Analiza SWOT a trei site-uri de comerț electronic

Proiect
8.3/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 19 în total
Mărime: 891.81KB (arhivat)
Publicat de: George Sîrbu
Puncte necesare: 9

Cuprins

  1. 1 Aspecte introductive
  2. 2. www.ecumparaturi.ro
  3. 3. www.vsmall.ro
  4. 4. www.suplimenteshop.ro
  5. 5. Concluzii si recomandari

Extras din proiect

Aspecte introductive

Comertul electronic (E - Commerce) reprezinta desfasurarea unei afaceri prin intermediul retelei Internet, vanzarea de bunuri si servicii avand loc offline sau online. Primul domeniu din Romania a aparut in anul 1993. La noi o crestere a magazinelor virtuale majora sa inregistreaza in anii 2005-2006

 Situatia proprietarilor de domenii.ro

Sursa: www.rnc.ro

Pentru a putea compara cele trei site-uri vom tine cont de urmatoarele reguli:

• Continutul site-ului trebuie sa ofere informatii relevante despre produsele sau serviciile oferite, sa fie permanent actualizat.

• Inserarea pe site a unor oferte de pret speciale (discount-uri) pentru cei ce realizeaza achizitii online.

• Suport (service) online oferit clientilor.

• Crearea unor comunitatii virtuale online (forum-uri, grupuri de discutii).

• Simplitate. Timpul de incarcare al unei pagini web este foarte important, mai ales in conditiile in care unii utilizatori au o viteza de conexiune redusa.

• Existenta unor initiative pe site (diferite promotii, concursuri, informatii gratuite).

• Securitatea e o conditie esentiala pentru desfasurarea achizitiilor online.

• Interactivitate. Feed-back-ul generat de vizitatorii unui site este extrem de important pentru ca acestia sa fie transformati in clienti fideli.

• Personalizarea. In momentul accesarii unui site clientul trebuie sa patrunda in mediul online pe care si-l doreste si sa fie rasplatit cu oferte special create pentru el.

• Plasarea unor formulare online, subscriere la newslettere etc. 

Cele trei website-uri supuse analizei vor fi abordate prin prisma evidentierii punctelor forte, punctelor slabe si particularitatile lor.

Conținut arhivă zip

  • Analiza SWOT a Trei Site-uri de Comert Electronic.ppt

Alții au mai descărcat și

Analiza Comparativă a Site-urilor de Comerț Electronic din Domeniul Electronice și Electrocasnice

INTRODUCERE Decizia alegerii site-urilor de electronice şi electrocasnice pentru analiză se bazează pe faptul că acest domeniu acoperă în zilele...

Marketing online - proiectarea unui site web de comerț electronic

1. Obiective si strategii Atunci cand vorbim de structura unui site Internet ne referim la organizarea continutului acestuia intr-o maniera care...

Analiză comparativă website-uri

ANALIZA COMPARATIVA WEBSITE-URI Studiu piata online servicii si produse de telefonie mobila 1. Justificarea alegerii domeniului Numarul...

Analiză comparativă website-uri - vehicule comerciale

Prezentarea analizei comparative a urmatoarelor siteuri: 1.www.volvo.ro 2.www.evwholding.ro 3.www.romania.iveco.ro ANUL IV MARKETING IDD GR 2...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?