Analiza privind mixul de marketing al B.C. Moldova-Agroindbank S.A.

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Scurt istoric BC ,, Moldova - Agroindbank" SA.	1
Indicatorii Financiari ai bancii (Grupului ) 	3
2. Mediul de marketing al intreprinderii	4
2.1. Micromediul intreprinderii.	4
2.1.1. Furnizorii de disponibilitati banesti.	4
2.1.2. Beneficiarii disponibilitatilor banesti.	6
2.1.3. Furnizorii.	6
2.1.4. Concurentii.	6
2.2. Macromediul institutiei.	8
2.2.1. Mediul de afaceri .	8
2.2 Evolutia sistemului bancar.	9
3. Mixul de marketing bancar.	12
3.1. Produsele si serviciile bancii.	12
3.2. Politica de pret.	13
3.3. Premisele fizice.	14
3.4. Personalul.	16
3.5. Procesele.	17
3.6.Plasarea.	18
3.6.1. Studiu de caz : Plasamentul.	20
3.7.  Politica de promovare - activitatea de atragere a clientilor.	23
CONCLUZIE	25
BIBLIOGRAFIE	26


Extras din proiect Cum descarc?

BC"Moldova Agroindbank" S.A. reprezinta o banca comerciala pe actiuni,care efectueaza operatiuni bancare de atragere si repartizare ale mijloacelor banesti ale persoanelor fizice sijuridice.Ea este recunoscuta drept promotor al excelentei in afaceri, fiindu-I caracteristice flexibiliatea, promptitudinea, creativitatea si reactia neintirziata la provocarile zilei, ceea ce-i asigura stabiliatetea si mentinerea pozitiei de lider pe piata interna.
B.C.<<Moldova Agroindbank>>S.A.si-a inceput activitatea la 8 mai 1991. La acea data ea a obtinut licenta pentru efectuarea operatiilor bancare, inclusiv in valuta straina. Incepind cu anul 1992 banca stabileste relatii de corespondenta cu banci din strainatate. In plus, prin atragerea depozitelor persoanelor fizice banca a inceput valorificarea unui nou segment al pietei produselor bancare.Ultimul deceniu al secolului XX a reprezentat o perioada grea de incercari si cautari pentru intreaga societate, inclusiv pentru sectorul bancar, lider al caruia chiar din primele zile ale activitatii sale a devenit BC<<Moldova Agroindbank>>S.A.
Banca se afla la inceput de cale, punea la incercare noi strategii de dezvoltare,alegind cele mai reusite cai pentru obtinerea succesului. Anume in aceasta prima etapa conducerea bancii,decide ca MAIB trebuie sa fie o banca universala,orientata spre deservirea tuturor categoriile de clienti: atit persoane juridice, cit si fizice.In aceasta perioada MAIB, prima dintre bancile comerciale moldovenesti,semneaza un accord cu Banca europeana pentru reconstructii si dezvoltare in vederea valorificarii unei linii de credit in valoare de $20 mln. destinat sustinerii business-ului mic si mijlociu. Au urmat apoi multe alte actiuni de acest gen, care,de asemenea, au fost reusite.
Sfirsitul anilor 90 ai secolului trecut pune la noi incercari nu numai comunitatea bancara, dar si intreaga societate din Republica Moldova. Urmarile crizei financiare, care a avut loc in regiune in anul 1998, au avut repercusiuni si asupra altor banci.
Cu toate acestea, gratie masurilor anticriza propuse de managementul bancii si sustinute de actionarii acesteia, s-a reusit depasirea situatiei dificile.Experienta acestei perioade a demonstrat ca MAIB dispune de o echipa de conducere si de angajati capabili sa realizeze cu succes obiectivele strategice ale bancii.Inceputul noului mileniu aduce schimbari importante in viata bancii.
Actionariai bancii au devenit Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare siWestern NIS Entreprise Fund. A fost semnat contractul de achizitionare si implementare a noului system informatic bancar Globus, produs al companiei Temenos Eastern Europe Ltd. Banca a inceput procesul de restructurare si transformare a filialelor in centre devinzare a produselor bancare. MAIB a initiat fondarea companiei interbancare deprocesare a card-urilor si a desfasurat activitatea de pregatire pentru implementarea business-ului de plati prin card-uri. Ulterior banca devine membru principal al sistemului international de plati Europay International, iar mai tirziu - al sistemului VISA International, demarind astfel activitatea proprie de emitere si deservire acard-urilor bancare.
Pe parcursul activitatii sale chiar de la infiintare MAIB a indeplinit, pe linga rolul de banca universala si operativa, un rol de banca-leader, fiind promotorul unor actiuni care au dus la consolidarea intregului sistem bancar al tarii. 
Indicatorii Financiari ai bancii (Grupului )
(In baza Situatiilor Financiare Consolidate pentru exercitiul incheiat la 31 decembrie 2016 intocmite conform Standardelor Internationale de raportare Financiara)
2. Mediul de marketing al intreprinderii
2.1. Micromediul intreprinderii.
Micromediul de marketing al bancii cuprinde totalitatea componentelor mediului extern cu care intreprinderea intra in relatii permanente pentru implinirea obiectivelor de marketing.
Componentele micromediului unei banci sunt:
a) Furnizorii de disponibilitati banesti
b) Beneficiarii disponibilitatilor banesti
c) Concurentii
d) Furnizorii de echipamente
e) Furnizorii de forta de munca
2.1.1. Furnizorii de disponibilitati banesti.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza privind mixul de marketing al B.C. Moldova-Agroindbank S.A..doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1.www.bnm.md
2.www.maib.md
3.www.timpul.md
4.www.maib.md/files/2017/4/28/raportul-anual-consolidat/raportul-anual-consolidat.pdf


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!