Analiză comparativă Heineken vs URBB

Extras din proiect Cum descarc?

1. Heineken si URBB in Romania
In Romania, Heineken - marca ce domina in prezent piata internationala - a fost lansata oficial in iunie 2004. Pe piata locala, marca face parte din segmentul Super Premium si se afla in portofoliul BRAU UNION, companie apartinand grupului Heineken din 2003. Daca la inceput cota de piata a fost doar de 1.6%, in luna septembrie 2004, Heineken a fost cotata cu 10.4%. Succesul este pus pe seama pasiunii Heineken pentru calitate, care foloseste perspective internationale, dar intelege si comunitatea locala, pe experienta companiei care fabrica acelasi produs din anul 1873, si nu in ultimul rand pe seama efortului continuu de inovatie.
Pozitia pe piata: Heineken este berea care s-a impus nr.1 in Europa dar si in Romania in ultimii 4 ani. Pe piata americana a fost recunoscuta drept berea favorita intre marcile premium importate. Caracterul cosmopolit al marcii Heineken, care pune accent pe calitate si unicitate, este apreciat in peste 170 de tari din intreaga lume. Ca marime, grupul Heineken este al patrulea producator de bere din lume, avand vanzari anuale de peste 9 miliarde de EUR. Statisticile arata ca in fiecare minut, la nivel global, sunt deschise aproximativ 12500 sticle cu bere Heineken.
In Romania, Heinekn detine 4 fabrici de productie, la Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Targu Mures.
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), cunoscuta si ca Tuborg Romania, este unul dintre cei mai importanti producatori si importatori de bere si bauturi racoritoare din tara noastra. Compania a intrat pe piata in 1994 si a investit pana in prezent peste 195 de milioane USD.
Incepand din 1997 URBB a devenit producator, fiind prima companie de bere din Europa de Est care a dezvoltat un proiect green field, respectiv in Pantelimon, in apropierea Bucurestiului. Fabrica a fost contruita cu o investitie initiala de 55 de milioane de dolari si s-au folosit in totalitate resurse umane si materiale romanesti. Totodata s-au pastrat cele mai inalte standarde internationale de calitate, fabrica fiind una dintre cele mai moderne, atat din Romania, cat si din grupul Carlsberg Breweries. Prin investitii succesive, capacitatea de productie a fabricii a crescut de la 0,5 milioane hl, in primii trei ani, la 2,1 milioane, in 2007.
Astazi, fabrica URBB din Pantelimon produce la capacitate maxima, are peste 800 de angajati si contribuie anual cu milioane de dolari la economia Romaniei. In afara de angajatii companiei, URBB ofera oportunitati de lucru unui numar de peste 4.000 de persoane, a caror activitate este direct legata de cea a companiei (dealeri, distribuitori, furnizori si altii).
2. Portofoliul de produse
2.1. Portofoliul de produse Heineken
Heineken are cel mai diversificat portofoliu de pe piata de bere din Romania. Astfel, pot satisfice cele mai diverse gusturi ale consumatorilor, oferindu-le experiente unice, memorabile.
Marci de import
Marci Nationale
Portofoliul Heineken include marci nationale cu traditie, cu si fara alcool, blonde sau brune. Aceste marci nationale premiate sunt apreciate de consumatorii din intreaga tara.
Marci Locale
HEINEKEN Romania detine in portofoliul sau si branduri regionale, a caror reteta este pastrata intacta si azi.


Fisiere în arhivă (1):

  • Analiza comparativa Heineken vs URBB.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

http://www.heinekenromania.ro/
http://www.berariiromaniei.ro/
http://www.tuborg.ro/
http://www.strategic.ro/marketing/ursus-heineken-si-urbb-cele-mai-mediatizate-companii-de-bere.html
http://www.zelist.ro/blog/berea-in-social-media/
http://www.heinekenromania.ro/portofolio/marci-internationale-cidru
https://blogdebere.ro/revista-berii/diverse/urbb-aduce-romania-cidrul-somersby.html


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!