Analiza Firmei Levi's

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I-PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI "LEVI'S"
1.1. SCURT ISTORIC 3
1.2. DOMENIUL DE ACTIVITATE 4
1.3. SCURT ISTORIC 4
CAPITOLUL II-PIATA INDUSTRIEI CONFECTIILOR DE IMBRACAMINTE DIN ROMANIA
2.1. EVOLUTIA PIETEI PRODUSELOR 5
2.2 OFERTA DE PRODUSE/SERVICII A FIRMEI LEVI'S 7
2.3. STRATEGII DE PIATA ADOPTATE DE FIRMA LEVI'S 8
2.4. STRATEGII DE MARKETING ADOPTATE DE FIRMA LEVI'S 10
CAPITOLUL III-ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING A FIRMEI "LEVI STRAUSS &CO"
3.1.MEDIUL EXTERN 11
3.1.1. MICROMEDIUL DE MARKETING 11
3.1.2.MACROMEDIUL DE MARKETING 11
3.2.MEDIUL INTERN 12
CAPITOLUL IV-ANALIZA SWOT 13
CONCLUZII 14
BIBLIOGRAFIE 15


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I
PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI "LEVI'S"
1.1 SCURT ISTORIC
Levi Strauss, de unde vine si numele firmei, a venit la varsta de 24 de ani in San Francisco cu scopul de a dezvolta in partea de vest afacerea fratelui sau care lucra in New York.
Levi a petrecut cativa ani in New York pentru a invata comertul si afacerile de schimb, lucru ce s-a oglindit in afacerea sa construita timp de 20 de ani care i-a adus faima de bussines-man, dar si pe cea de filantrop.
Norocul i-a suras lui Levi Strauss in momentul in care i s-a propus o colaborare de catre unul dintre clientii sai, Jacob Davis , desi aparent nu foarte profitabila, acesta a vazut potentialul, astefel a ajuns sa accepte parteneriatul.
La inceput pantalonii erau confectionati din panza , dar mai apoi au inceput sa fie confectionati din panza. Initial pantalonii produsi de Levi's purtau numele de "waist overalls" (salopeta pana in talie) , dar cuvantul "jeans" a devenit popular in anii '60, atunci cand generatia baby boom l-a adoptat in acea perioada.
In jurul anului 1873 a fost confectionata si vanduta prima imbracaminte nituita. Nu avem date certe despre companie dinainte de anul 1906, deoarece cutremurul si incendiul din San Francisco au distrus registrele istorice ale firmei.
Patentul legal i-a permis lui Levi Strauss & Co sa fie singura companie producatoare de imbracaminte nituita, pana cand autorizatia a intrat sub domeniul public (in 1891). La expirarea patentului, o multime de fabricanti au inceput sa imite imbracamintea nituita facuta popular de Levi Strauss.
Levi Strauss & CoAceasta are drepturi asupra marcilor Levi's Dockers si Signature. Dockers este o marca care a atins cea mai rapida crestere in decursul unui an de la lansare(1986). Cu ajutorul sau s-a constituit segmental de piata "business casual". Signature a fost create pentru lanturile specializate in reduceri ca Walmart si a aparut in anul 2003.
1.2. DOMENIUL DE ACTIVITATE
Domeniul de activitate este cel al confectiilor, distingandu-se blugii, insa Levi's produce si alte articole vestimentare( bluze, fuste, jachete ,camasi ). Compania are o zona larga acoperita in industria vestimentara, un nume destul de raspandit, articolele sale fiind recunoscute in tari ca : Italia, Franta, Spania, China etc.
1.3.Povestea brand-ului Levi's
Intre anii 1950 si 1980, blugii Levi's au devenit populari printre tineri, in special in subculturi, incluzand tinerii pasionati de moda, rockerii si hipiotii.
Blugii populari denumiti "shrink-to-fit 501s" au fost vanduti intr-o marime unica; marimea indicata se refera la la marimea blugilor care puteau sa se muleze, mulatul fiind substantial. Compania inca produce acesti blugi unici ca marime si este inca produsul numarul 1 in ceea ce priveste vanzarile Levi's.
Aproape de anii 1990, brand-ul a avut o competitive din partea unor produse mai ieftine de peste mari. 
In 1991, Levi Strauss a fost implicat intr-un scandal ce a inclus pantaloni facuti in Insulele Mariana de Nord, unde aproape 3 % din blugii Levi's s-au vandut anual cu eticheta "Made in the USA" cand de fapt erau facuti de lucratorii chinezi sub numele de "Departamentul de munca al Americii" denumit "conditii de tip sclavie".
Astazi, cei mai multi dintre blugii Levi's sunt produsi inafara Americii, totusi cele mai scumpe modele fiind facute in America.
Conform celor de la The New York Times, Levi Strauss conduce aparent industria in ceea ce priveste comertul si umpland aproape 100 de procese impotriva competitorilor din 2001. Multe din procese au in centru imitatia buzunarului cu capse al blugilor Levi's.
Pana in 2007, Levi Strauss se presupunea ca este din nou una dintre cele mai profitabile firme dupa declinul in vanzari din precedentii 9 ani. Suma totala anuala de doar 4 bilioane , a fost cu 3 bilioane mai mica fata de peroada cu cea mai mare performanta in vanzari.
In 8 mai 2013 , cei de la NFL(Liga Nationala de Fotbal, San Francisco) anunta ca Levi Strauss & Co au cumparat drepturile asupra noului lor stadion din Santa Clara, California. Aceste drepturi au fost cumparate la un pret de 220.3 milioane $ care au fost investiti in orasul Santa Clara.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Firmei Levi's.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!