Analiza Comparativa Website-uri - Vehicule Comerciale

Extras din proiect Cum descarc?

Prezentarea analizei comparative a urmatoarelor siteuri:
1.www.volvo.ro
2.www.evwholding.ro
3.www.romania.iveco.ro
ANUL IV MARKETING IDD GR 2
www.volvo.com
Atunci cand Volvo a produs primul sau model, spre sfarsitul anilor '20, autocamioanele erau considerate ca a fi doar o solutie pentru completarea atelajelor trase de cai, pentru transportul feroviar si pentru cel maritim. In prezent, autocamionul a devenit principalul mijloc pentru transportul bunurilor, un element esential pentru functionarea corespunzatoare a societatii.
Reducerea impactului sectorului de transport asupra mediului inconjurator pana la un nivel acceptabil pe termen lung reprezinta una din cele mai mari provocari cu care se confrunta industria constructoare de masini si transporturile din zilele noastre. 
Volvo are o traditie indelungata de activitate in domeniul protectiei mediului inconjurator, iar progresul in raport cu factorul uman: nu trebuie numai sa vinzi mai multe autocamioane, ci sa vinzi autocamioane cu emisii scazute de noxe si un consum redus de carburant. 
In aprilie 2003, Volvo Truck Corporation si-a deschis propria companie pe piata locala, Volvo Romania. Deschiderea propriei companii s-a datorat rezultatelor excelente obtinute pe piata romaneasca: in mod constant, de peste 13 ani, Volvo fiind in top pe segmentul autocamioanelor grele - de peste 18 tone. 
Volvo Romania are sediul central in Bucuresti, un nou Volvo Truck Center in Gilau - Cluj, si un birouri regionale de vanzari in Timisoara si Iasi. Cu un numar de peste 160 de angajati, ca rezultat al unei dezvoltari rapide, compania ofera un pachet complet de servicii: vanzari autocamioane noi si rulate, finantare, service, piese de schimb, asigurari.
Reteaua de service cuprinde cinci ateliere dintre care unul in Bucuresti (din 2000) si unul in Gilau - Cluj (din 2005), si trei ateliere realizate impreuna cu parteneri locali, in Bacau (din 2003), Deva (din 2003), si Ghiroda - Timisoara (din 2006).
a) Prezentare si analiza Home page 
Puncte forte
- Mergand din aproape in aproape, vizitatorul poate vizualiza doar informatia de care este interesat, acesta nefiind coplesit de o abundenta de informatii nerelevante pentru solicitarile sale. Ofera cautarea produselor in functie de mai multe filtre (criterii) in vederea reducerii timpului necesar obtinerii informatilor despre un anume produs .
- versiune bilingva romana engleza, pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti
- Home page-ul permite directionarea catre paginile dedicate suportului de produse, service, finantari, reprezentante, cariera, compania, formulare, contact.
- Pagina de inceput respecta regulile referitoare la simplitate, paleta coloristica fiind armonizata intr-un stil profesional menit sa induca vizitatorilor perceptia seriozitatii si profesionalismului companiei.
- Existenta fiselor tehnice pentru toata gama de vehicule comerciale 
- Produsele sunt prezentate prin fotografii
- Exista in meniu stiri pe plan local si global, evenimente locale si internationale
- Exista pe site Banca de imagini cu albumul intrgii game de produse
Puncte slabe
- Lipsa optimizarii siteului in privinta motoarelor de cautare, pierzandu-se astfel o mare oportunitate de generare a traficului pe site.
- Lipsa unei pagini dedicate forumurilor de discutii, pierzandu-se astfel o mare oportunitate de a crea o comunitate online care sa interactioneze online cu marca organizatiei, existand doar trimiterea catre un site afiliat specializat in acest domeniu.
- Lipsa pretului la produsele oferite de companie, pierzandu-se astfel interesul cumparatorului fata de achizitia produsului si accesarii site-ului in viitor
Particularitati
- Posibilitatea vizionarii produselor prin Banca de imagini Volvo Trucks
- Se remarca lipsa initiativelor proprii privind crearea de instrumente necesare fidelizarii vizitatorilor siteului, preferandu-se trimiterea acestora catre siteuri afiliate dedicate (newsletter, forum, jocuri online, divertisment), pierzandu-se o mare oportunitate de relationare si studiere a nevoilor si comportamentului clientilor online.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Comparativa Website-uri - Vehicule Comerciale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!