Cuprins
- Capitolul 1 – Analiza preliminară lansării produsului
- 1. 1. Analiza externă
- 1. 1. 1. Macromediul
- 1. 1. 2. Micromediul
- 1. 2. Analiza ramurii IT şi a concurenţei
- 1. 2. 1. Concurenţa
- 1. 2. 2. Factori cheie de succes
- 1. 2. 3. Diferenţierea prin ACD
- 1. 2. 4. Poziţionarea
- 1. 3. Analiza pieţei IT
- 1. 3. 1. Segmentarea
- 1. 3. 2. Profilurile de consumator
- 1. 3. 3. Outlet-urile
- Capitolul 2 – Dezvoltarea noului produs LG Explore
- 2. 1. Piaţa ţintă LG Explore
- 2. 1. 1. Segmentul de piaţă
- 2. 1. 2. Profilul consumatorului LG Explore
- 2. 2. Cercetare privind nevoile potenţialilor consumatori
- 2. 2. 1. Alegerea participanţilor
- 2. 2. 2. Derularea focus-grupului
- 2. 2. 3. Concluzii
- 2. 3. Descrierea produsului LG Explore
- 2. 3. 1. Dimensiunea corporală
- 2. 3. 2. Dimensiunea acorporală
- 2. 3. 3. Dimensiunea comunicativă
- 2. 3. 4. Dimensiunea socială
- 2. 4. Sistemul de susţinere asigurat produsului
- 2. 4. 1. Garanţii
- 2. 4. 2. Service
- 2. 4. 3. Alte servicii
- Capitolul 3 – Lansarea produsului LG Explore
- 3. 1. Strategia de acoperire a pieţei
- 3. 1. 1. Acoperirea geografică
- 3. 1. 2. Strategia de distribuţie a produsului
- 3. 2. Evenimentul de lansare
- 3. 2. 1. Organizarea evenimentului
- 3. 2. 2. Invitaţi
- 3. 2. 3. Derulare eveniment
- 3. 3. Lansarea în magazine
- 3. 3. 1. Obiective
- 3. 3. 2. Alegerea locaţiilor
- 3. 3. 3. Rambursul
- Capitolul 4 – Strategia de comunicare
- 4. 1. Analiza strategiei de comunicare anterioare
- 4. 1. 1. Insight
- 4. 1. 2. Valori, concepte şi idei
- 4. 2. Analiza strategiei de comunicare a concurenţei
- 4. 2. 1. Concurenţa directă
- 4. 2. 2. Concurenţa indirectă
- 4. 3. Descrierea strategiei de comunicare
- 4. 3. 1. Mesajul
- 4. 3. 2. USP-ul şi insight-ul
- 4. 4. Strategia media
- 4. 4. 1. Alegerea mediilor de promovare
- 4. 4. 2. Touchpoints şi media plan
- 4. 4. 3. Bugetul
- Capitolul 5 – Concluzii
- 5. 1. Industry trends
- 5. 2. Consumer trends
- 5. 3. Market trends
- 5. 4. Avantaje concurenţiale directe/durabile
- 5. 5. Diferenţiere
- 5. 6. Poziţionare
- 5. 7. Lansarea LG Explore
- 5. 8. Strategia de comunicare LG
- 5. 9. Promovarea produsului LG Explore
- Bibliografie
Extras din proiect
Capitolul 1 – Analiza preliminară lansării produsului
1. 1. Analiza externă
i. 1. 1. Macromediul
În cadrul conturării macromediului domeniului IT sunt considerate de mare importanţă mediul politic şi legislativ, mediul economic, social şi tehnologic.
Mediul politic şi legislativ:
În 2001-2002 a fost adoptat un cadru juridic larg pentru a liberaliza şi încuraja dezvoltarea serviciilor specifice societăţii informaţionale ca răspuns la nevoile şi cerinţele cetăţenilor. În momentul de faţă, piaţa serviciilor de IT - cum ar fi transmisiile de date şi furnizarea serviciilor de Internet, dezvoltarea comerţului electronic, serviciile IT cu valoare adăugată, serviciile de Internet pe bază de CATV (televiziune prin cablu) - este total liberalizată.
În România accesul neautorizat la reţelele private, atacurile hackerilor, răspândirea viruşilor informatici, frauda electronică se pedepsesc prin lege.
Legea semnăturii electronice, legea comerţului electronic, legea privind prelucrarea datelor personale şi protecţia confidenţialităţii în telecomunicaţii, legea privind protecţia cetăţenilor în procesul de prelucrare a datelor personale şi libera circulaţie a acestor date au fost adoptate în România, în conformitate cu directivele UE.
Legea privind semnătura electronică
Prezenta lege stabileşte regimul juridic al semnăturii electronice şi al înscrisurilor în formă electronică, precum şi condiţiile furnizării de servicii de certificare a semnăturilor electronice.
Legea privind comerţul electronic
Prezenta lege are ca scop stabilirea condiţiilor de furnizare a serviciilor societăţii informaţionale, precum şi prevederea infracţiunilor săvârşite în legătură cu securitatea domeniilor utilizate în comerţul electronic, emiterea şi utilizarea instrumentelor de plată electronică şi cu utilizarea datelor de identificare în vederea efectuării de operaţiuni financiare, pentru asigurarea unui cadru favorabil liberei circulaţii şi dezvoltării în condiţii de securitate a acestor servicii.
Legea privind prelucrarea datelor personale şi protecţia confidenţialităţii în telecomunicaţii
Prezenta lege stabileşte condiţiile specifice de garantare a dreptului la protecţia vieţii private în privinţa prelucrării datelor cu caracter personal în sectorul comunicaţiilor electronice.
Prevederile prezentei legi se aplică furnizorilor de reţele publice de comunicaţii electronice precum şi furnizorilor de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului. De asemnea, se aplică furnizorilor de servicii cu valoare adaugată şi furnizorilor de registre ale abonaţilor care, în cadrul activităţii lor comerciale, prelucrează date cu caracter personal.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Branding IT.doc