Branding IT

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 44 în total
Cuvinte : 10095
Mărime: 56.92KB (arhivat)
Publicat de: Sabina E.
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. Capitolul 1 – Analiza preliminară lansării produsului
  2. 1. 1. Analiza externă
  3. 1. 1. 1. Macromediul
  4. 1. 1. 2. Micromediul
  5. 1. 2. Analiza ramurii IT şi a concurenţei
  6. 1. 2. 1. Concurenţa
  7. 1. 2. 2. Factori cheie de succes
  8. 1. 2. 3. Diferenţierea prin ACD
  9. 1. 2. 4. Poziţionarea
  10. 1. 3. Analiza pieţei IT
  11. 1. 3. 1. Segmentarea
  12. 1. 3. 2. Profilurile de consumator
  13. 1. 3. 3. Outlet-urile
  14. Capitolul 2 – Dezvoltarea noului produs LG Explore
  15. 2. 1. Piaţa ţintă LG Explore
  16. 2. 1. 1. Segmentul de piaţă
  17. 2. 1. 2. Profilul consumatorului LG Explore
  18. 2. 2. Cercetare privind nevoile potenţialilor consumatori
  19. 2. 2. 1. Alegerea participanţilor
  20. 2. 2. 2. Derularea focus-grupului
  21. 2. 2. 3. Concluzii
  22. 2. 3. Descrierea produsului LG Explore
  23. 2. 3. 1. Dimensiunea corporală
  24. 2. 3. 2. Dimensiunea acorporală
  25. 2. 3. 3. Dimensiunea comunicativă
  26. 2. 3. 4. Dimensiunea socială
  27. 2. 4. Sistemul de susţinere asigurat produsului
  28. 2. 4. 1. Garanţii
  29. 2. 4. 2. Service
  30. 2. 4. 3. Alte servicii
  31. Capitolul 3 – Lansarea produsului LG Explore
  32. 3. 1. Strategia de acoperire a pieţei
  33. 3. 1. 1. Acoperirea geografică
  34. 3. 1. 2. Strategia de distribuţie a produsului
  35. 3. 2. Evenimentul de lansare
  36. 3. 2. 1. Organizarea evenimentului
  37. 3. 2. 2. Invitaţi
  38. 3. 2. 3. Derulare eveniment
  39. 3. 3. Lansarea în magazine
  40. 3. 3. 1. Obiective
  41. 3. 3. 2. Alegerea locaţiilor
  42. 3. 3. 3. Rambursul
  43. Capitolul 4 – Strategia de comunicare
  44. 4. 1. Analiza strategiei de comunicare anterioare
  45. 4. 1. 1. Insight
  46. 4. 1. 2. Valori, concepte şi idei
  47. 4. 2. Analiza strategiei de comunicare a concurenţei
  48. 4. 2. 1. Concurenţa directă
  49. 4. 2. 2. Concurenţa indirectă
  50. 4. 3. Descrierea strategiei de comunicare
  51. 4. 3. 1. Mesajul
  52. 4. 3. 2. USP-ul şi insight-ul
  53. 4. 4. Strategia media
  54. 4. 4. 1. Alegerea mediilor de promovare
  55. 4. 4. 2. Touchpoints şi media plan
  56. 4. 4. 3. Bugetul
  57. Capitolul 5 – Concluzii
  58. 5. 1. Industry trends
  59. 5. 2. Consumer trends
  60. 5. 3. Market trends
  61. 5. 4. Avantaje concurenţiale directe/durabile
  62. 5. 5. Diferenţiere
  63. 5. 6. Poziţionare
  64. 5. 7. Lansarea LG Explore
  65. 5. 8. Strategia de comunicare LG
  66. 5. 9. Promovarea produsului LG Explore
  67. Bibliografie

Extras din proiect

Capitolul 1 – Analiza preliminară lansării produsului

1. 1. Analiza externă

i. 1. 1. Macromediul

În cadrul conturării macromediului domeniului IT sunt considerate de mare importanţă mediul politic şi legislativ, mediul economic, social şi tehnologic.

Mediul politic şi legislativ:

În 2001-2002 a fost adoptat un cadru juridic larg pentru a liberaliza şi încuraja dezvoltarea serviciilor specifice societăţii informaţionale ca răspuns la nevoile şi cerinţele cetăţenilor. În momentul de faţă, piaţa serviciilor de IT - cum ar fi transmisiile de date şi furnizarea serviciilor de Internet, dezvoltarea comerţului electronic, serviciile IT cu valoare adăugată, serviciile de Internet pe bază de CATV (televiziune prin cablu) - este total liberalizată.

În România accesul neautorizat la reţelele private, atacurile hackerilor, răspândirea viruşilor informatici, frauda electronică se pedepsesc prin lege.

Legea semnăturii electronice, legea comerţului electronic, legea privind prelucrarea datelor personale şi protecţia confidenţialităţii în telecomunicaţii, legea privind protecţia cetăţenilor în procesul de prelucrare a datelor personale şi libera circulaţie a acestor date au fost adoptate în România, în conformitate cu directivele UE.

Legea privind semnătura electronică

Prezenta lege stabileşte regimul juridic al semnăturii electronice şi al înscrisurilor în formă electronică, precum şi condiţiile furnizării de servicii de certificare a semnăturilor electronice.

Legea privind comerţul electronic

Prezenta lege are ca scop stabilirea condiţiilor de furnizare a serviciilor societăţii informaţionale, precum şi prevederea infracţiunilor săvârşite în legătură cu securitatea domeniilor utilizate în comerţul electronic, emiterea şi utilizarea instrumentelor de plată electronică şi cu utilizarea datelor de identificare în vederea efectuării de operaţiuni financiare, pentru asigurarea unui cadru favorabil liberei circulaţii şi dezvoltării în condiţii de securitate a acestor servicii.

Legea privind prelucrarea datelor personale şi protecţia confidenţialităţii în telecomunicaţii

Prezenta lege stabileşte condiţiile specifice de garantare a dreptului la protecţia vieţii private în privinţa prelucrării datelor cu caracter personal în sectorul comunicaţiilor electronice.

Prevederile prezentei legi se aplică furnizorilor de reţele publice de comunicaţii electronice precum şi furnizorilor de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului. De asemnea, se aplică furnizorilor de servicii cu valoare adaugată şi furnizorilor de registre ale abonaţilor care, în cadrul activităţii lor comerciale, prelucrează date cu caracter personal.

Preview document

Branding IT - Pagina 1
Branding IT - Pagina 2
Branding IT - Pagina 3
Branding IT - Pagina 4
Branding IT - Pagina 5
Branding IT - Pagina 6
Branding IT - Pagina 7
Branding IT - Pagina 8
Branding IT - Pagina 9
Branding IT - Pagina 10
Branding IT - Pagina 11
Branding IT - Pagina 12
Branding IT - Pagina 13
Branding IT - Pagina 14
Branding IT - Pagina 15
Branding IT - Pagina 16
Branding IT - Pagina 17
Branding IT - Pagina 18
Branding IT - Pagina 19
Branding IT - Pagina 20
Branding IT - Pagina 21
Branding IT - Pagina 22
Branding IT - Pagina 23
Branding IT - Pagina 24
Branding IT - Pagina 25
Branding IT - Pagina 26
Branding IT - Pagina 27
Branding IT - Pagina 28
Branding IT - Pagina 29
Branding IT - Pagina 30
Branding IT - Pagina 31
Branding IT - Pagina 32
Branding IT - Pagina 33
Branding IT - Pagina 34
Branding IT - Pagina 35
Branding IT - Pagina 36
Branding IT - Pagina 37
Branding IT - Pagina 38
Branding IT - Pagina 39
Branding IT - Pagina 40
Branding IT - Pagina 41
Branding IT - Pagina 42
Branding IT - Pagina 43
Branding IT - Pagina 44

Conținut arhivă zip

  • Branding IT.doc

Alții au mai descărcat și

Proiect Merchandising Adidas

1. Descriere companie Pentru realizarea acestui proiect echipa noastra a ales ca companie, marca Adidas, iar ca magazin, reprezentanta Adidas din...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Brandingul de națiune în contextul globalizării, din perspectiva relațiilor publice internaționale

Argument Lucrarea de faţă este rezultatul unei duble provocări. Primul factor care a declanşat dorinţa de construire a unui discurs privind...

Strategia de Branding a Thailandei

1. Scurta prezentare Forma statala : Regatul Thailandei Imn naţional: Phleng Chat Forma de guvernamânt: monarhie constituţională Suprafaţa:...

Rolul brandingului în activitatea de piață a firmei

INTRODUCERE Actualitatea temei. Retorica economică actuală stimulată de problematica tranziţiei la economia de piaţă situează, printre altele, în...

Marketingul pe Internet - E-Branding

Odata cu cresterea exponentiala a popularitatii Webului – instrumentul primordial de utilizare a Internetului – o activitate din ce în ce mai...

Strategia de Branding a Spaniei

1. Prezentarea țării Spania este un stat situat în sud-vestul Europei, ocupând cea mai mare parte din Peninsula Iberică, precum şi Insulele...

Branding în industria hoteliera

Introducere Turismul este important pentru redresarea economiei naţionale fiind foarte bine cunoscut efectul său multiplicator, dezvoltarea...

Strategia de Branding a Japoniei

I. Abordari teoretice privind brandul si brandingul de tara Conform American Marketing Asociation (AMA) „Un nume, termen, design, simbol sau orice...

The role of branding at the national and intenational level in the competitiveness of firms - case study

INTRODUCTION Branding can create value for a company especially when they reive a positive evaluation from consumers compared to that of other...

Ai nevoie de altceva?