Capitolul 1.Prezentarea firmei 1.1. Denumire, localizare, forma juridical de constituire 3 1.2. Scurt istoric 3 1.3. Oferta societatii 4 Capitolul 2. Analiza macromediului firmei 2.1. Scurta descriere a mediului extern de marketing 4 2.2. Mediul demographic 4 2.3. Mediul natural 5 2.4. Mediul economic 5 2.5. Mediul tehnologic 5 2.6. Mediul cultural 6 2.7. Mediul politic 7 2.8. Mediul institutional(legislativ) 7 Capitolul 3. Micromediul intern de marketing al firmei 8 Capitolul 4. Micromediul extern de marketing al firmei 4.1. Analiza furnizorilor fortei de munca ai firmei 8 4.2. Analiza prestatorilor externi de servicii pentru firma 9 4.3. Furnizorii de materii prime 9 4.4. Concurentii firmei 10 4.5. Clientii firmei 10 Capitolul 5. Analiza SWOT 11
CAPITOLUL 1 PREZENTAREA FIRMEI 1.1. Denumire, localizare, forma juridical de constituire Denumirea firmei este LUCKY S.A,sediul societatii este in Romania-Bucuresti, strada Lalelelor nr 7. Societatea este persoana juridica romana, avand forma juridica de societate comerciala cu raspundere limitata, sub denumirea de hipermarket. 1.2. Scurt istoric Grupul de firme LUCKY, cu sediul central in Bucuresti, a infiintat divizia LUCKY’S Big Retail. Aceasta divizie are ca obiectiv deschiderea unei retele de hipermarket-uri in toata tara. Primul magazin al retelei a fost inaugurat in Bucuresti la inceputul luni aprilie 2004, cu o suprafata de 4.000 mp, constituind primul punct de retail modern din zona Cel de al doilea magazin s-a deschis la Brasov pe 12 decembrie 2005, cu o suprafata de aproximativ 5.000 mp si reprezinta cel mai mare centru de retail Cel de-al treilea magazin si-a facut aparitia in Constanta pe data de 7 octombrie 2006, avand o suprafata de 4.500mp. Dotarile magazinelor sunt moderne, spatiul generos permitind ofertarea unui numar mare de produse din gamele fresh-food,dry-food si non-food Se urmareste atat satisfacerea exigentelor de pret cat si a celor de calitate si diversitate. Fiecare magazin dispune si de cate o minicarmangerie proprie pentru a asigura cele mai inalte standarde de calitate pentru produsele din carne si preparate proaspete. Zona de parcare oferita clientilor este de de peste 350 de locuri. Grupul LUCKY detine in prezent operatiuni in confectii textile, import export, transport international si o retea nationala de 24 de magazine in toata Romania cu profil de discounter non-food. Planurile de viitor prevad infiintarea unui centru de distributie care sa deserveasca atat cele doua divizii de retail proprii, cat si partenerii grupului. 1.3. Oferta de produse a societatii Intreaga conceptie si pregatire a unei afaceri are drept punct major de pornire produsul ce este oferit. Oferta de produse a hipermarketului LUCKY este variata, de la produse alimentare – fresh food si dry food – la produse nealimentare. De mentionat faptul ca, LUCKY vinde si produse in stare vrac, fie ele produse proaspete fie ele prelucrate. In incinta magazinului se regasesc si urmatoarele standuri: farmacia HelpNet, libraria Diverta, o filiala a BRD-ului , magazine de imbracaminte si multe restaurante si fast-food-uri.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.