Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 15 în total
Cuvinte : 4347
Mărime: 168.30KB (arhivat)
Publicat de: Elodia Trandafir
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ioana Alexandrescu

Extras din proiect

Analiza situatiei anuntatorului si a obiectivelor de marketing la

Kubo Ice Cream Company

Piata

Evolutia cifrei de afaceri

Cifrele sunt exprimate in mii lei

Indicatori din Contul de Profit si Pierdere

Kubo Ice Cream 2004* 2005 2006 2007 2008

Cifra de afaceri 141.381.613 17.754.054 23.096.658 30.553.243 38.202.270

Total venituri 153.775.977 19.212.231 25.516.217 35.839.823 47.293.249

Total cheltuieli 144.962.463 18.000.958 23.331.720 33.599.343 47.119.676

Profit brut 8.813.514 1.211.273 2.184.497 2.240.480 173.573

Profit net 6.668.340 990.609 1.869.220 1.922.229 112.179

Numar salariati 163 173 177 221 223

Indicatori din Contul de Profit si Pierdere

Betty Ice 2004* 2005 2006 2007 2008

Cifra de afaceri 197.705.578 25.997.981 40.102.619 56.212.624 67.342.817

Total venituri 339.243.773 42.927.398 65.938.731 90.741.003 71.105.253

Total cheltuieli 335.733.694 41.340.246 64.389.071 88.048.632 67.350.146

Profit brut 3.510.079 1.587.152 1.549.660 2.692.371 3.755.107

Profit net 3.510.079 1.498.560 1.268.132 2.248.997 3.105.909

Indicatori din Contul de Profit si Pierdere

Alpin 57 LUX 2004* 2005 2006 2007 2008

Cifra de afaceri N/A 29.169.854 38.288.663 48.181.980 55.284.928

Total venituri N/A 34.986.021 42.791.158 51.508.656 59.627.475

Total cheltuieli N/A 29.406.329 36.169.482 48.415.820 58.183.046

Profit brut N/A 5.579.692 6.621.676 3.092.836 1.444.429

Profit net N/A 4.970.354 5.759.235 2.644.309 1.080.329

Indicatori din Contul de Profit si Pierdere

Napolact 2004* 2005 2006 2007 2008

Cifra de afaceri 1.364.658.891 149.458.588 163.002.205 193.382.061 241.605.524

Total venituri 1.531.633.077 166.168.018 181.459.205 211.030.825 256.245.339

Total cheltuieli 1.327.318.262 140.998.308 147.006.406 186.122.433 230.821.274

Profit brut 204.314.815 25.169.710 34.452.799 24.908.392 25.424.065

Profit net 155.833.412 21.348.153 29.056.097 20.482.543 21.061.338

Segmentarea pietei inghetatei

In functie de sex:

- Femeile prefera: inghetata cu vanilie, Algida, Napolact, Betty Ice, Aloma, Amicii

- Barbatii prefera: inghetata cu ciocolata, Delta, Amicii, Aloma.

In functie de varsta:

- Copiii: inghetata cu fructe, Amicii, Napoca

- Adolescentii: inghetata cu fructe, tiramisu, fistic, Napolact, Amicii, Betty Ice, Top Gel

- Adultii: inghetata cu vanilie si ciocolata, Amicii, Napolact, Algida

In functie de venituri:

- Venituri mici: Amicii, Top Gel

- Venituri medii: Amicii, Betty Ice

- Venituri mari: torturi de inghetata, Algida, Amicii

In functie de educatie:

- Nivel scazut:Amicii, Top Gel

- Nivel mediu: Amicii, Napolact, Betty Ice

- Nivel ridicat:Amicii, Algida,

Nivelul preturilor

Pentru stabilirea preţului se iau în considerare următorii factori:

- puterea de cumpărare a clienţilor

- aşteptările consumatorilor

- imaginea firmei

- costurile şi obiectivele firmei

- categoriile de diferenţiere

- concurenţa

Anuntatorul

Tipul companiei

Kubo Ice Cream, unul dintre marii producatori si distribuitori nationali de Inghetata, urmareste sa vina in permanenta in intampinarea consumatorilor, anticipandu-le asteptarile prin standarde de excelenta in ceea ce priveste marketingul, serviciile de distributie si rafinamentul produselor sale. Strategia de dezvoltare a firmei se bazeaza pe reinvestirea profitului an de an.

Astfel, in timp, firma Kubo Ice Cream Company s-a impus pe piata ca un partener valoros, prin calitatea si promovarea produselor, logistica si dimensiunile retelei de distributie, seriozitate si responsabilitate in relatiile cu partenerii.

Kubo Ice Cream Company se remarca de asemenea, prin permanenta atentie acordata copiilor si tinerilor (participarea an de an la Festivalul Inghetatei de la Word Trade Plaza - Bucuresti), initierea si participarea la actiuni de sponsorizare dedicate copiilor. Consumatorii produselor noastre beneficiaza de discounturi, bonusuri si prime de fidelitate.

Seriozitatea si responsabilitatea in relatiile cu partenerii nostri sunt atuurile cu care ne mandrim. AMICII, marca reprezentativa a firmei, este garantia unei calitati deosebite.

Organizare

Orasul Piatra Neamt este locul in care produsele marca Amicii prind viata. De aici inghetata pleaca spre cele 13 mari centre de lucru care deservesc intreg teritoriul tarii urmand sa ajunga la consumatori prin intermediul punctelor de vanzare. Centrele de lucru sunt:

- Arad

- Bacau

- Baia-Mare

- Brasov

- Bucuresti

- Constanta

- Craiova

- Galati

- Iasi

- Moldova Nord

- Neamt

- Pitesti

- Turda

Strategia de marketing

Povestea Inghetatei Amicii a inceput entuziast in 1994. Perseverenta in obtinerea de produse de calitate a propulsat Inghetata Amicii in topul preferintelor consumatorilor si implicit, al vanzarilor de Inghetata. Acum, cand cerintele societatii de consum cresc in ceea ce priveste calitatea produselor, nevoia de performanta se cuvine a fi luata in consideratie. Inghetata Amicii a fost creata cu pasiune, aducand idei novatoare in domeniu, din dorinta de a face ca produsele noastre sa devina din ce in ce mai aproape de desavarsire.

Solutia pe care a adoptat-o Kubo a fost si ramane o racordare directa la cererea adresata de distribuitori si de consumatorii finali. Incepand chiar din 1994, compania noastra a adoptat o strategie bazata pe patru principii fundamentale:

- coordonarea cu distribuitorii Kubo

- dezvoltarea unui program de diversificare a portofoliului de produse bazat preponderent pe nevoile consumatorului

- furnizarea unui pachet complet: produs + transport, la un raport pret/calitate competitiv

- asigurarea si garantarea calitatii produselor si securitatii alimentare a consumatorilor.

Preview document

Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 1
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 2
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 3
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 4
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 5
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 6
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 7
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 8
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 9
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 10
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 11
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 12
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 13
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 14
Analiza situației anunțătorului și a obiectivelor de marketing la Kubo ice Cream Company - Pagina 15

Conținut arhivă zip

  • Analiza Situatiei Anuntatorului si a Obiectivelor de Marketing la Kubo Ice Cream Company.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?