Banca Transilvania

Extras din proiect Cum descarc?

PREZENTARE GENERALA
BT este o societate bancara romaneasca cu capital mixt roman si strain, integral privat. S-a infiintat ca societate pe actiuni in temeiul Legii nr. 31/ 1990, a functionat si functioneaza ca societate bancara conform Legii nr. 33/ 1991 si respectiv a Legii nr. 58/ 1998 privind activitatea bancara si Normelor Bancii Nationale a Romaniei. 
SEDIUL CENTRAL 
BANCA TRANSILVANIA CLUJ-NAPOCA, str. G Baritiu nr. 8 
Telefon: (40)-264-40715(0)/(1)/(2) Fax: (40)-264-407179 Cod SWIFT: BTRLRO22 
SCURT ISTORIC
a fost fondata la sfarsitul anului 1993 din initiativa unor oameni de afaceri romani si straini iar activitatea bancii a inceput sa se deruleze din luna februarie 1994, dupa obtinerea autorizatiei definitive de functionare din partea B.N.R
capitalul initial de 2 miliarde lei a fost subscris in proportie de 21.35% de catre investitori straini, rezidenti in tari ca Austria, Italia, S.U.A., Franta, Germania,etc.
Banca si-a orientat la inceput activitatea spre sectorul I.M.M. si, datorita cererii pietei, in scurt timp aceasta a inceput sa se dedice si domeniului retail
In octombrie 1997, a devenit prima banca romaneasca listata la Bursa de Valori Bucuresti
In august 2007, BT a ocupat locul cinci in topul bancilor romanesti in functie de active cu 3,14 mld. euro si pozitia a patra in ceea ce priveste numarul de filiale.
Tot in 2007, Banca Transilvania a infiintat prima sucursala in afara Romaniei, la Nicosia in Cipru. 
BANCA TRANSILVANIA
Activitatea bancii include oferirea de produse si servicii bancare cum ar fi: operatiunile cu depozite, credite, operatiuni de scont, acceptarea de efecte de comert, plasamente, subscrieri, conturi curente, operatiuni cu numerar, gestionarea de portofolii de valori mobiliare, consultanta bancara, negocierea contractelor de asigurare/reasigurare cu firme de asigurare, decontarea de valori mobiliare si operatiuni de depozitare si custodie pentru organisme de plasament colectiv in valori mobiliare. 
Odata cu diversificarea produselor bancare si a serviciilor oferite, Banca Transilvania si-a dezvoltat reteaua teritoriala in Romania, incepand cu 3 unitati in 1994 si avand in prezent 500 de unitati in intreaga tara.
Banca Transilvania este azi una dintre cele mai importante institutii financiar - bancare din Romania, aflata in top 10 si una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucuresti. O prioritate a activitatii sale este perfectionarea continua a serviciilor si a angajatilor, asa incat calitatea sa fie cea care face diferenta. 
MEDIUL DE MARKETING
Intreprinderea nu poate rezista pe o piata bazata pe concurenta, daca nu se straduieste sa cunoasca in permanenta ceea ce se intampla in jurul sau. O activitate performanta se sprijina in mod necesar pe resursele interne ale intreprinderii si functionarea lor sinergetica. Dar, potentialul intreprinderii nu poate fii fructificat fara o cercetare continua a mediului inconjurator, cu scopul de a identifica noi posibilitati de dezvoltare, precum si evolutiile acelor factori care pot sa puna in primejdie rezultatele sau chiar existenta intreprinderii. (A.L. RISTEA, 2002, p. 46)
Mediul de marketing cuprinde totalitatea factorilor care pot avea o influenta asupra activitatii intreprinderii si asupra carora aceasta nu poate exercita un control. 
I. MEDIU EXTERN 
Din perspectiva nevoii de a intelege consecintele factorilor de mediu asupra activitatii de marketing a unei intreprinderi, este necesar sa se faca distinctie intre micromediu, compus din actori care intervin in anturajul imediat al intreprinderii( clientii, furnizori, intermediari, concurenti, diverse tipuri de public) si macromediu, format din marile curente de evolutie ale societatii( demografic, economic, fizic, tehnologic, politico-legal, socio-cultural). 
MICROMEDIU
I. CLIENTII 
Clientii bancii sunt persoane fizice si juridice indiferent de forma de organizare si natura capitalului social, romane si straine rezidente in Romania, care au conturi deschise la banca si isi deruleaza opratiunile prin aceste conturi. Clientul este persoana prin care banca exista, si pentru care aceasta isi desfasoara activitatea. Activitatea bancii este focusata pe 4 segmente de afaceri: Corporatii, Intreprinderi mici si mijlocii (IMM), Persoane Fizice si Divizia pentru Medici. 
Clienti IMM activi la 31 dec 2008 : 116.024
Clienti activi corpoarte, la 31 dec2008, 10.919 
Clienti activi Retail, la 31 dec. 2008: 1.146.046 
Divizia pentru Medici LA 31 dec. 8.727 
Cresterea bazei totale de clienti a fost de 1,16 ori fata de finele anului 2007, de la 1.524.863, la 1.775.499 clienti. Persoanele fizice au inregistrat o crestere cu 17,09% (de la 1.359.934 la 1.592.399), iar persoanele juridice au crescut cu 11,02% (de la 164.929 la 183.100).


Fisiere in arhiva (1):

  • Banca Transilvania.ppt

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!