Analiza Consumatorilor Produsului Tide to Go

Cuprins proiect Cum descarc?

I.Descrierea produsului 2
II.Analiza consumatorilor 4
2.1.Segmentarea pietei 4
2.2. Descrierea consumatorului din segmentul de piata tintit 5
2.3. Factorii cheie care conduc la satisfactia si fidelizarea clientilor 7
III. Propunerea Unica de Vanzare (Unique Selling Proposition) 8
I.V.Cercetare de marketing 9
Concluzii 18
Bibliografie 19
ANEXE 20


Extras din proiect Cum descarc?

I.Descrierea produsului
Tide to Go este un bun de consum nealimentar, produs de catre compania Procter&Gamble, si are ca scop satisfacerea nevoilor de consum personale si familiale.
Tide to Go este un pix cu detergent, portabil, care elimina petele lasate de mai multe ali!mente proaspete si bauturi. Acesta functioneaza cel mai bine pe pete precum cele de: ketchup, sosuri, suc de struguri, suc de rosii, cafea, suc, sirop de ciocolata, ceai si vin. Tide to Go nu functioneaza insa la fel de bine pe petele lasate de produsele non-alimentare sau pe cele de cerneala, grasime, sange, si pete de iarba.
Tide to Go face parte din clasa de produse reprezentata de detergenti, avand o serie de caracteris!tici comune cu acestia, precum: proprietatile de curatare si inalbire (indepartarea totala a petelor), prote!jarea tesaturii, (actiunea de indepartare a petei nu strica sau distruge tesatura), continutul de agenti foto-inalbitori, care fac rufele stralucitor de curate si actiunea antibacteriana, care protejeaza pielea sensibila. 
Avand proprietati identice cu cele ale detergentii moderni, Tide to Go contine, pe langa surfactanti, si enzime (capabile sa inlature petele de substante proteice), inalbitori si coloranti albastri pentru a contracara ingalbenirea cauzata de celelalte substante din componenta. Printre ingredientele cheie ale produsului Tide to Go se numara: Peroxid (substanta de curatare fara continut de clor), surfactant si parfum. De asemenea, trebuie precizat faptul ca agentii foto-inalbitori fac rufele stralucitor de curate.
Tide to Go functioneaza rapid, indeparteaza pata pe loc, nu este nevoie de apa sau de realizarea unui proces de spalare pentru a indeparta murdaria.
Marimea produsului este de cea a unui pix, putand fi depozitat cu usurinta sau transportat in poseta sau in servieta.
Tide to Go a fost creat special pentru indepartarea petelor de mancare si bautura.
O cercetare in randul consumatorilor a indicat faptul ca 72% din totalitatea petelor de pe haine se realizeaza in afara locuintei, incercandu-se cu ajutorul pixului Tide to Go satisfacerea acestei nevoi specifice a consumatorilor.
Pixul Tide to Go este descris ca fiind prietenos cu mediul inconjurator,deoarece atat compozitia detergentului cat si am!balajul in care aceasta este comercializat sunt biodegradabile. Aceasta caracteristica prezinta importanta pentru segmentul de consumatori vizat, intrucat romanii au devenit din ce in ce mai interesati de pro!dusele bio, gandindu-se la dezvoltarea durabila si protejarea mediului inconjurator.
Culorile specifice ambaljului sunt coerente cu cromatica obisnuita a marcii Tide. Se utilizeaza contrastul dintre culorile deschise, calde, precum galben, portocaliu, rosu (ce exprima, apropiere, incredere, entuziasm, flexibilitate), cu cele reci, precum albastrul bleu-marin (care semnifica profesionalismul, eficienta, performanta) ori azur (care exprima calmul, optimismul), toate acestea fiind accentuate de marginile albe, ce ofera o nota de puritate, perfectiune, prietenie, atat logoului cat si celor!lalte materiale utilizate in comunicarea valorilor marcii Tide to Go.
Pretul produsului este de 30 Ron, este un pret convenabil avand in vedere faptul ca acesta ne salveaza pe loc din cele mai jenante situatii, si face posibila evitarea crearii unor pareri negative despre noi.
Numele de marca Tide to Go, care, prin constructia sa, face referire la marca "mama" Tide (aflata in portofoliul de produse al companiei P&G), la care se adauga sintagma "to Go", pentru a face referire la faptul ca este vorba de un produs din gama detergentilor ce poate fi folosit oricand si oriunde. Practic, Tide to Go este o extensie de linie a marcii de detergenti si produse de curatat Tide, care incearca sa vina pe piata cu o inovatie: solutia de curatat care nu mai depinde de folosirea traditionala a unei masini de spalat pentru eliminarea unor anumitor categorii de pete uzuale. 
Folosirea acestui nume de marca compus, asigura apartenenta brandului la gama de produse Tide si, totodata, incearca sa se foloseasca de notorietatea marcii "mama" pentru a promova si garanta calitatea si performanta produsului nou.
Concluzionand, Tide to Go este un produs cu avantaje competitive foarte clare aducand ca principal beneficiu utilizatorilor, flexibilitatea si mobilitatea. Tide to Go vine in ajutorul consumatorilor in situatii precum:patarea unei camasi la o intalnire de afaceri, facultate sau serviciu.Curatarea articolelor vestimentare nu necesita apa, tide to go curata instant, sensibil cu tesatura si ofera si un parfum proaspat hainelor. Un alt avantaj competitiv este ca poate fi transportat oriunde, datorita dimensiunilor sale reduse, in felul acesta, produsul este tot timpul aproape de consumator si gata sa-i sara in ajutor atunci cand accidentele nedorite ce implica aparitia petelor, se intampla.
II.Analiza consumatorilor
2.1.Segmentarea pietei
Detergentul Tide to Go, se adreseaza unui consumator care are un profil conturat cu anumite caracteristici socio-demografice, economice, geografice, caracteristici psihografice si comportamentale.
In ceea ce priveste caracteristicile socio-demografice, economice, geografice, Tide to Go se adreseaza femeilor si barbatilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 20 si 45 de ani, cu studii supe!rioare, care au o ocupatie stabila si un nivel de venit cel putin mediu.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Consumatorilor Produsului Tide to Go.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!