Campanie de relații publice Orange

Proiect
9/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 4 fișiere: docx
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2350
Mărime: 286.22KB (arhivat)
Publicat de: Anatolie Mihai
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Prada Sorin
Universitatea de Vest Facultatea de Economie şi Adminsitrarea Afacerilor

Extras din proiect

Campania: “Campanie de comunicare internă- angajaţii şi valorile companiei Orange.

Client: Orange Timişoara

Perioada: Februarie – Aprilie 2011

Definirea problemei

Într-o companie, angajaţii reprezintă resursa cea mai importantă de care aceasta poate dispune.În decursul ultimilor trei ani numărul angajaţilor a crescut de la an la an. În 2008 nr angajaţilor a fost 2627,în 2009 nr angajaţilor a fost 2500, iar în 2010 ajungând la 2670. În ceea ce priveşte capitalul uman investiţiile sunt consistente, atât în ceea ce priveşte factorul timp ,cât şi în ceea ce priveşte factorul resurse: umane şi financiare.

Compania Orange România dispune de un department dedicate comunicării interne,care funcţioneaza în strânsă colaborare cu departamentul de resurse umane, dar şi cu echipa de marketing si cu managerii acesteia. Orange este lider de piaţă în România cu 10.398.884 de clienţi şi venituri de 246 milioane de euro în trimestrul al treilea al anului 2010. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu 203.4 milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange a atins rezultate remarcabile pe piaţa romana şi acest lucru se datoreaza în mare masură angajaţilor nostri şi nivelului lor ridicat de profesionalism. Obiectivul campaniei este de a crea angajaţilor un mediu de lucru care le oferă oportunităţi de dezvoltare personală şi profesională, de a avea o comunicare permanentă pentru a putea fi capabili să identificam asteptările lor şi pentru a îmbunatăţi orice este necesar.

Analiza problemei

Procesul de cercetare pentru campania de comunicare internă este continuu, ceea ce presupune atât consultarea permanentă a specialistului în resurse umane, informarea permanentă a evoluţiei, cât şi fidelizarea angajaţilor.Angajaţii beneficiază de cursuri de specialitate în ceea ce priveşte domeniul lor de activitate.Aceştea reprezintă o componentă extreme de importantă pentru companie deoarece, numărul clienţilor satisfăcuţi de serviciile oferite depinde şi atitudinea angajaţilor şi de modul de cooperare al acestora cu clienţii,astefel angajaţii companiei reprezintă legatură dintre companie şi clienţi.

Nu în ultimul rând, cercetarea necesară planificării şi planificări şi implementării unui plan de comunicarea interna preusupune o interacţiuni constant cu angajaţii şi solicitarea de feedback constant.

ANALIZA S.W.O.T

Streategii de tip S.T. Puncte forte Staregii de tip S.O. Puncte slabe

● Potenţialul acestei pieţe pe termen mediu şi lung este evident, deoarece în multe domenii call center-ul este prima şi uneori cea mai importantă oportunitate a companiei de a interacţiona cu clienţii.

● De câţiva ani, piaţa de call center se dezvoltă pe două direcţii principale: selling point şi info-center, comunicarea făcându-se atât prin telefon, cât şi prin mail, chat, fax etc. Majoritatea soluţiilor apărute sunt specializate şi customizate (în funcţie de cerinţe) spre a fi integrate cu sistemele de core business ● Birocraţia

● Plimbarea clientului de la un departament la altul.

● Informaţii eronate uneori la Call Center

Strategii de tip. W.O. Oportunităţi Ameninţări

● Un număr de ponteţiali clienţi noi destul de ridicat.

● Menţinerea numărului de clienţii satisfacuţi. ● O foarte mare concurenţă, şi o dezvoltare foarte rapidă a call center-ului altor companiide telefonie mobilă din ţară

Stabilirea obiectivelor

Prinicipalul obiectiv al proiectului nostru este reprezentat de motivarea celor 150 de angajati ai call –center-uli companiei Orange din Timişoara pentru motivarea acestora să marească productivitatea şi calitatea apelurilor şi creşterea gradului de satisfacţie al clienţiilor în urma apelului.

Identifiacarea problemelor cu care se confruntă angajaţii şi soluţionarea acestora prin creşterea gradului de implicarea în diferite activităţi.

Preview document

Campanie de relații publice Orange - Pagina 1
Campanie de relații publice Orange - Pagina 2
Campanie de relații publice Orange - Pagina 3
Campanie de relații publice Orange - Pagina 4
Campanie de relații publice Orange - Pagina 5
Campanie de relații publice Orange - Pagina 6
Campanie de relații publice Orange - Pagina 7
Campanie de relații publice Orange - Pagina 8
Campanie de relații publice Orange - Pagina 9
Campanie de relații publice Orange - Pagina 10
Campanie de relații publice Orange - Pagina 11
Campanie de relații publice Orange - Pagina 12
Campanie de relații publice Orange - Pagina 13
Campanie de relații publice Orange - Pagina 14
Campanie de relații publice Orange - Pagina 15
Campanie de relații publice Orange - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • anexa.docx
  • campanie de PR Orange.docx
  • invitatie Orange.docx
  • oferte grecia.docx

Alții au mai descărcat și

Relații Publice

Argument La nivelul local, national, între granitele unei tari, cât si în relatiile internationale, exista o activitate care se ghideaza dupa...

Strategii de comunicare în instituțiile publice studiu de caz - strategia de comunicare a Curții de Conturi a României

Motto: ,,În natura înţeleasă ca universul întreg, comunicarea există, atât la nivelul sistemelor, cât şi la nivelul subsistemelor ce o compun. Nu...

Strategii de Marketing ale Companiilor Multinaționale pe Piața Produselor de Tutun din România

INTRODUCERE Piaţa a apărut cu multe secole în urmă ca o punte de legătură între producţie şi consum. Alvin Toffler consideră că premisa ce a stat...

Elaborarea Campaniei de Relații Publice

INTRODUCERE Această lucrare este dovadă că din ce în ce mai mult, relaţiile publice se dovedesc a fi un instrument original şi eficace pentru a...

Canale de comunicare - exemplificare pe Coca Cola Company

Introducere Comunicarea reprezintă una dintre cele mai importante activităţi dintr-o organizaţie (Harris & Nelson, 2008). În mod fundamental,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Relații Publice Kaufland

Kaufland, prezentare generală Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania. Kaufland este reprezentat de 600 de...

Marketingul Serviciilor pentru Orange România

Prezentarea generală a firmei Într-adevăr, valoarea vieţii rezidă în comunicare: un cuvânt, o şoaptă, un zâmbet, o mângâiere – toate mărturisesc...

Te-ar putea interesa și

Cercetarea mediului concurențial al companiei Cosmote România SA

INTRODUCERE Telefonia mobilă a apărut în România pentru prima dată în anul 1997 când s-au lansat serviciile GSM prin Connex şi Orange denumit...

Funcționarea și organizarea unei agenții de turism - Trapeza Tour

INTRODUCERE Unul dintre principalele fenomene social-economice ale secolului nostru îl constituie dezvoltarea cu o rapiditate şi continuitate...

Comunicare în situații de criză - Orange România

Introducere Pretudindeni putem observa cum orice organizație se confruntă zilnic cu noi provocări, trebuie să facă față unor probleme noi, să ia...

Campanie de comunicare anticriză privind imaginea și reputația Orange România

1. Introducere (context) Pretudindeni putem observa cum orice organizatie se confrunta zilnic cu noi provocari, trebuie sa faca fata unor probleme...

Bazele Marketingului - Orange

1.Prezentarea firmei Orange 1.1.Scurt istoric Orange SA este un operator de telecomunicații mobile și o subsidiară a grupului France Telecom....

Analiza Pieței Românești a Publicității

CAPITOLUL 1: PUBLICITATEA ŞI COMPONENTELE PIEŢEI PUBLICITARE 1.1. Despre publicitate Apariţia şi dezvoltarea publicităţii Apariţia publicităţii...

Analiză comparativă - Orange și Vodafone

Cap I Introducere Telefonia mobilă a revoluţionat modul în care comunicăm şi este acum nelipsită din viaţa de zi cu zi a mai mult de jumatate din...

Analiza activități de marketing Orange România

Cap.1. Prezentarea generală a firmei 1.1 Denumirea completă a agentului economic Denumirea agentului economic este Sc. ORANGE ROMÂNIA S.A. Grupul...

Ai nevoie de altceva?