Campanie de Relatii Publice Orange

Extras din proiect Cum descarc?

Campania: "Campanie de comunicare interna- angajatii si valorile companiei Orange.
Client: Orange Timisoara
Perioada: Februarie - Aprilie 2011
Definirea problemei
Intr-o companie, angajatii reprezinta resursa cea mai importanta de care aceasta poate dispune.In decursul ultimilor trei ani numarul angajatilor a crescut de la an la an. In 2008 nr angajatilor a fost 2627,in 2009 nr angajatilor a fost 2500, iar in 2010 ajungand la 2670. In ceea ce priveste capitalul uman investitiile sunt consistente, atat in ceea ce priveste factorul timp ,cat si in ceea ce priveste factorul resurse: umane si financiare.
Compania Orange Romania dispune de un department dedicate comunicarii interne,care functioneaza in stransa colaborare cu departamentul de resurse umane, dar si cu echipa de marketing si cu managerii acesteia. Orange este lider de piata in Romania cu 10.398.884 de clienti si venituri de 246 milioane de euro in trimestrul al treilea al anului 2010. Orange este parte a grupului Orange-France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu 203.4 milioane de clienti pe cinci continente.
Orange a atins rezultate remarcabile pe piata romana si acest lucru se datoreaza in mare masura angajatilor nostri si nivelului lor ridicat de profesionalism. Obiectivul campaniei este de a crea angajatilor un mediu de lucru care le ofera oportunitati de dezvoltare personala si profesionala, de a avea o comunicare permanenta pentru a putea fi capabili sa identificam asteptarile lor si pentru a imbunatati orice este necesar.
Analiza problemei
Procesul de cercetare pentru campania de comunicare interna este continuu, ceea ce presupune atat consultarea permanenta a specialistului in resurse umane, informarea permanenta a evolutiei, cat si fidelizarea angajatilor.Angajatii beneficiaza de cursuri de specialitate in ceea ce priveste domeniul lor de activitate.Acestea reprezinta o componenta extreme de importanta pentru companie deoarece, numarul clientilor satisfacuti de serviciile oferite depinde si atitudinea angajatilor si de modul de cooperare al acestora cu clientii,astefel angajatii companiei reprezinta legatura dintre companie si clienti.
Nu in ultimul rand, cercetarea necesara planificarii si planificari si implementarii unui plan de comunicarea interna preusupune o interactiuni constant cu angajatii si solicitarea de feedback constant.
ANALIZA S.W.O.T
Streategii de tip S.T. Puncte forte Staregii de tip S.O. Puncte slabe
? Potentialul acestei piete pe termen mediu si lung este evident, deoarece in multe domenii call center-ul este prima si uneori cea mai importanta oportunitate a companiei de a interactiona cu clientii.
? De cativa ani, piata de call center se dezvolta pe doua directii principale: selling point si info-center, comunicarea facandu-se atat prin telefon, cat si prin mail, chat, fax etc. Majoritatea solutiilor aparute sunt specializate si customizate (in functie de cerinte) spre a fi integrate cu sistemele de core business ? Birocratia
? Plimbarea clientului de la un departament la altul.
? Informatii eronate uneori la Call Center
Strategii de tip. W.O. Oportunitati Amenintari
? Un numar de pontetiali clienti noi destul de ridicat.
? Mentinerea numarului de clientii satisfacuti. ? O foarte mare concurenta, si o dezvoltare foarte rapida a call center-ului altor companiide telefonie mobila din tara
Stabilirea obiectivelor
Prinicipalul obiectiv al proiectului nostru este reprezentat de motivarea celor 150 de angajati ai call -center-uli companiei Orange din Timisoara pentru motivarea acestora sa mareasca productivitatea si calitatea apelurilor si cresterea gradului de satisfactie al clientiilor in urma apelului.
Identifiacarea problemelor cu care se confrunta angajatii si solutionarea acestora prin cresterea gradului de implicarea in diferite activitati.


Fisiere in arhiva (4):

  • anexa.docx
  • campanie de PR Orange.docx
  • invitatie Orange.docx
  • oferte grecia.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!