Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 4461
Mărime: 204.38KB (arhivat)
Publicat de: Sandu Oancea
Puncte necesare: 6
Academia de Studii Economice Facultatea de Relatii Economice Internationale

Extras din proiect

In acest boom al constructiilor, praful este din ce in ce mai greu de tinut la distanta chiar si de mobila din casa, oricat de bine incercam sa o protejam pentru a avea o casa curata. Este una dintre explicatiile pentru care producatorii anunta cresteri ale vanzarilor de cosmetice pentru mobilier.

"Preferintele consumatorilor se impart intre spray-uri, solutii pentru curatarea parchetului, servetelele pentru curatat si pamatuful pentru indepartarea prafului si a alergenilor", mai spune Veronica Mircea. Femeia moderna cauta produse de curatat eficiente care o ajuta sa economiseasca timp si ii usureaza munca. Astfel, vremea cand mobila era curatata doar cu o simpla carpa de praf a apus de mult, astazi castigand teren produsele care pe langa principala calitate de acurata si proteja mai au rolul si de a conferi mobilei un parfum placut si proaspat de fructe sau de flori, menite sa indeparteze mirosurile neplacute din casa.

In aceasta categorie se inscrie sprayul, un produs basic, usor de folosit in curatarea mobilei si cu o varietate de arome. Dar de la an la an, producatorii s-au vazut nevoiti sa revizuiasca gama de produse si sa ii aduca mereu imbunatatiri, atat la nivel de arome cat si de utilizare, curatarea mobilei nefiind una dintre cele mai placute indeletniciri.

Solutiile pentru curatarea si ingrijirea lemnului incep sa se segmenteze, in sensul ca nu se mai foloseste acelasi produs si pentru mobila si pentru parchet. "Datorita faptului ca piata a devenit mult mai specializata, ne-am conformat trendului si am lansat in luna august Rivex Parchet, lichid pentru ingrijirea parchetului", a adaugat Nicoleta Preda, Brand Manager la Interstar Chim.

Rivex Mobila

1).Emitatorul

Compania care detine in portofoliu “Rivex Mobila” este grupul Eureka Hellas si,mai exact,Interstar Chim.Este cea mai recentă societate membră a Grupului, achiziţionată în anul 2005. Reprezintă una dintre cele mai mari companii de produse destinate îngrijirii locuinţei din România şi dispune de două unităţi de producţie (una în România şi cealaltă în Ucraina). Cu noua societate, Grupul EUREKA îşi consolidează puternic prezenţa pe piaţa română şi perspectiva sa comercială pe pieţele din Ucraina şi Rusia.

Interstar Chim detine o fabrica de 7.000 de metri patrati in Bucuresti si are in total 350 de angajati. Cea mai mare parte sunt vandute pe piata interna, si o parte exportate in tari ca Bulgaria, Ucraina, Rusia, Moldova si Macedonia. Interstar Chim este o companie cu capital grecesc, si are centrul de productie in Romania, de unde aprovizioneaza mai multe tari din regiune. Compania deruleaza in prezent investitii intr-o unitate de productie in Ucraina.

2). Mediile publicitare sunt reprezentate de diferitele canale de comunicare prin intermediul cărora pot fi transmise mesajele publicitare. Cele mai importante medii publicitare sunt: presa scrisă, radioul, televiziunea, cinematograful, publicitatea externa, publicitatea directă şi publicitatea prin tiparituri.

Decizia de utilizare a uneia dintre medii pentru difuzarea mesajelor publicitare se fundamentează pe baza caracteristicilor lor.In cazul produsului nostru,promovarea se face prin intermediul internetului,si anume prin reclamele text,insa Interstar Chim intentioneaza de asemenea sa intre si pe posturile TV.

In mediul online, vizitatorii websiteurilor percep publicitatea pe internet cel putin la fel de bine ca reclamele TV, se simt atrasi de publicitatea virtuala si o considera un factor care ii influenteaza in luarea deciziilor, se arata intr-un comunicat remis catre BizWords.

Brandul Rivex include 26 de produse diferite de curatare, asadar agentia Tempo advertising a dezvoltat o strategie de brand care a inclus si o pozitionare unitara pentru intreg portofoliul de produse. Pozitionarea fost dezvoltata pornind de la formula produselor, bazata pe ingrediente naturale (ulei de masline, ceara de albine, esenta de lemn de santal etc). Conceptul creativ reda mesajul ca produsele Rivex protejeaza suprafetele carora le sunt destinate, purtand de grija intregii case.

Preview document

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 1
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 2
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 3
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 4
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 5
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 6
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 7
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 8
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 9
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 10
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 11
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 12
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 13
Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Pagina 14

Conținut arhivă zip

  • Analiza Comparativa a Comunicarii de Marketing pentru Doua Marci din Aceeasi Categorie.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza Comparativă a Comunicarii de Marketing pentru Jolidon și Triumph

Analiza comparativaă a comunicarii de marketing pentru Jolidon si Triumph ParteaI Analiza comunicării de marketing pentru Jolidon si Triumph...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Analiză comparativă a două mărci

Scurta prezentare a pietei bauturilor racoritoare din Europa de Sud-Est In ultimii ani, in Europa de Est oferta de bauturi racoritoare este tot...

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Santal vs Tymbark

Partea I Elemente definitorii ale pieţei sucurilor naturale 1.CARACTERIZARE GENERALĂ a)Capacitatea pieţei Piaţa băuturilor răcoritoare a...

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci Audi și BMW din aceeași categorie

Elemente definitorii ale pieței produsului X 1. Caracterizare generală: 1.1 Capacitatea pieţei auto în România: Capacitatea pieţei se exprimă...

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Poiana și Kandia

Partea I: Elemente definitorii ale pietei produsului tablete de ciocolata 1.Caracterizare generala 1.1.Capaitatea pietei Conform studiilor...

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Murfatlar și Cotnari

Partea I: Elementele definitorii ale pieței vinului 1. Caracterizarea generală 1.1 Capacitatea pieţei Vinul este o băutură ce poate fi consumată...

Analiză comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie - Izvorul Alb și Borsec

I. Piata apei minerale in Romania – elemente definitorii La o analiza sumara a capacitatii pietei, cifrele ne spun ca in anul 2006 s-au produs 639...

Analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie

Capitolul 1: Caracterizare succinta a pietei laptelui; pozitia marcilor LaDorna si Fulga pe aceasta piata In pofida crizei, piata lactatelor din...

Tehnici promoționale - analiza comparativă a comunicării de marketing pentru două mărci din aceeași categorie

Partea I : Elemente definitorii ale pietei produsului bancar : 1. Caracterizare generala Sistemul bancar reprezinta ansamblul de banci diferit...

Ai nevoie de altceva?