Analiza Firmei SC BANEASA SA

Proiect
6.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 31 în total
Cuvinte : 5614
Mărime: 902.41KB (arhivat)
Publicat de: Eduard-Iacob Roșu
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Talmaciu Mihai
FEAA,NOTA 9

Cuprins

  1. Scopul proiectului
  2. Necesitatea unui studiu de piata si elaborarea de strategii
  3. Obiective
  4. Studiu de piata
  5. Portofoliu de produse
  6. Stabilirea de strategii
  7. Analiza Swot

Extras din proiect

Scopul proiectului

Prin acest proiect, se urmareste realizarea unui studiu de piata asupra acceptului de catre populatia Romaniei a unor produse de panificatie dupa o reteta importata din Italia, reteta ce are ca scop medical reducerea numarului de injectari de insulina a categoriei de populatie ce sufera de diabet zaharat. Aceasta reteta are menirea de a stimula productia de insulina a pancreasului uman intr-un mod natural.

Necesitatea unui studiu de piata si elaborarea de strategii

Concept: prin necesitatea efectuarii unui audit de marketing deducem ca piata unui produs (unitati strategice ) poate fi constituita din mai multe segmente care nu ofera firmei aceleasi oportunitati, in ceea ce priveste rentabilitatea. Drept urmare, se impune studierea segmentelor potentiale si alegerea numai acelora care ofera perspecticvele cele mai favorabile pentru firma. Auditul permite analiza resurselor de care dispune firma pentru a pune in aplicare strategia de marketing definita prin procesul de planificare a unitatii strategice. Auditul de marketing are doua laturi si constituie o baza solida pentru fixarea obiectivelor si a celorlalte elemnte ale planului strategic de marketing.

Auditul extern

Auditul extern face referire la mediul extern al intreprinderii tinand cont de mai multi factori.

Primul factor, din punct de vedere economic, se refera la contributia firmei la dezvoltarea economiei pe plan national. Se ia in calcul suma alocata de institutiile Statului si nu in ultimul rand de girul monetar pe care productivitatea firmei il dezvolta.

Al doilea factor ce face parte din mediul extern firmei este cel politic. Acesta se refera, in primul rand la implicatiile politice pe care conducerea le-ar putea rasfrange asupra interesului firmei. Fiind o societate pe actiuni , Baneasa dispune de un un capital social actual de 1.995.000 RON, ceea ce ar putea duce la achizitionarea de noi terenuri extravilan, pentru extinderea culturilor agricole care duc la potentarea rentabilitatii si implicit a deschiderii unui nou punct de lucru.

Un alt factor important este cel din domeniul fiscalitatii.Intreprinderea este in conformitate cu reglementarile Uniunii Europene,cu schimburile de produse intre tarile member precum si cu legislatia privitioare la fabricatia produselor de panificatie.

Factorial social tine de impacted intreprinderii asupra personalului ,adica daca acesta este multumit de actiunile intreprinse si de logistica acestei .

Cel de-al cincilea factor al mediului extern este strans legat de urmatorul-cel sectorial de cadrul legal al intreprinderii.Cadrul sectorial face apel la statutul firmei pe piata produselor de patisrie,care este cota sa de piata si incotro se va indrepta in segmental urmator de timp.Aceste doua medii sunt in conexiune totala deoarece legalitatea actiunii firmei depinde de sectorul in care-si desfasoara activitatea.

Vorbind de factorul tehnologic amintim ca Baneasa S.A.  dispune de echipamente de ultima ora, in conformitate cu normele Uniunii, avand sectii specializate pe fiecare gama de produs fabricat patiserie, paine, grau si paste fainoase.

Auditul intern

Auditul intern face referire la mediul intern al interprinderii si are la baza vanzarile si mixul de marketing. Vanzarea se imparte in urmatoarele categorii: totale, pe zone geografice, pe clienti, pe produs, pe cote de piata detinute. Vanzarea pe zone geografice difera teritorial in functie de segmentul de piata pe care se pune accentul. Referitor la clienti si la produs, vorbim despre orientarea pe produs si pe comercializartea acestuia. Odata cu caracteristicile pietelor organizationale avem diferente privind natura produselor si modul de cumparare al clientilor, de aici diferente pe zone geografice. Procesul decizional de cumparare sufera influente socio-culturale dar si situationale.

Variabilele mixului de marketing sunt realizate complex avand plecare de la roduse, game de produse, calitatea acestora, cantitatile vandute si nivelul stocurilor si distributia.

Obiective

Pe termen lung:

Privatizata in 1996 si beneficiind de un program de investitii extrem de ambitios, compania Morarit Panificatie Baneasa S.A. a devenit in doar cativa ani una dintre cele mai mari si mai dinamice Complexe Integrate de Morarit si Panificatie din Romania. Baneasa are astazi o cifra de afaceri anuala de peste 30 milioane EUR si apartine Grupului de Firme Overseas, a carui cifra de afaceri consolidata depaseste 60 de milioane EUR anual.

Parte componenta a Concernului International Overseas,  SC Baneasa isi propune ca prim obiectiv pe termen lung o mai buna promovare a brand-ului promovat deja in Romania si a produselor pe piata curenta de desfacere. In atentia conducerii acestei firme sta diversificarea gamei de produse, incercandu-se o extindere a produselor pe piata romaneasca dar si o patrundere pe alte piete. Un alt obiectv al acestei firme este mentinerea mediului de lucru deja existent in randurile personalului: conditii optime de lucru, diverse beneficii, specializarea in diverse directii cu participarea la diverse training-uri si conferinte internationale organizate pe teme ce prezinta interes firmei

Preview document

Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 1
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 2
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 3
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 4
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 5
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 6
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 7
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 8
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 9
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 10
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 11
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 12
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 13
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 14
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 15
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 16
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 17
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 18
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 19
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 20
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 21
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 22
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 23
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 24
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 25
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 26
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 27
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 28
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 29
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 30
Analiza Firmei SC BANEASA SA - Pagina 31

Conținut arhivă zip

  • Analiza Firmei SC BANEASA SA.doc

Alții au mai descărcat și

Comportamentul consumatorului - Spaghetti Băneasa

Puternic concurenţială, piaţa pastelor făinoase din România se află în plin proces de maturizare şi evoluează în sensul dezvoltării produselor de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Prezentarea politicii de promovare a unei societăți

INTRODUCERE Lucrarea prezintă, în partea teoretică, conceptul general de marketing, marketingul ca o componentă de bază a mediului economic, ce...

Strategia de modernizare a stațiilor de distribuție carburanți

INTRODUCERE IMPORTANTA ADOPTARII UNEI STRATEGII DE MODERNIZARE A STATIILOR DE DISTRIBUTIE CARBURANTI PENTRU CRESTEREA PERFORMANTELOR...

Politică de produs

Introducere Mixul de marketing este, probabil, sintagma cel mai des folosită în marketing. Orice companie care doreşte sa aibă o strategie de...

Reproiectarea Sistemului de Management la SC Connel 94

CAPITOLUL I DIAGNOSTICAREA VIABILITATII ECONOMICE SI MANAGERIALE 1.1 DOCUMENTAREA PRELIMINARA 1.1.1 Prezentarea generala a S.C. “CONNEL 94”...

Proiect de Marketing - Dobrogea Grup

Firma analizata :S.C DobrogeaGrup S.A 1.Prezentarea Firmei 1.1 Istoric 2007 -Se pune in functiune o linie automatizată de producere a pâinii...

Raport de evaluare SC Boromir Prod SA Buzău

CAPITOLUL I Prezentarea societăţii Boromir prod SA 1.1.PREZENTAREA CLIENTULUI SC BOROMIR PROD SA BUZAU, a fost infiintata ca societate...

Utilizarea metodelor cantitative în extinderea rețelei de distribuție la SC Vitecare

Cap. 1 :Prezentarea generala a firmei SC Vitacare SRL Istoricul firmei Firma Vitacare SRL este o societate cu raspundere limitata. A fost...

Analiza diagnostic a societății SC Morarit-Panificatie Băneasa SA

Alimentatia, prin codurile sale rituale, semnifica punerea In actiune a simbolurilor cunoscute de Intreaga comunitate. Interdependenta dintre...

Ai nevoie de altceva?