Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS

Proiect
9/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 25 în total
Cuvinte : 8122
Mărime: 56.65KB (arhivat)
Publicat de: Octavian Sîrbu
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. CAPITOLUL 1
  2. 1. Caracterizarea firmei
  3. 1.1 Date de identificare : sediu, obiect de activitate, organigrama 3
  4. 1.2 Oferta firmei 6
  5. 1.3 Analiza mediului în care acţioneaza firma 7
  6. CAPITOLUL 2
  7. 2. Analiza şi evaluarea operaţiunilor logistice
  8. 2.1 Procesul de cumpărare 14
  9. 2.2 Analiza activitaţilor de transport 15
  10. 2.3 Evaluarea procesului de stocare 18
  11. 2.4 Depozitarea mărfurilor 19
  12. 2.5 Organizarea activitaţilor logistice la nivelul firmei ( organigrama activitaţilor logistice ) 21
  13. CAPITOLUL 3
  14. 3. Program de creştere sau de îmbunătaţire a eficenţei activitaţilor logistice
  15. ( dezvoltarea activitaţilor la nivelul firmei ) 22
  16. CAPITOLUL 4
  17. 4. Concluzii 24
  18. 5. Bibliografie 25

Extras din proiect

I.1 Denumirea si localizarea

Kaufland Romania SCS este o societate în comandită cu sediul în Bucuresti, soseaua Colentina, nr. 6, sector 2, societate care se supune dreptului romanesc. Societatea este inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub numarul J40/ 17052/ 2003, cod unic de inregistrare R15991149. Kaufland Romania SCS este reprezentata legal de domnul Viman Adrian, Director General.

Kaufland Romania SCS

Soseaua Colentina Nr. 6

I.2. Scurt istoric

1930 Josef Schwarz debutează ca asociat al firmei Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co din Heilbronn. Numele firmei se schimbă devenind Lidl & Schwarz KG şi firma se transformă într-un en-gross de produse alimentare. Expansiunea firmei este întreruptă de izbucnirea celui de al doilea război mondial. După terminarea celui de al doilea război mondial se continuă extinderea firmei.

1954 Extinderea firmei, construcţia unui sediu propriu la Heilbronn şi intrarea în lanţul de magazine A&O.

1960 Deschiderea primului depozit C+C(Cash&Carry) în Nordwürttemberg în cadrul firmei Handels- und Fruchthof Heilbronn GmbH.

1964 Se deschide primul raion de carne în Handels- und Fruchthof Heilbronn care a reprezentat startul pentru hala de carne Kaufland având sedii de producţie şi de distribuţie în Neckarsulm, Möckmühl (în Heilbronn), Offenburg und Unterkaka (în Zeitz în Sachsen-Anhalt).

1968 Deschiderea primului magazin la Backnang cu numele de "Handelshof".

1972 Sediul central al firmei se mută la Neckarsulm.

1977 Deschiderea primului magazin cu autoservire din nou la Backnang cu numele de "Handelshof".

Josef Schwarz moare la vârstă de 74 de ani. După moartea lui Josef Schwarz firma este condusă de fiul său Dieter Schwarz.

1984 Deschiderea primului magazin cu autoservire Kaufland la Neckarsulm cu o suprafaţă totală de 15.000 mp. Numeroşi concesionari completează oferta.

1990 După reunirea Germaniei, are loc deschiderea primului magazin Kaufland în Meissen în noile landuri. În acelaşi an urmează deschideri de magazine pentru satisfacerea necesităţilor consumatorilor în Hoyerswerda, Pirna, Freiberg, Weißenfels, Berlin-Eiche şi Senftenberg.

1994 Se deschid primele brutării în magazinele Kaufland din Dessau şi Leipzig, pentru a optimiza oferta de produse proaspete.

1998 Deschiderea primului magazin Kaufland în Cehia în oraşul Ostrava.

2000 Deschiderea primului magazin Kaufland în Slovacia în oraşul Poprad.

2001 În Germania de Est Kaufland este de departe lider de piaţă. În Croaţia s-a deschis primul magazin Kaufland în Karlovac, urmează Polonia cu deschiderea primului magazin Kaufland în Stargard Szczecinski.

2002 Lanţul se extinde în continuare pe plan naţional şi internaţional.

2005 Lanţul se extinde în continuare pe plan naţional şi internaţional şi aniversează 75 de ani de existenţă.

Forma juridica de constituire

Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania.

Concernul Kaufland este reprezentat de 600 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, precum şi în Polonia şi Croaţia.

Hipermarket-urile cu autoservire au o suprafaţă totală de vânzare cuprinsă între 2500 mp şi 12.000 mp şi sunt cunoscute sub denumirea de „Kaufland“, "KaufMarkt“ şi „Handelshof“.

Oferta cuprinde de la marci proprii, care conţine produse de calitate la preţuri convenabile mici, până la produse oferite de producătorii regionali şi produse de marcă. Un punct forte pentru Kaufland îl reprezintă departamentul de produse proaspete: Kaufland garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea absolută la preţuri de top pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate până la legume şi fructe.

În afară de oferta bogată de alimente Kaufland oferă produse atractive la preţuri convenabile din domeniile menaj, sticlărie, porţelan, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru petrecerea timpului liber, şi multe altele, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.

Magazine de renume şi de specialitate completează oferta fiecărui hipermarket Kaufland.

Conducerea si personalul firmei

Firma S.C. Kaufland S.C.S. este reprezentată legal de domnul Viman Adrian, Director General. Magazinele din toată ţara având la rândul lor alţi directori de magazin. Structura este urmatoarea:

- departamentul gestiune;

- departamentul food;

- departamentul non food;

- departament produse proaspete;

- marchendiserii;

- lucrători comerciali.

Pe lângă aceştia în magazin mai lucrează un numar mare de oameni asigurând paza şi protecţia clienţilor, oameni de servici care asigură curăţenia magazinului, oameni care se ocupă de parcarea acestuia.

Directorul de magazine are funcţia de a ţine într-un strâns liant legăturile dintre magazin şi sediul central prin ceilalţi directori de zona.

Departamentul de gestiune este format din gestionari şi manipulanţi care au atribuţia de a recepţiona marfa, de a o gestiona pe departamente în funcţie de tipul lor, de a verifica stocurile permanent şi de a verifica cum se fac transporturile.

Departamentul de case este alcatuit din casiere care au in atribuţie facturarea corecta a produselor, încasarea banilor şi buna comunicare cu clienţii.

Celelalte departamente sunt conduse de câte un director de departament împreuna cu asistenţii de vânzări şi lucrători comerciali care au în atribuţie buna informare a clienţilor despre produsele din fiecare departament.

Grupul Schwarz, proprietarul lanţurilor de retail Kaufland şi Lidl, respinge acuzaţiile sindicatelor referitor la încălcarea legislaţiei şi a dreptului muncii.

Preview document

Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 1
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 2
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 3
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 4
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 5
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 6
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 7
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 8
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 9
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 10
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 11
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 12
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 13
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 14
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 15
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 16
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 17
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 18
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 19
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 20
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 21
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 22
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 23
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 24
Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS - Pagina 25

Conținut arhivă zip

  • Analiza si Evaluarea Operatiunilor Logistice la Nivelul Firmei SC Kaufland SCS.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect de practică - Kaufland

CAP I. PREZENTAREA ORGANIZATIEI Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania. Kaufland este reprezentat de 600 de...

Piața externă Kaufland

I. PREZENTAREA ORGANIZAŢIEI 1.1. Scurt istoric Istoria firmei Kaufland începe în anul 1930, când Josef Schwarz debutează ca asociat al firmei...

Studiu privind Imaginea Magazinului Kaufland

Capitolul I. Prezentarea pieţei şi a companiei 1.1. Istoria comerţului cu amănuntul (retailul) De la începuturile timpului, din necesitatea...

Logistică pe studiul de caz Penny Market

Capitol 1 Introducere 1.1 Descriere companie Rewe România reprezintă în ţara noastră concernul german REWE, unul dintre liderii europeni din...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Analiza și evaluarea operațiunilor logistice la nivelul firmei SC Kaufland SCS

CAPITOLUL I. CARACTERIZAREA FIRMEI S.C. KAUFLAND S.C.S. 1.1 Date de identificare Kaufland România SCS este o societate în comandită cu sediul în...

Ai nevoie de altceva?