Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 3454
Mărime: 74.97KB (arhivat)
Publicat de: Georgiana A.
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

1.ANALIZA PIETEI PE CARE ISI DESFASOARA ACTIVITATEA.

1.1CRITERII DE SEGMENT ALE FIRMEI PE PIATA

De peste 20 ani, Macromex este liderul in industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate si refrigerate. Experienta in domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas inainte, profesionalismul intregii echipe, calitatea produselor, curajul de a ne asuma riscuri si viteza de reactie la oportunitatile si schimbarile pietei au determinat o evolutie constanta si sustinuta a companiei.

- Edenia este lider pe segmentul premium de produse congelate, cu o gama variata, ce acopera mai multe categorii.

- Corso a devenit brandul nr. 1 de inghetata, la mai putin de 2 ani de la lansare.

- La Strada este inghetata care a adus moda in aceasta industrie, devenind prima inghetata pret-a-porter.

- Edenia si Azuris acopera peste 30% din piata de peste congelat.

- Untul President este lider pe segmentul premium.

- Farm Frites este brandul nr. 1 in categoria de cartofi congelati.

- Akadia este lider pe segmentul de specialitati din lapte si grasimi vegetale.

1.2.IMAGINEA SI POZITIONAREA FIRMEI PE PIATA

Macromex este:

- Lider in distributia de produse congelate

- Lider in importul de carne de pasare congelata - distribuitor exclusiv al produselor Sadia

- Lider in distributia de legume congelate - distribuitor exclusiv al produselor Dujardin

- Lider in distributia de produse congelate French Fries - distribuitor exclusiv al produselor Farm Frites

- Important distribuitor de produse lactate - distribuitor al produselor Lactalis si Nordmilch

- Distribuitor de produse de patiserie congelata, Important distribuitor de peste congelat, in continua dezvoltare

Fiecare brand din portofoliul Macromex a fost gandit ca o inovatie in sine, menita sa inlature tiparele din industrie sau ideile preconcepute. Prin brandurile noastre am demonstrat ca originalitatea poate atinge noi cote, fie ca vorbim de pozitionarea lor, de imaginea unica sau de felul in care comunica si inspira consumatorii catre noi compartamente si experiente.

Am fost cei care am adus moda in industria inghetatei, lansand prima inghetata pret-a-porter din lume - La Strada. Este brandul care defineste cel mai bine pozitia de trend setter pe care ne-am asumat-o. La Strada este un brand altfel, diferit de oricare alt brand de inghetata, o combinatie aparte de rafinament si indrazneala.

Edenia este brandul prin care am dus categoria de produse congelate la urmatorul nivel. Avem cea mai variata gama de produse congelate, de o calitate superioara. Astazi Edenia este lider in toate categoriile in care activeaza, schimband obiceiuri de consum, rasturnand perceptii gresite si impunandu-se prin calitate.

Am lansat si cea mai cool inghetata pentru noua generatie: Corso - un pop-brand care printr-o comunicare aparte a devenit intr-un timp foarte scurt cea mai indragita inghetata din Romania.

Bibliografie

1. Balasescu Marius, Curs “ Sisteme actuale de distributie a marfurilor”, Universitatea Transilvania Brasov, 2008-2009.

2. http://www.businessmagazin.ro/cover-story/cumpar-deci-exist.html?7266;1048234

3. http://www.macromex.com/financiar.php

4. http://www.revista-piata.ro/articole/analize--tendinte/legumele-si-fructele-congelate-influenteaza-bucataria-romaneasca.html

5. http://www.standard.ro/articol_30836/distribuitorul_macromex_isi_face_scoala_pentru_manageri_si_forta_de_vanzari.html

6. http://www.standard.ro/articol_13768/romanii_castiga_mai_bine__bulgarii_cumpara_mai_multe.html

7. http://www.zf.ro/zf-24/cotidianul-in-retail-bulgaria-este-romania-de-acum-trei-ani-2884925/

Preview document

Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 1
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 2
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 3
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 4
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 5
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 6
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 7
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 8
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 9
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 10
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 11
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 12
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 13
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 14
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 15
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 16
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 17
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 18
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 19
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 20
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 21
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 22
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 23
Analiza concurenților firmei SC Macromex SRL - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • Analiza concurentilor firmei SC Macromex SRL.docx

Alții au mai descărcat și

Strategii asociate mixului de marketing internațional - studiu de caz SC Italcars SRL

INTRODUCERE Faptul că am ales această temă nu este unul întâmplător. Ideea de la care a plecat acest proiect, cea care a constituit punctul de...

Mixul de Marketing - Politica de Distribuție

Introducere “Firmele au nevoie de noi concepte referitoare la modul în care trebuie să-şi organizeze activitatea, în general, şi cea de marketing,...

Promovarea Conceptului de Marketing în Cadrul unei Firme

Introducere În accepţiunea generală, marketingul reprezintă "ştiinţa şi arta de a convinge clienţii sã cumpere". Philip Kotler definea marketingul...

Politica de Distribuție a Companiei JT Internațional

INTRODUCERE În urma unei scurte analize a societăţii contemporate se poate remarca foarte uşor dependenţa din ce în ce mai accentuată a tuturor...

Macromex - servirea clienților

Logistica" are ca scop dezvoltarea capacitatii de a formula si adopta decizii privind componentele sistemului logistic, decizii care sa genereze...

Politica de distribuție la SC Armatura SA

RAPORT DE PREZENTARE Lucrarea de faţă îşi propune să studieze distribuţia produselor , ca politică de marketing , deoarece a devenit o problemă de...

Concurența

1. Concurenta în acceptiunea de marketing In acceptiunea de marketing, concurenta, reprezinta un ansamblu de raporturi in care intra agentii...

Analiza concurenților de piață KFC

Kentucky Fried Chicken sau pe scurt KFC este un lanț de restaurante american, deținut de către Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville ,...

Te-ar putea interesa și

Plan de Marketing Pensiunea Km61

1. PREZENTAREA SOCIETĂŢII Istoricul societăţii SC Dragalex SRL este infiinţată din anul 1998, având ca obiect de activitate principal la momentul...

Ai nevoie de altceva?