
Solutiile pentru curatarea si ingrijirea lemnului incep sa se segmenteze, in sensul ca nu se mai foloseste acelasi produs si pentru mobila si pentru parchet. "Datorita faptului ca piata a devenit mult mai specializata, ne-am conformat trendului si am lansat in luna august Rivex Parchet, lichid pentru ingrijirea parchetului", a adaugat Nicoleta Preda, Brand Manager la Interstar Chim.
Rivex Mobila
1).Emitatorul
Compania care detine in portofoliu “Rivex Mobila” este grupul Eureka Hellas si,mai exact,Interstar Chim.Este cea mai recentă societate membră a Grupului, achiziţionată în anul 2005. Reprezintă una dintre cele mai mari companii de produse destinate îngrijirii locuinţei din România şi dispune de două unităţi de producţie (una în România şi cealaltă în Ucraina). Cu noua societate, Grupul EUREKA îşi consolidează puternic prezenţa pe piaţa română şi perspectiva sa comercială pe pieţele din Ucraina şi Rusia.
Interstar Chim detine o fabrica de 7.000 de metri patrati in Bucuresti si are in total 350 de angajati. Cea mai mare parte sunt vandute pe piata interna, si o parte exportate in tari ca Bulgaria, Ucraina, Rusia, Moldova si Macedonia. Interstar Chim este o companie cu capital grecesc, si are centrul de productie in Romania, de unde aprovizioneaza mai multe tari din regiune. Compania deruleaza in prezent investitii intr-o unitate de productie in Ucraina.
2). Mediile publicitare sunt reprezentate de diferitele canale de comunicare prin intermediul cărora pot fi transmise mesajele publicitare. Cele mai importante medii publicitare sunt: presa scrisă, radioul, televiziunea, cinematograful, publicitatea externa, publicitatea directă şi publicitatea prin tiparituri.
Decizia de utilizare a uneia dintre medii pentru difuzarea mesajelor publicitare se fundamentează pe baza caracteristicilor lor.In cazul produsului nostru,promovarea se face prin intermediul internetului,si anume prin reclamele text,insa Interstar Chim intentioneaza de asemenea sa intre si pe posturile TV.
In mediul online, vizitatorii websiteurilor percep publicitatea pe internet cel putin la fel de bine ca reclamele TV, se simt atrasi de publicitatea virtuala si o considera un factor care ii influenteaza in luarea deciziilor, se arata intr-un comunicat remis catre BizWords.
Brandul Rivex include 26 de produse diferite de curatare, asadar agentia Tempo advertising a dezvoltat o strategie de brand care a inclus si o pozitionare unitara pentru intreg portofoliul de produse. Pozitionarea fost dezvoltata pornind de la formula produselor, bazata pe ingrediente naturale (ulei de masline, ceara de albine, esenta de lemn de santal etc). Conceptul creativ reda mesajul ca produsele Rivex protejeaza suprafetele carora le sunt destinate, purtand de grija intregii case.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Analiza Comparativa a Comunicarii de Marketing pentru Doua Marci din Aceeasi Categorie.doc