Analiza informațiilor de marketing

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 1634
Mărime: 29.43KB (arhivat)
Publicat de: Petrina Sava
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

1. Analizati si interpretati, pentru fiecare dintre cele noua variabile, modul in care sunt structurate datele existente in baza de date si tendinta centrala asociata acestor structuri.

Statistics

Miles per GallonEngine Displacement (cu. inches)HorsepowerVehicle Weight (lbs.)Time to Accelerate from 0 to 60 mph (sec)

NValid398406400406406

Missing80600

Mean23.51194.04104.832969.5615.50

Median23.00148.5095.002811.0015.50

Mode13971501985(a)15

Minimum94467328

Maximum47455230514025

a Multiple modes exist. The smallest value is shown

Pentru variabilele: Mpg, engine, horse, weight, accel se calculeaza media, mediana, si modul, pentru ca sunt variabile metrice.

Pentru variabilele:Year, cylinder, filter_$ se calculeaza doar mediana si modul deoarece sunt variabile ordinale, masurate cu scale ordinale.

Pentru variabila “origin” se calculeaza doar modul deoarece este masurata cu o scala nominala.

- “mpg” - Miles per Gallon (numarul de mile parcurse cu un galon de combustibil, 1 galon = 3.785 litri). In medie masinile merg 23,51 mile cu un galon. Jumatate dintre masini merg mai putin de 23 de mile cu un galon, iar cealalta jumatate mai mult de 23 de mile cu un galon. Cele mai multe masini merg 13 mile cu un galon.

- “engine” - Engine displacements (capacitatea moturului exprimata in inci cubi,1 inch=2.54).In medie masinile au o capacitate a moturului de 194,04 inci cubi. Jumatate dintre masini au o capacitate a motorului mai mica de 148.50 inci cubi iar cealalta jumatate mai mare de 148.50 inci cubi. Cele mai multe masini au o capacitate a motorului de 97 inci cubi.

- “horse” - Horsepower (putera motorului exprimata in cai putere). In medie masinile au o putere a motorului de 104.83 cai putere. Jumatate dintre masini au o putere a motorului mai mica de 95.00 cai putere iar cealalta jumatate mai mare de 95.00 cai putere. Cele mai multe masini au o putere a motorului de 150 cai putere.

- “weight” - Vehicle Weight (masa vehicului exprimata in livre, 1 livra= 0.453 kilograme). In medie masinile au o greutate de 2969.56 livre. Jumatate dintre masini au o greutate mai mica de 2811.00 livre iar cealata jumatate mai mare de 2811.00 livre. Cela mai multe masini au o greutate de 1985 livre, insa conform tabelului mare aceasta nu e singura valoare a modului. In tabel mai apare si valoarea 2130 avand tot o vrecventa de aparitie de 4 ori, asta insemnand ca si aceasta valoare este un modul.

- “accel” - Time to accelerate from 0 to 60 mph (durata necesara pentru a accelera de la 0 la 60 de mile pe ora exprimat

Preview document

Analiza informațiilor de marketing - Pagina 1
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 2
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 3
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 4
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 5
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 6
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 7
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 8
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 9
Analiza informațiilor de marketing - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Analiza Informatiilor de Marketing.doc

Alții au mai descărcat și

Perfecționarea Activității de Marketing a Întreprinderii Bucuria în Baza Studiului Preferințelor Consumatorilor

Capitolul 1. 1. 1. Noţiuni generale privind cercetarea de marketing şi importanţa ei. Cercetarea de marketing reprezintă o noţiune complexă, prin...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Aplicație la SC Petrom SA București - membru OMV Group

CAP. I. PREZENTAREA GENERALA A SOCIETATII 1.1. Tipul societatii si obiectul de activitate S.C. Petrom S.A. Bucuresti a functionat pâna la...

Cercetări de marketing - aplicație la SC Petrom SA București - membru OMV Group

1.PREZENTAREA S.C. PETROM S.A. 1.1.SUMARUL CONDUCERII In prezent, compania are strategii clare de dezvoltare vizand extinderea activitatilor la...

Studiu privind comportamentul consumatorului de servicii bancare

CAPITOLUL 1. CONSUMATORUL DE SERVICII – PUNCTUL DE PLECARE ÎN OBŢINEREA SUCCESULUI DE PIAŢĂ Satisfacerea nevoii de servicii se realizează prin...

Cercetare de Piață privind Produsele Lactate

Introducere Studiul continuu al pieţei sau marketing-ul a devenit, în ultimele decenii, preocuparea de căpetenie a oricărei firme care vrea să se...

Cercetări de Marketing

ARGUMENT Am ales tema „Cercetări de marketing” deoarece reprezintă un element important in caracterizarea gradului de dezvoltare a...

Studiu de marketing în domeniul serviciilor bancare

CAP. I - Serviciile bancare și comportamentul bancar Un rol determinant în cadrul economiei îl are sistemul bancar, prin instituțiile sale, prin...

Studiu Oportunității privind Lansarea unui Săptămânal în Arad

1. INTRODUCERE ÎN MARKETING Viaţa omului ca şi altor vieţuitoare, se bazeazã pe un schimb continuu între organism şi mediul lui de existenţã....

Analiza informațiilor de marketing cu SPSS

Rezumatul cercetarii Aceasta cercetare oferă informații despre studenții din anul terminal al Facultății de Marketing din cadrul ASE București....

Ai nevoie de altceva?