Caiet de Practica - Restaurantul La pan' la Ziua

Extras din proiect Cum descarc?

1.Agentul economic
1.1 Obiectivul de activitate
Restaurantul "La pan' la ziua" este situat in satul Sacuieni, comuna Gura-Ocnitei in judetul Dambovita.
El este amplasat pe strada principala, pe DN 72, chiar in centrul satului, avand telefon de contact pentru diferite ocazii: 0721958728.
Acest restaurant apartine societatii comerciale GAT CON SERV.S.R.L. In momentul de fata, GAT CON SERV.S.R.L are ca principal obiectiv de activitate,pe langa intretinerea si reparearea autovehiculelor (COD CAEN 452) si activitati specifice pentru restaurante si alimentatie publica conform COD CAEN 5530.
Aceasta firma este inregistrata cu urmatoarele date de identificare:
o CUI: 15998830
o Numar de ordine in Registrul Comertului: J15/1032/2003 
1.2 Scurt istoric 
S.C. GAT COM SERV S.R.L si-a inceput activitatea prin intretinerea si repararea autovehiculelor in anul 2003, functionand ca service auto. 
Ulterior, in anul 2007 firma a decis sa se extinda, dezvoltand astfel un local care functioneaza in regim de restautant. 
Incaperea restaurantului a fost initial de 15x8 metri patrati, urmand ca 3 ani mai tarziu sa se realizeze prin sponsorizare si parteneriat o terasa de 12x4 metri patrati in fata intrarii principale. 
De asemenea, s-a construit in anul 2011 un salon secundar care este pus in folosinta doar in cazul evenimentelor speciale care necesita mai mult spatiu.
RELATII CU MEDIUL EXTERN
1.3 Subordonarea
S.C GAT CON SERV S.R.L este detinatoarea restaurantului "La pan' la ziua", iar pe langa aceasta activitate mai detine si un service auto inscris tot pe aceasta firma care se ocupa cu intretinerea si repararea autovehiculelor,asa cum am mentionat si mai sus.
Conducerea acestui retaurant este subordonata patronului firmei care la randul lui raspunde direct Adunarii Generale a Asociatilor.
1.4 Piata muncii
Una dintre problemele existentiale din momentul de fata din industria cu regim de restaurant o reprezinta gasirea personalului calificat si cu experienta in domeniu.
Cel mai important critic este fara doar si poate ,CLIENTUL, care critica aspru lipsa de experienta si profesionalism a angajatilor.
Un fenomen foarte bine cunoscut in zilele noastre este cel al migratiei angajatilor de la un angajator la altul. Astfel persoanele capata experienta in domeniu, invata sa fie profesionisti si astfel au mai multe sanse de angajare decat o persoana fara aceasta activitate in spate, vorbind strict de ramura cu regim de restaurant.
In ceea ce priveste metoda adoptata de catre patronul restaurantului ,,La pan' la ziua", este cea mai des intalnita si anume pregatirea personalului la locul de munca. In cadrul interviului,acesta a selectat acele persoane care se identifica cu firma, cu activitatea acesteia, nefiind atat de drastic in ceea ce priveste diplomele obtinute de catre participanti. Pentru a nu incalca legea, angajatii sunt indrumati sa-si obtina calificarile pe hartie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Caiet de Practica - Restaurantul La pan' la Ziua.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!