Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale

Proiect
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2838
Mărime: 2.43MB (arhivat)
Publicat de: Doru Militaru
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

Prezentarea analizei comparative a urmatoarelor siteuri:

1.www.volvo.ro

2.www.evwholding.ro

3.www.romania.iveco.ro

ANUL IV MARKETING IDD GR 2

www.volvo.com

Atunci când Volvo a produs primul sau model, spre sfârsitul anilor ‘20, autocamioanele erau considerate ca a fi doar o solutie pentru completarea atelajelor trase de cai, pentru transportul feroviar si pentru cel maritim. În prezent, autocamionul a devenit principalul mijloc pentru transportul bunurilor, un element esential pentru functionarea corespunzatoare a societatii.

Reducerea impactului sectorului de transport asupra mediului înconjurator pâna la un nivel acceptabil pe termen lung reprezinta una din cele mai mari provocari cu care se confrunta industria constructoare de masini si transporturile din zilele noastre.

Volvo are o traditie îndelungata de activitate în domeniul protectiei mediului înconjurator, iar progresul în raport cu factorul uman: nu trebuie numai sa vinzi mai multe autocamioane, ci sa vinzi autocamioane cu emisii scazute de noxe si un consum redus de carburant.

În aprilie 2003, Volvo Truck Corporation si-a deschis propria companie pe piata locala, Volvo Romania. Deschiderea propriei companii s-a datorat rezultatelor excelente obtinute pe piata româneasca: în mod constant, de peste 13 ani, Volvo fiind in top pe segmentul autocamioanelor grele - de peste 18 tone.

Volvo Romania are sediul central în Bucuresti, un nou Volvo Truck Center în Gilau - Cluj, si un birouri regionale de vânzari în Timisoara si Iasi. Cu un numar de peste 160 de angajati, ca rezultat al unei dezvoltari rapide, compania ofera un pachet complet de servicii: vânzari autocamioane noi si rulate, finantare, service, piese de schimb, asigurari.

Reteaua de service cuprinde cinci ateliere dintre care unul în Bucuresti (din 2000) si unul în Gilau - Cluj (din 2005), si trei ateliere realizate împreuna cu parteneri locali, în Bacau (din 2003), Deva (din 2003), si Ghiroda - Timisoara (din 2006).

a) Prezentare si analiza Home page

Puncte forte

- Mergând din aproape în aproape, vizitatorul poate vizualiza doar informatia de care este interesat, acesta nefiind coplesit de o abundenta de informatii nerelevante pentru solicitarile sale. Ofera cautarea produselor în functie de mai multe filtre (criterii) în vederea reducerii timpului necesar obtinerii informatilor despre un anume produs .

- versiune bilingva romana engleza, pentru atragerea unui numar cât mai mare de clienti

- Home page-ul permite directionarea catre paginile dedicate suportului de produse, service, finantari, reprezentante, cariera, compania, formulare, contact.

- Pagina de început respecta regulile referitoare la simplitate, paleta coloristica fiind armonizata într-un stil profesional menit sa induca vizitatorilor perceptia seriozitatii si profesionalismului companiei.

- Existenta fiselor tehnice pentru toata gama de vehicule comerciale

- Produsele sunt prezentate prin fotografii

- Exista in meniu stiri pe plan local si global, evenimente locale si internationale

- Exista pe site Banca de imagini cu albumul intrgii game de produse

Puncte slabe

- Lipsa optimizarii siteului în privinta motoarelor de cautare, pierzându-se astfel o mare oportunitate de generare a traficului pe site.

- Lipsa unei pagini dedicate forumurilor de discutii, pierzându-se astfel o mare oportunitate de a crea o comunitate online care sa interactioneze online cu marca organizatiei, existând doar trimiterea catre un site afiliat specializat în acest domeniu.

- Lipsa pretului la produsele oferite de companie, pierzandu-se astfel interesul cumparatorului fata de achizitia produsului si accesarii site-ului in viitor

Particularitati

- Posibilitatea vizionarii produselor prin Banca de imagini Volvo Trucks

- Se remarca lipsa initiativelor proprii privind crearea de instrumente necesare fidelizarii vizitatorilor siteului, preferându-se trimiterea acestora catre siteuri afiliate dedicate (newsletter, forum, jocuri online, divertisment), pierzându-se o mare oportunitate de relationare si studiere a nevoilor si comportamentului clientilor online.

Preview document

Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 1
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 2
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 3
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 4
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 5
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 6
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 7
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 8
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 9
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 10
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 11
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 12
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 13
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 14
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 15
Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Analiza Comparativa Website-uri - Vehicule Comerciale.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza SWOT a trei site-uri de comerț electronic

Aspecte introductive Comertul electronic (E - Commerce) reprezinta desfasurarea unei afaceri prin intermediul retelei Internet, vanzarea de bunuri...

Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic din Domeniul Electronice și Electrocasnice

INTRODUCERE Decizia alegerii site-urilor de electronice şi electrocasnice pentru analiză se bazează pe faptul că acest domeniu acoperă în zilele...

Marketing online - proiectarea unui site web de comerț electronic

1. Obiective si strategii Atunci cand vorbim de structura unui site Internet ne referim la organizarea continutului acestuia intr-o maniera care...

Analiză comparativă website-uri

ANALIZA COMPARATIVA WEBSITE-URI Studiu piata online servicii si produse de telefonie mobila 1. Justificarea alegerii domeniului Numarul...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Web Marketing

Analiza comparativa website-uri : Studiu piata online Vehicule Comerciale 1. Justificarea alegerii domeniului Istoria autocamioanelor este una...

Ai nevoie de altceva?