Analiza pieței laptelui

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 3169
Mărime: 549.91KB (arhivat)
Publicat de: Corneliu Negoiță
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

1.Produsul:

a.Istoria laptelui

Istoria laptelui si a produselor din lapte dateaza din timpuri indepartate din vremea in care omul a inceput sa domesticeasca animalele si sa le creasca.

Acum 8.000 de ani, populatia Mesopotamiei a incercat sa domesticeasca mamiferele, si sa le foloseasca si prelucreze laptele lor pentru consumul propriu.

Recent, un grup de arheologisti au gasit in Troina – Sicilia una din cele mai vechi „ferme” din zona Mediteranei, datand din epoca Bronzului (de acum 6.000 de ani).

In Piadena (Cremona), cercetatorii au gasit o stracuratoare de teracota datand de acum 3.500 de ani care probabil folosea la scurgerea zerului de pe cheag.

Laptele este primul aliment cu care omul vine în legatura din prima zi de viata. Este un aliment indispensabil vietii, valoros din punct de vedere nutritiv. Laptele si produsele obtinute din el contin majoritatea substantelor nutritive necesare organismului, intr-o proportie echilibrata, si sunt bine asimilate de catre organism.

Daca pana in urma cu cinci – sase ani, laptele de consum al orasenilor provenea, in mare parte, de la taranii care-l vindeau in piete, „ambalat“ in sticle de Cola, in prezent, locuitorii din mediul urban prefera varianta procesata, adică laptele pasteurizat şi UHT (Ultra High Temperature). Aceasta tendinta a aparut odata cu diversificarea portofoliilor marilor producatori si a metodelor de ambalare si pasteurizare.

b.Gama sortimentala

- lapte integral;

- semidegresat;

- degresat;

- lapte ultra-pasteurizat UHT;

- Lapte cu suc multi- fruct;

- Lapte cu suc de portocale si ananas;

- Lapte si cacao cu gust de ciocolata;

- Lapte cu gust de vanilie ;

- Lapte cu gust de capsuni

2.Analiza ofertei

a.Prezentarea principalilor ofertanti:

Producatori Produse oferite

Friesland Milli:

Lapte Semidegresat -1,8%

Lapte Integral - 3,5%

Napolact :

Lapte Semidegresat -1,5%

Lapte Integral - 3,5%

Albalact ZuZu:

Lapte Semidegresat - 1,5 %

Lapte Integral - 3,5%

Lapte cu cacao si gust de ciocolata

Fulga:

Lapte Degresat - 0,1%

Lapte Semidegresat -1,5%

Lapte Semidegresat -1,8%

Lapte Integral - 3,5%

Lapte si cacao cu gust de ciocolata

Lapte cu gust de capsuni

Lapte cu gust de vanilie

Lapte cu suc de portocale si ananas

Lapte cu suc multi- fruct

Tnuva Lapte Semidegresat -1,5%

Lapte Integral - 3,5%

Lapte cu cacao

Danone

Casa Buna:

Lapte Semidegresat -1,5%

b. Volumul productiei, vanzarilor, importurilor, exporturilor:

Volumul productiei:

În luna februarie 2010, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploataţii

agricole şi centre de colectare de către unităţile procesatoare a scăzut faţă de

luna precedentă cu 5,6 %, iar faţă de luna februarie 2009 cu 6,4 %.

În perioada 1.I – 28.II.2010, comparativ cu perioada corespunzătoare a anului

precedent, cantitatea de lapte de vacă colectată de la exploataţii agricole şicentre de colectare de către unităţile procesatoare a scăzut cu 5,8 %.

Preview document

Analiza pieței laptelui - Pagina 1
Analiza pieței laptelui - Pagina 2
Analiza pieței laptelui - Pagina 3
Analiza pieței laptelui - Pagina 4
Analiza pieței laptelui - Pagina 5
Analiza pieței laptelui - Pagina 6
Analiza pieței laptelui - Pagina 7
Analiza pieței laptelui - Pagina 8
Analiza pieței laptelui - Pagina 9
Analiza pieței laptelui - Pagina 10
Analiza pieței laptelui - Pagina 11
Analiza pieței laptelui - Pagina 12
Analiza pieței laptelui - Pagina 13
Analiza pieței laptelui - Pagina 14
Analiza pieței laptelui - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Analiza Pietei Laptelui.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza pieței fast-food din România

CAP 1. TEORIE 1.1 SEGMENTAREA PIETEI Segmentarea pieţei reprezintă activitatea de împărţire a pieţei potenţiale într-un număr de segmente de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Înființarea unei Unități de Procesare a Laptelui

1. DENUMIREA PROIECTULUI Denumirea investitiei : ” Infiintarea unei unitati de procesare a laptelui in orasul Valenii de Munte, judetul Prahova”....

Danone România

1. MOTIVAȚIE Conform studiului Euromonitor Internațional 2011, furnizat de Tetra Pack, românii ocupă penultimul loc în Europa la consumul de lapte...

Promovare Produs - Lapte Praf

Rezumat introductiv Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei SC Babydreams SRL si activitatea departamentului...

Lapte monor cu miere de albine și scorțișoară

Capitolul 1: Scurt istoric al firmei Carmolact Societatea Carmo-Lact Prod SRL a luat fiinţă în anul 1992, având ca profil colectarea şi procesarea...

Strategie Diagnostic pentru Sectorul Laptelui

1. Misiunea şi obiectivele strategice ale sectorului laptelui Laptele este un produs strategic cu impact deosebit asupra copiilor, persoanelor în...

Lapte Praf

Scurt istoric Societatea Comerciala LACTO S.A. a luat fiinta în 1990 prin transformarea integrala a Intreprinderii de Industrializarea Laptelui...

Creșterea Vacilor de Lapte

Importanța creșterii animalelor Creşterea animalelor este o ramură tradiţională datorită condiţiilor naturale deosebit de favorabile, reprezentând...

Merceologia Laptelui de Consum

1.Sortimentul şi valoarea de întrebuinţare a produsului Pana la sfarsitul secolului al XIX-lea laptele si produsele lactate au constituit circa...

Ai nevoie de altceva?