Belfast - brandul orașului

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 68 în total
Mărime: 22.34MB (arhivat)
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

In reprezentarea grafica, cuvantul Belfast trebuie sa apara pe vertical, litera B fiind la baza logo-ului.

Logoul poate fi reprodus intr-o paleta de 16 culori, iar in anumite cazuri speciale poate fi reprodus in auriu si argintiu.

Atunci cand logo-ul este insotit de un mesaj este obligatoriu ca ambele sa aiba aceeasi culoare.

Combinarea nuantelor cromatice are un impact semnificativ asupra identitatii vizuale a logo-ului. In cazul utilizarii unui fundal, culoarea selectionata pentru logo ar trebui sa fie cea care ofera un maxim de contrast.

Adaugarea unui mesaj pozitiv la B-ul in forma de inima, transforma logo-ul intr-un indemn la actiune.

Invitatia la actiune poate fi adaptata pentru a se potrivi cu diverse aplicatii de campanie. S-au formulat mai multe astfel de indemnuri, ce ofera un bun indicator in ceea ce priveste identitatea orasului si modul in care se adapteaza la schimbari. Aceste mesaje au fost centralizate sub sloganul “B part of it”.

Atunci cand sloganul este pozitionat vertical, logo-ul este indreptat spre partea stanga a paginii iar directia cuvantului “Belfast” din interior este rotita la 90o .

Atunci cand sloganul este scris cu font mic trebuie sa fie de aceeasi marime ca si cuvantul Belfast, si intre logo si slogan trebuie sa existe suficient spatiu pentru a incapea un “B” pe orizontala.

Atunci cand sloganul este scris cu font mare, lungimea “B-ului” orizontal trebuie sa incapa intre logo si slogan.

Sloganul nu poate fi folosit cu mesaj negativ.

2008 a fost anul in care Belfast-ul a incercat sa obtina titulatura de Capitala Europeana a culturii.

Astfel, a fost stabilit un plan de regenerare sociala bazat pe ideea de a aduce oamenii laolalta si de a se consolida ca un oras cunoscut mai degraba pentru traditiile sale literare, artistice si sportive, decat pentru reputatia violenta.

Desi tentativa de a deveni capitala Europena nu a avut succes, participarea la acest proces a avut un rol determinat in crearea unui brand al orasului.

Conținut arhivă zip

  • Belfast - Brandul Orasului.ppt

Te-ar putea interesa și

Brandingul Personal

INTRODUCERE Lucrarea de faţă îşi propune să trateze tema comunicării verbale şi nonverbale în brandingul personal, iar motivul pentru care am ales...

Marketing urban - proiect Edinburgh - capitala care inspiră

“THE CITY IS INSPIRING. IT’S LIKE A FAIRY TALE. YOU ALWAYS SEE SOMETHING DIFFERENT, LIKE WHEN THE FOG COMES ROLLING IN.” SPANISH STUDENT,...

Ai nevoie de altceva?