Analiza și Promovarea Produsului Clipboard

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 24 în total
Cuvinte : 5451
Mărime: 197.23KB (arhivat)
Publicat de: Antoniu Butnaru
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Tudor Jijie

Cuprins

  1. proiectul a fost sustinut in cadrul universitatii Al I Cuza Iasi, FEAA
  2. 1.1 Identificarea pietei
  3. 1.2 Caracterizarea
  4. 1.3 Caracterizarea cererii
  5. 1.4 Segmentarea
  6. 1.5 Piata tinta
  7. 1.5.1 Produse concurente

Extras din proiect

Pentru a spijini studentii, firma C&V COLLECTION a venit pe piata producând si comercializând produse de papetarie de o calitate superioara si la preturi rezonabile, în deosebi clipboard-ul.

Principiile pe care se bazeazÎ firma noastrÎ pentru a creste satisfactia consumatorului sunt imaginea si calitatea superioarÎ.

Înca de la început ne-am adresat persoanelor cu vârsta cuprinsa între 18 si 30 de ani, cu venituri mijlocii spre mari (500-800RON / medie lunara), precum si celor care îsi doresc un clipboard multifunctional la un pret avantajos.

Ne-am straduit ca mereu sa venim pe piata cu un model nou, care sa atraga atentia clientilor nostri. La început am fabricat clipboard-uri de culori mai închise, mai sobre, dar apoi, treptat, am realizat ca si oamenii au nevoie de putina culoare în viata agitata de zi cu zi, si de aceea ne-am hotarât sa lansam si clipboard-uri mai colorate, de la rosu, albastru pâna la caramiziu, galben sau verde.

În ceea ce priveste pretul, acesta este mai ridicat în comparatie cu cel al concurentilor, dar nu trebuie sa uitam ca raportul pret-calitate este foarte bine definit în cazul produselor C&V Collection.

Promovarea produselor noastre o realizam în primul rând prin publicitate la radio, presa si publicitate stradala. La acestea se mai adauga si promovarea vânzarilor prin diferite oferte speciale.

În acest proiect ne propunem promovarea si distribuirea unei game cât mai diversificate de clipboard-uri.

Capitolul I

1.1. Identificarea pietei

Piata reprezinta orice plasament în spatiu si orice fragment de timp în care pot fi întâlniti potentialii parteneri de afaceri, vanzatori sau cumparatori ai unor produse sau servicii care se întâlnesc pentru a-si schimba marfurile. Sensul conferit de teoria marketingului notiunii de piata poate fi privit ca fiind spatiul economico-geografic în care se întâlnesc si se confrunta într-un interval dat, purtatori ai cererii si ai ofertei pentru o marfa oarecare, precum si factorii care determina comportamentul acestora. Piata caracterizeaza într-un mod sintetic importanta, structura si tendintele de evolutie ale vânzatorilor si cumparatorilor dintr-un produs sau serviciu. Apare ca o retea de relatii interumane si de afaceri care iau nastere în mod inevitabil între toate categoriile de agenti din societate.

Produsul sau serviciul de care suntem preocupati la un moment dat poate fi numit, în mod generic, produs de referinta si de aici facem trimitere la piata produsului de referinta, care este data de întreaga populatie de consumatori si utilizatori ai produselor de acelasi gen, indiferent de originea sau marca acestora.

Produsul de referinta în cazul nostru este produsul de papetarie – clipboard-ul ,oferit de firma C&V COLLECTION.

1.2. Caracterizarea

Este foarte important sÎ îti cunosti clientul. Dar a sti cine este clientul este un lucru diferit de a sti care este comportamentul sÎu de consum. Visul specialistilor de marketing este sÎ aibÎ informatii reale si la zi despre consumatori. Acestea pot face referire la preferinte, opinii, atitudini, credinte, interese, nivel de culturÎ, comportament. Informatiile pot facilita procesul de intelegere a nevoilor clientilor.

Principalii agenti care influenteazÎ piata sunt cumpÎrÎtorii si vânzÎtorii prin dorinta lor de a vinde, respectiv de a cumpÎra . Firma noastrÎ actioneazÎ pe piatÎ tinând cont de caracteristicile acesteia si de preferintele diversificate ale clientilor.

In ceea ce priveste decizia de cumparare, aceasta este influentata de mai multi factori,dintre care, cei mai importanti sunt cei legati de influentele psihologice si situationale.

Influentele psihologice îi determina pe oameni sa ia decizii rationale, bazate pe atributele obiective ale produsului, sau decizii irationale bazate pe factori subiectivi. Comportamentul de cumparare „irational” este posibil deoarece nevoile umane pot lua si forma dorintelor, pulsurilor, mofturilor, a modei, a imitatiei etc. C&V COLLECTION actioneaza în ambele directii, evidentiind atât elementele obiective ale produsului oferit prin utilitatea adusa, cât si elementele subiective.

Influentele situationale sunt factorii care actioneaza la un moment dat într-un loc, independent de caracteristicile produsului sau consumatorului.

Preview document

Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 1
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 2
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 3
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 4
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 5
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 6
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 7
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 8
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 9
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 10
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 11
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 12
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 13
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 14
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 15
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 16
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 17
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 18
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 19
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 20
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 21
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 22
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 23
Analiza și Promovarea Produsului Clipboard - Pagina 24

Conținut arhivă zip

  • Analiza si Promovarea Produsului Clipboard.doc

Alții au mai descărcat și

Lansarea unui Nou Produs pe Piață - Mini Încărcătorul pe Șenile MT52

I. PREZENTAREA COMPANIEI SI A MINI ÎNCARCATORULUI PE SENILE MT52 I.1 Prezentarea companiei Firma Gedai Company s-a înfiintat în februarie 1990....

Introducerea unui nou produs pe piață

Rezumat introductiv Scurt istoric Pentru a vorbi despre beţele de schi, in introducere amintim câteva informaţii istorice despre sportul de...

Analiza pieței batoanelor de ciocolată în România

CAPITOLUL I: Produsul a) Scurt istoric al produsului: Ciocolata este un un produs alimentar obţinut dintr-un amestec de cacao, zahăr, uneori...

Analiza pieței produsului apă minerală

1. Produsul A) Apa minerală este o apă care conţine minerale sau alte substanţe dizolvate, care modifică gustul acesteia sau care îi conferă o...

Analiza pieței unui produs - cerealele pentru micul dejun

1 Produsul 1.1 Scurt istoric al cerealelor integrale la nivel mondial şi naţional Cerealele pentru micul dejun au aparut in America, in 1890....

Cosmetice pentru Animale

Rezumat introductiv Ce este piata ?O intrebare la care se poate enunta un raspuns simplu sau privita in ansamblu un raspuns mai complex....

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Lansarea unui produs nou pe o piață străină

Marketingul- tinta presupune parcurgerea a trei etape principale: prima consta in segmentarea pietei, respective in identificarea si definirea...

Ai nevoie de altceva?