Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor

Proiect
6/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 9 în total
Cuvinte : 1384
Mărime: 68.25KB (arhivat)
Publicat de: Denis-Felix Cornea
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Claudia Asimionoaiei
Universitatea Al. I. Cuza

Extras din proiect

1. Prezentarea serviciului

Casa in care a locuit Ion Creanga, ca subchirias al familiei Vartic, era in Valea Plingerii, strada Ticaul de Sus, nr. 4, o ulicioara dosnica, "plina de noroi cind sint ploi mari si indelungate zise si putrede iar la seceta gemea colbul pe dinsa."

Bojdeuca este păstrată şi azi aşa cum arăta în anii 1872-1889. O casă cu două încăperi mici, cu o prispă înspre nord, unde se află şi uşa de intrare şi un cerdac (o logie populară) cu deschidere generoasă spre orizontul dinspre răsărit sprijinit de dealurile Ciric şi Şorogari.

Bojdeuca s-a deschis pentru public la 15 aprilie 1918 - fiind primul muzeu memorial literar din România. Căsuţa era însă vizitată din anul 1890, imediat după moartea scriitorului, de grupuri de elevi, studenţi, profesori şi ziarişti.

Alaturi de Bojdeuca, in anul 1989, la centenarul mortii scriitorului, s-a construit o noua cladire (arh. Virgiliu Onofrei), in care se afla expozitia documentara.

Tot in curtea Bojdeucii se afla si bustul de granit al lui Ion Creanga, realizat de Iftimie Barleanu in 1968.

2. Fixarea segmentului tinta

Serviciul nostru se adreseaza in principal parintilor, care au copii cu varsta cuprinsa intre 5-14ani si care urmeaza o intitutie de invatamant cum ar fi gradinita si scolile cu clase I-VIII ;parintii care au un salar mediu de 450 lei si sunt preocupati de educarea si dezvoltarea cunostintelor copiilor lor .

3. Obiectivul campaniei

Obiectivul acestei campanii este de a creste vanzarile cu peste 20% si a spori numarul de vizitatori in perioada cuprinsa intre februarie 2007 si iulie 2007.

Aceasta actiune se va exercita indeosebi asupra populatiei din regiunea Moldovei, deoarece acestora le este mult mai usor de a vizita bojdeuca lui Ion Creanga din orasul Iasi , decat cei din alte zone din afara Modovei.

4. Alegerea tehnicii promotionale

Pentru a promova aceasta actiune se vor utiliza unele tehnici promotionale si anume : grupurile de vizitatori vor beneficia de pachetele - oferta care constau intr-o reducere de 10% pentru cumpararea a cel putin 20 de bilete, iar pentru cumpararea a peste 30 de bilete se va acorda o reducere de 15%. Deasemenea familiile insotite de copii de pana la 5 ani vor plati doar jumatate din valoarea biletului pentru acestia.

5. Alegerea axului publicitar

Axul publicitar va fi rational, astfel el va face apel la avantajele pe care le ofera cumpararea mai multor bilete odata , dar si prezentarea celor mici a casei si a unor lucruri reale despre care Ion Creanga a mentionat in « Amintirile» sale.

6. Canalele de comunicare a mesajului publicitar

Canalele de comunicare a mesajului sunt : pliantele si reclamele la posturile de radio zonale.

Am ales ca un canal de comunicare sa fie cel sub forma pliantului deoarece este mult mai usor ca viitorii vizitatori sa vada care este oferta , care este adresa Bojdeucii lui Creanga, care este programul, care este pretul biletului, in general orice informatie pe care vizitatorii ar dori sa le cunoasca. Astfel acestia vor vedea si o poza a casutei pomenite in « Amintiri din copilarie ».

Preview document

Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 1
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 2
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 3
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 4
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 5
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 6
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 7
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 8
Bojdeuca lui Ion Creangă - proiect marketingul serviciilor - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Bojdeuca lui Ion Creanga - Proiect Marketingul Serviciilor.doc

Ai nevoie de altceva?