Avon

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 14 în total
Cuvinte : 3780
Mărime: 99.57KB (arhivat)
Publicat de: Anica Chiriță
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Drd Ciongradi Madalina
Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor
Universitatea Transilvania, Brasov

Cuprins

  1. CAPITOLUL I: PREZENTAREA FIRMEI
  2. 1.1. Scurt istoric
  3. 1.2. Produse și servicii
  4. CAPITOLUL II: PIAȚA FIRMEI
  5. 2.1. Concurenții
  6. 2.2. Clienții
  7. CAPITOLUL III: MICROMEDIUL ȘI MACROMEDIUL
  8. 3.1. Micromediul
  9. 3.1.1. Furnizorii
  10. 3.1.2. Prestatorii de servicii
  11. 3.1.3. Furnizorii forței de muncă
  12. 3.1.4. Clienții
  13. 3.1.5. Concurenții
  14. 3.1.6. Organismele publice
  15. 3.2. Macromediul
  16. 3.2.1. Mediul economic
  17. 3.2.2. Mediul tehnic și tehnologic
  18. 3.2.3. Mediul de management
  19. 3.2.4. Mediul socio-cultural
  20. 3.2.5. Mediul ecologic
  21. 3.2.6. Mediul politic
  22. 3.2.7. Mediul demografic
  23. 3.2.8. Mediul juridic
  24. CAPITOLUL IV: ANALIZA SWOT
  25. 4.1. Strenghts (puncte tari)
  26. 4.2. Weaknesses (puncte slabe)
  27. 4.3. Opportunities (oportunități)
  28. 4.4. Threats (Amenințări)
  29. CAPITOLUL V: MATRICEA BCG
  30. CAPITOLUL VI: MIXULUI DE MARKETING
  31. 6.1. Produs
  32. 6.2. Preț
  33. 6.3. Distribuție
  34. 6.4. Promovare
  35. CONCLUZII ȘI PROPUNERI

Extras din proiect

1.1.Scurt istoric

Avon Products este o companie de vânzări direct, care este întemeiată în anul 1886 în America, în New York. David McConell a înființat. In anul 1887, pentru David McConnell lucrau 12 femei vanzand o linie de 8 parfumuri. Fondatorul David McConell, fost librărie, a crezut că cel mai bun mod de a vinde a fost să aducă produsul direct de la producător la casa clientului prin intermediul consultanților personali. La început și-a ascuns probele de parfum între foii, care a devenit din ce în ce mai popular în jurul doamnei. Mai târziu a angajat doamnelor, care nu numai au livrat produsul la cliențiilor, ci au oferit sfaturi de îngrijire de frumusețe. În prezent, Avon este elso szamu companie de vânzări directe din lume cu peste 6,5 milioane de consilieri. Avon este prezentă în peste 130 de țări și are încasare de 9 miliard în fiecare an.

Este o companie de multi- level marketing, care înseamnă sistemele de vânzări de tip piramidal. Există un inițiator al unei astfel de scheme, care își face propria echipă. Fiecare membru al echipei încearcă, la rândul său, să-și facă propria echipă. Sistemul se repetă atâta cât permite piața. Firește, cel care inițiază sistemul este avantajat. El percepe comisioane și supra-comisioane de la toți cei care se află sub nivelul său în piramida de vânzări.

În anul 2017 sărbătorim cea-de 131-a aniversare a companiei, care se referă la un trecut frământat. Președintele al Avon a fost Andrea Jung, din 1999, iar în 23 aprilie 2012 un nou președinte, Sheri McCoy a preluat funcția lui Andrea Jung.

1.2.Produse și servicii

Avon Products, este o companie în care se desfășoare producătoarea de cosmetice, parfumuri, bijuterii și jucării din Statele Unite. Printre produsele Avon se numără produse de make-up, de îngrijire a tenului, a pielii și a părului, parfumuri, precum și bijuterii. Fiind o companie de femei nu înseamnă că doar femeile lucrează,compania se adresa publicului feminin dar și-a extins oferta și la produse pentru bărbați și pentru copii.

II.Piața firmei

2.1 Concurenții

Rivalitatea între servicii pentru acapararea pieței, desfacerea produselor și clientelei în vederea obținerii unor câștiguri cât mai mari. O amenințare importantă o reprezintă concurența tot mai acerbă de pe piața românească, care în ultimii ani a luat amploare și care amenință cota de piață a firmei prinapariția de noi competitori.

Cel mai important concurenți ai marcilor avon este oriflame. Mai putem enumera și L’Oreal, Nivea și Amway Cosmetics. Avon și Oriflame, din punct de vedere al afacerilor, sunt în esență aceleași, ele diferă doar în câteva detalii.

Oriflame Cosmetics, o companie de cosmetice, a fost înființată în 1967 de către doi frați suedez Jonas și Robert af Jochnick.

Prima linie de produse a inclus creme de ruj și mascara , a existat doar 20 de produse. În prezent, Oriflame comercializează parfumuri, bijuterii, accesori, producătoare cosmetice.

Produsele cosmetice sunt naturale.

Piața bunurilor si serviciilor pune in evidența raporturile dintre producție si consum, prin intermediul sau gasindu-si reflectarea atat nevoile de bunuri materiale ale societatii cat si posibilitatile de satisfacere a acestor nevoi .

Indicatori cu care se poate măsura capacitatea pieței:

1.volumul cererii

2.volumul ofertei

3.volumul vânzărilor

Date statistice

Avon Oriflame

Încasare anuală 6 miliard dolar(4,82 miliard euro) 1,3 miliard euro

Angajații 11.000 pers 7.500 pers

Consilieri feminine 3,5 milioane 3,3 milioane

2.2. Clienții

Clienții pot fi: consumatorii, utilizatorii, intreprinderi comerciale, agentii guvernamentale. Clientii reprezinta o forta de influenta a competitivitatii pentru ca pot determina reducerea preturilor, pot solicita o calitate sporita sau mai multe servicii post vanzare si prin aceasta pot influenta piata unui produs.In primul rand ei influenteaza pozitiv activitatea unei intreprinderi atat timp cat cumpara produsele acesteia si nu pe cele ale concurentei.

Clienții, un alt cuvânt consumatorul produselor Avon este în general tânăr. Adolescenții, cu vârsta cuprinsă între 15-35 de ani, au un venit mediu. Din cauza asta Avon a realizat gama de produse ,,ColorTrend”. Aceasta fiind destinată tinerilor cu prețuri mai mici. Sunt gama de produse ,,Anew” care se adresează femeilor cu vârsta peste 30 de ani. Femeile acesta are un venit mai mare, atunci are un preț mai ridicate.

III: MICROMEDIUL ȘI MACROMEDIUL

3.1. Micromediul

Micromediul este alcătuit din elementele pe care firma le poate controla sau influența. Micromediul cuprinde: furnizorii, prestatorii de servicii, furnizorii forței de muncă, clienții

, concurenții și organismele publice.

3.1.1. Furnizorii

Furnizorii sunt persoane juridice care furnizează bunuri către comercianți care folosesc acele bunuri pentru revânzare. Ca atare, furnizorii, în general, nu interacționează direct cu consumatorul final. Colaborarea cu furnizori de renume poate crea un avantaj concurențial.

Principalul furnizor de marfuri al firmei S.C. Avon Cosetics (Romania) S.R.L. este chiar compania mama, Avon Products Inc.

3.1.2. Prestatorii de servicii

Prestatorii de servicii sunt aleși dintre firmele locale. În general, reprezentanți când comandă, atuci poate să alese.

Pretatorii de servicii sunt importanți pentru că ei asigură realizarea unei game largi de servicii necesare îndeplinirii obiectului de activitate al întreprinderii (de exemplu, consultanță de marketing, servicii bancare, audit financiar etc.). Cel mai important prestator de servicii al Avon Cosmetics din Romania este Fan Curier Express. Fan Curier Expres se ocupa de împărțirea produselor Avon pe întreg teritoriul Romaniei. Firma Fan Curier Express este printre cele mai cunoscute firme de curierat din țară, iar în general, colaborarea cu aceștia oferă garanția ca produsele vor fi livrate la timp și în condiții de cea mai bună calitate.

Compania apelează :

- la servicii de telefonie, de exemplu: cu Romtelecom;

Preview document

Avon - Pagina 1
Avon - Pagina 2
Avon - Pagina 3
Avon - Pagina 4
Avon - Pagina 5
Avon - Pagina 6
Avon - Pagina 7
Avon - Pagina 8
Avon - Pagina 9
Avon - Pagina 10
Avon - Pagina 11
Avon - Pagina 12
Avon - Pagina 13
Avon - Pagina 14

Conținut arhivă zip

Alții au mai descărcat și

Plan de Marketing la SC Lee Cooper Jeans SRL

ARGUMENT Lucrarea de faţă doreşte să prezinte un model de realizare al unui plan de marketing. Firma asupra căreia s-a încomit acest plan de...

Analiza Comparativă a Comunicării de Marketing Pentru Mărcile Omo și Dero

I. Elemente definitorii ale produselor OMO si Dero ( ale companiei Unilever): 1. Caracterizare generala De cat timp activeaza compania Unilever...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Tehnici promoționale utilizate în procesul comunicării de compania Avon Cosmetics România

Lucrarea de faţă ce are ca temă principală “Analiza mixului de marketing în cadrul companiei AVON Cosmetics România” abordează o temă extrem de...

Analiza procesului de vânzare Avon

Capitolul I Prezentarea societatii - S.C. AVON COSMETICS (ROMANIA) S.R.L. - 1.1. Pasi in istoria societatii Povestea Avon Cosmetics incepe in...

Cercetări de marketing Avon

Noua cremă Cellu – Sculpt din gama Avon Solutions 1.1 Istoric Avon AVON - 120 de ani de frumuseţe O poveste ce a început în urmă cu 120 de ani…...

Căi de diversificare a ofertei - Avon

Capitolul 1. PARTE TEORETICĂ 1.1 Natura AVON Avon Cosmetics România a fost înregistrată la data de 4 septembrie 1997. Operează in 100 de centre...

Avon - Anew Clinical

1. Istoria AVON AVON a fost fondata in 1886 in Statele Unite de catre David H. McConnell, un vanzator de carti care si desfasura activitatea prin...

Portofoliul de Evaluare la Management în Comert, Turism, Servicii - Avon

1. O idee de afaceri în domeniul serviciilor 1.1 Prezentarea firmei: Sediul principal al firmei producătoare de cosmetice din România se află în...

Marketingul micilor afaceri - analiza comparativă Avon și Oriflame

AVON Istoria companiei Avon a început în anul 1880 când David McConnell, comis-voiajor,a început să își vândă cărțile împreună cu mici sticluțe de...

Gestiunea Forței de Vânzare în Compania Avon Cosmetics România

Introducere Istoria Avon Cosmetics Povestea Avon începe în urmă cu mai mult de 120 ani, când fondatorul său, David Mc.Connell, un vânzător de...

Ai nevoie de altceva?