Analiza si Planificare in Comert

Cuprins proiect Cum descarc?

Aspecte introductive
2.Misiunea companiei
3.Strategii utilizate
4.Analiza SWOT
5.Aria de piata
6.Asortimentul de produse si marfuri
7.Structura hypermarketului Carrefour Botosani
8.Resurse umane
9.Planul economico-financiar
10.Concluzii
11.Bibliografie


Extras din proiect Cum descarc?

1. Aspecte introductive 
Compania CARREFOUR a fost fondata in Franta, in anul 1959 de catre familiile Fournier si Defforey. In anul 1960 se deschide primul supermarket in Annecy, iar in 1963 primul hypermarket cu o suprafata de 2.500 m, cu 12 case de marcat si 400 de locuri de parcare in Sainte-Genevieve-des-bois. Carrefour este primul retailer european si al doilea din lume, dupa Wal-Mart. Grupul Carrefour avea pe plan mondial, in septembrie 2007, 1.108 hypermarket-uri, 2.659 de supermarket-uri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount", si peste 4.700 de magazine de proximitate. In cei 50 de ani de viata grupul Carrefour s-a dezvoltat pe 4 continente: Europa, America Latina, Asia si Africa. 
- In Europa: Spania, Italia, Belgia, Cipru, Portugalia, Polonia, Romania, Olanda si Turcia;
- In America Latina: Brazilia, Argentina, Bolivia;
- In Asia : China, Taiwan, Thailanda, Indonezia, Malaiezia si Singapore.
Ca tari partenere ( in franciza ) are: Belgia, Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudita, Oman, Quatar, Egipt, Tunisia, Algeria, Republica Dominicana si Japonia. Cele mai mari vanzari s-au inregistrat in hypermarket-uri 58.7%, urmate de 23.8% supermarket-uri, 9.5% hard discount, 8% cash & carry.
Grupul Carrefour are peste 460.000 angajati si peste 2 miliarde de clienti anual. Cifra de afaceri in 2006 a fost de 97,4 miliarde de Euro, in 2008 a fost de 97,5 miliarde Euro. Regiunile cu cea mai mare contributie la vanzarile Carrefour pe plan mondial au fost Franta, 41,6 miliarde de euro si Europa, exceptand Franta, 33,2 miliarde de euro. Pe urmatoarele locuri s-au situat Asia si America Latina cu 5,4 miliarde de euro, respectiv 7,1 miliarde de euro. Structura actionariatului companiei Carrefour este imparttita intre Grupul familiei Halley care detine 13,03% din actiuni, grupuri de firme auto, 0,14%, angajati Carrefour, 1,41%, iar 85,42% sunt listate public.
Am ales pentru ca unitate comerciala pentru acest proiect supermarketul Kaufland din Botosani, deoarece mi se pare cel mai ofertant si avantajos pentru populatie in ceea ce priveste preturile si ofertele.
Stabilirea locului de amplasare a unui punct de vanzare este una din deciziile esentiale pe care trebuie sa le ia un comerciant. Localizarea unui punct de vanzare are importante implicatii financiare si se face prin determinarea ariei de piata in care va opera, definirea ariei de atractie propriu-zise exercitate si pe baza previziunii vanzarilor.
Fiecare magazin, isi stabileste unele atribute in functie de politica sa comerciala, de particularitatile zonei de atractie. Se apreciaza ca reusita comerciala a unui magazin depinde de: amplasamentul sau; alegerea sortimentului de marfuri si servicii oferite spre vanzare; ambianta si organizarea (amenajarea) interioara.
Trebuie sa se tina cont de unele aspecte importante, cum ar fi caile de acces (procentul persoanelor care trec prin fata magazinului; posibilitatile de parcare in fata magazinului); caracteristicile geografice ale zonei de amplasare (zona centrala, ultra-centrala sau la periferie; zona industriala sau defavorizata; zona rezidentiala sau turistica).
2. Misiunea companiei
Misiunea Carrefour este aceea de a fi cea mai buna companie de vanzare din intreaga lume. A fi cei mai buni implica respectarea valorilor esentiale si confirmarea standardelor ridicate. Cu totii impartasesc un vis: sa faca din Carrefour o companie recunoscuta si iubita pentru ca isi ajuta clientii si consumatorii sai sa se bucure de o calitate mai buna a vietii in fiecare zi.
Pentru a indeplini acest vis, isi fac meseria, fiind in fiecare zi: dedicati, responsabili si optimisti. Aceste trei valori ii aduc pe toti mai aproape de clienti si reflecta personalitatea noastra. Cauta si gasesc pentru acestia cele mai bune solutii posibile in fiecare zi.
Sunt dedicati. Sunt profesionisti si cetateni dedicati. Actioneaza continuu pentru a depasi asteptarile tuturor. Sunt dedicati pentru a aduce valoare adaugata si pentru a gasi noi solutii pentru o mai buna calitate a vietii.
Sunt responsabili. Atenti la clienti si consumatori, in permanenta receptivi la nevoile lor. Ii intampina in magazinele si raspund asteptarilor cu amabilitate, entuziasm si atentie la detalii.
Sunt optimisti. Primesc toate provocarile cu energie, entuziasm si idei noi. Contribuie la a incanta viata clientilor si consumatorilor.
Hypermarketul Carrefour din Botosani s-a deschis in anul 2011, in zona Bulevardului Mihai Eminescu,nr.2, are 5.436 mp, este construit pe un teren de aproximativ 20.399 mp si pune la dispozitia clientilor 237 locuri de parcare. Hypermarketul ofera alaturi de produsele din departamentul alimente, produse din domeniile menaj, sticlarie, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon, la care se adauga oferte speciale saptamanale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza si Planificare in Comert.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!