Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 11 în total
Cuvinte : 2369
Mărime: 14.33KB (arhivat)
Publicat de: Clementina Dobre
Puncte necesare: 11
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Andreea Mihai
Microcentralele Beretta, cea mai cunoscuta marca a grupului Riello

Cuprins

  1. CAP.I INTRODUCERE 3
  2. 1.Prezentarea firmei si a produselor 3
  3. 2.Identificarea si analiza tintei campaniei promotionale.4
  4. CAP.II DEFINIREA OBIECTIVELOR 5
  5. 1.Obiective de marketing 5
  6. 2.Obiective de comunicare .5
  7. CAP.III CREAREA PLATFORMEI CAMPANIEI . 6
  8. 1.Temele campaniei 6
  9. 2. Executarea campaniei 7
  10. CAP.IV STABILIREA BUGETULUI PROMOTIONAL 8
  11. CAP.V EVALUAREA EFICIENTEI CAMPANIEI .9

Extras din proiect

CAP.I INTRODUCERE

1.Prezentarea firmei si a produselor

Compania RIELLO a aniversat de curand 80 de ani de la infiintare.Prin dezvoltarea continua a tehnologiei si prin crearea unei retele de service competitive, compania a inregistrat o crestere continua devenind liderul mondial in productia de arzatoare si liderul italian in productia de microcentrale termice.

In Romania, prezenta grupului s-a facut simtita imediat dupa anii ’90 prin comercializarea ambelor produse.

Microcentralele Beretta, cea mai cunoscuta marca a grupului Riello, au intrat pe piata romaneasca in anul 1996, dobandind in tot acest rastimp o buna apreciere din partea clientilor.

Esenta filozofiei comerciale Riello se regaseste in urmatoarele elemente :

- Produse de calitate superioara ;

- Excelent suport in activitatea de ofertare si service ;

- Preturi competitive ;

Reguli ce conduc activitatea Riello sunt :

- Relatii de afaceri bazate pe incredere ;

- Corelarea intereselor de afaceri ;

- Efort comun pentru atingerea scopului fiecaruia ;

- Suport comercial si tehnic la nivel inalt ;

- Asumarea intregii responsabilitati in actiunile noastre.

Deschiderea unei filiale la inceputul anului 2002 sublineaza interesul grupului Riello acordate pietei romane si dorinta de a fi alaturi de partenerii traditionali si de a stabili noi relatii de afaceri.

Astfel a fost creata o retea nationala de service, scolarizata si bine pregatita de catre firma Riello, special amenajata, care sa ofere suportul tehnic distribuitorilor si clientilor.

Produsele din gama Beretta raspund oricaror exigente de instalare si utilizare, asigurand un confort si un consum minim.Pentru a oferi clientului un avantaj evident se urmareste in permanente : - intelegerea nevoilor clientului ;

- urmarirea tendintelor pietei ;

- cresterea permanenta a calitatii produselor si serviciilor oferite.

Microcentralele termice Beretta sunt produse de utilizare indelungata, performantele ridicate cu consumul redus de combustibil acordand o atentie maxima protectiei mediului inconjurator. Fiecare dintre tipurile de centrale Beretta aduc utilizari specifice prin performantele pe care le ating.

Astfel, microcentralele Beretta Ciao sunt usor de utilizat comandarea acesteia fiind deosebit de simpla prin utilizarea unui singur buton intuitiv si ergonomic.Aceste microcentrale dotate cu sistemul SARA sistem de autoreglare a temperaturii ambientale, care permite atingerea rapida a temperaturii dorite.

Mynute Digit si Smart centrala termica mixta pe gaz. Dimensiuni reduse, variante de executie cu tiraj natural si cu tiraj fortat, mini cazan de stocare incorporat in circuitul de apa calda menajera(furnizare imediata a apei calde,temperatura stabila a apei), dispozitiv digital de afisare a temperaturii si a codului de defectiune, aprindere electronica si control de flacara prin ionizare.

Boiler centrala termica pe gaz cu boiler incorporat.Caracteristici: boiler pentru apa calda cu capacitate de 10 l incorporat, functia de protectie a copiilor pentru evitarea oparirii, aprindere electronica si control de flacara prin ionizare.

O gama mai evoluata a microcentralelor Beretta o reprezinta seria Super Exclusive, cu modelele :Green; Sinthesi; MIX EV, care la versiunile cu evacuare fortata a gazelor sunt dotate cu sistemul MIX.Acest sistem are avantajul de a oferi un randament maxim constant, cu 9% mai mare decat a centralelor traditionale, prin controlarea permanenta a raportului dintre gaz si aer.

Exclusive GREEN o noua gama de centrale termice, proiectate pentru a oferi o importanta economie de energie respectand totodata si mediul ambiant.

Care este diferenta intre microcentrala Green si microcentralele obisnuite?

Exclusive Green ofera :

- randament 4 stele :economie de energie

Se bucura de o recunoastere maxima la nivel european in ceea ce priveste randamentul(Directiva CEE92/42)

- emisii poluante reduse :caldura ecologica

Recunoastere maxima la nivel european in ceea ce priveste emisiile poluante reduse.Clasa 5.(Normativ UNI EN 677)

- controlul electronic :confort ideal

Interfata electronica include functiile:confort ;reincarcarea instalatiei si termoreglare

Prima centrala termica cu un nou sistem de reincarcare automat.Anunta printr-un semnal cand este este necesar sa reincarcati instalatia, inainte sa scada sub nivelul de blocare. Reincarcarea instalatiei se activeaza prin simpla apasare a unei taste.

2.Identificarea si analiza tintei campaniei promotionale

Compania RIELLO isi propune sa realizeze o campanie promotionala pentru a lansa pe piata romaneasca noul sau produs : microcentrala temica Beretta Exclusive Green. Este o microcentrala destinata exclusiv apartamentelor, datorita capacitatii mai scazute decat a unei centrale.

Tinta campaniei promotionale o reprezinta persoanele care sunt proprietarii unor apartamente de 2-3 camere, garsoniere. Majoritatea persoanelor carora li se adreseaza campania sunt din zona urbana, orase raspindite pe intreg teritoriul tarii.

Campania promotionala se adreseaza in special barbatilor, pentru ca achizitionarea produselor cu caracter tehnic este facuta de catre persoane de sex masculin, cu varsta cuprinsa intre 25-60 de ani, indiferent de nivelul de pregatire profesionala, dar cu un venit mediu spre ridicat.

In general in zona urbana furnizarea caldurii si a apei calde menajere era asigurata de centrala termica a orasului. Din cauza neregularitatilor in livrarea caldurii si a apei calde, si a costurilor ridicate multi consumatori incep sa se orineteze catre solutii alternative oferite de catre firme care comercializeaza microcentrale de apartament. Cand se decid pentru alegerea unei microcentrale consumatorii urmaresc:

Preview document

Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 1
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 2
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 3
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 4
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 5
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 6
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 7
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 8
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 9
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 10
Campania promoțională la microcentrala Beretta Exclusive Green - Pagina 11

Conținut arhivă zip

  • Campania Promotionala la Microcentrala Beretta Exclusive Green.doc

Alții au mai descărcat și

Marketingul Direct și Comunicarea Promoțională

Introducere Din punct de vedere etimologic, substantivul comunicare provine din latinescul comunicatio care semnifică împărtăşire, conversaţie....

Tehnici promoționale - Fairy

2 Despre Fairy: Fairy este o marca populara de detergent lichid pentru vase produs de Procter & Gamble. Astazi Fairy este comercializat în toata...

Strategia de comunicație comercială a campaniei - Cu Milka mergi la schi în Alpi

INTRODUCERE Comunicaţia comercială este unul dintre domeniile cele mai dinamice din societatea contemporană, dobândind un rol deosebit de...

Tehnici promoționale - Danone

Capitolul 1: Tehnici promoționale - abordări teoretice 1.1. Scurt istoric al activităţii promoţionale în România La fel ca şi în alte ţări, şi în...

Tehnici promoționale - tombolă apă minerală

Apa minerala Dorna 1. România se numara printre cele mai bogate tari în resurse hidrominerale, detinând peste 50 % din resursele de ape minerale...

Plan de marketing pentru gama de produse Dove

INTRODUCERE Acest plan a fost realizat in vederea influentarii comportamentului consumatorilor pentru maximizarea profitabilitatii gamei Dove,...

Analiza pieței produsului vopsea de păr

Previziuni asupra pietei.Perspective asupra dezvoltarii pietei Capitolul 1. Scurt istoric a vopselei de par la nivel mondial si national...

Campanie promoțională

Firma „FIND YOURSELF” este o intreprindere de comert cu amanuntul. Activitatea acesteia se va axa pe crearea si vanzarea de parfumuri in functie de...

Ai nevoie de altceva?