Campanie împotriva avortului

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 17 în total
Cuvinte : 3446
Mărime: 40.43KB (arhivat)
Publicat de: Ileana Szabo
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: L.Ardelean

Extras din proiect

Organizatia Priveste-ma cum cresc! organizeaza in perioada 01 - 22 martie 2010 campanie de informare a populatiei in legatura cu problema chiuretajului

Incepand cu orele 18.00,

Vino!!!

Marti,01 martie 2010,la Sala Sporturilor “Antonio Alexe” unde va avea loc deschiderea oficiala a campaniei.

Vor fi alaturi de noi formatia Voltaj si se va prezenta pe scurt campania

Va asteptam!

Introducere

Organizatia poarta numele de Priveste-ma cum cresc! si este o organizatie non-guvernamentala,cu sediul in Oradea.Este o organizatie recenta,care activeaza doar de cateva luni.Aceasta face parte din organizatiile care se ocupa mai ales de adolescentele,tinerele si femeile gravide care au nevoie de sprijin pentru a nu ajunge la a face avort sau la a-si parasi copii dupa nastere,dar de asemenea fac cunoscute si barbatilor motivele si riscurile avortului.

In aceasta lucrare se va detalia problema cu care se confrunta organizatia,de ce apare aceasta problema si care este categoria de varsta afectata cel mai mult?Care sunt solutiile?

Organizatia va sustine o campanie publica pentru informarea femeilor despre ceea ce inseamna o sarcina,despre greutatile si frumusetile ce le implica,dar mai ales despre riscurile unui avort.

"Doamne, Tu m-ai alcătuit în pântecele maicii mele.

Te voi lăuda, că sunt o făptura aşa de minunată" (Psalmul 138)

1.Definirea problemei

Problema externa cu care se confrunta organizatia este cea a avortului.O alta problema care se doreste a fi remediata,partial macar,este cea a informarii femeilor gravide din mediul mai precar,mai ales, asupra a ceea ce inseamna sarcina,greutatile ei si riscurile avortului.

Asa cum se intampla in viata de zi cu zi,exista si in organizatia noastra puncte slabe,pe care dorim a le perfectiona.Aceastea le intampinam mai ales in relationarea cu grupul tinta,care de obicei este retras,rusinos sau neinformat.Tocmai de aceea organizatia are initiativa in astfel de situatii si dorim a atrage interesul persoanelor in cauza.

Analiza SWOT de mai jos arata punctele forte si pe cele slabe, de asemenea avantajele si dezavantajele organizatiei.

Forte (Strengh) Slabiciuni(Weaknesses)

-amplasarea intr-o zona centrala

-personal calificat,amabil

-caracter non-stop al organizatiei

-confidentialitate

-servicii de maxima calitate -aparitia recenta pe piata

-informatii minime despre grupul tinta

Oportunitati(Opportunities) Amenintari(Threats)

-extinderea organizatiei

-devenirea unui ONG national,respectiv international -imposibilitatea asigurarii salariilor personalului

-rivalitate competitiva

Preview document

Campanie împotriva avortului - Pagina 1
Campanie împotriva avortului - Pagina 2
Campanie împotriva avortului - Pagina 3
Campanie împotriva avortului - Pagina 4
Campanie împotriva avortului - Pagina 5
Campanie împotriva avortului - Pagina 6
Campanie împotriva avortului - Pagina 7
Campanie împotriva avortului - Pagina 8
Campanie împotriva avortului - Pagina 9
Campanie împotriva avortului - Pagina 10
Campanie împotriva avortului - Pagina 11
Campanie împotriva avortului - Pagina 12
Campanie împotriva avortului - Pagina 13
Campanie împotriva avortului - Pagina 14
Campanie împotriva avortului - Pagina 15
Campanie împotriva avortului - Pagina 16
Campanie împotriva avortului - Pagina 17

Conținut arhivă zip

  • Campanie Impotriva Avortului.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza SWOT la SC KDent SRL

1. INTRODUCERE În economia modernă, firmele reprezintă „forţa motrică” a progresului, a dezvoltării, sunt cele ce asigură necesarul de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Fundamentalism religios în iudaism, creștinism și islam

Cunoscutul filosof, eseist, scriitor francez, Andre Malraux, fost mi¬nistru al Culturii intr-unul din gu¬vernele lui Charles de Gaulle, spunea ca...

Analiza unei Probleme Sociale - Avortul

NATURA PROBLEMEI Avortul reprezintă întreruperea voită a unei a unei sarcini, implicând diverse cauze, de ordin economic cel mai adesea. Avortul...

Migrația populației

Fenomenul migratiei a existat dintotdeauna, concretizat prin transhumanta, invazii, colonizari si cruciade, sau provocate, în general, de atractia...

Explozia demografică și urbană

EXPLOZIA DEMOGRAFICA SI URBANA Fenomenul migratiei a existat dintotdeauna, concretizat prin transhumanta, invazii, colonizari si cruciade, sau...

Neolegionarismul în România după 1990

Neolegionarismul şi reînvierea societăţii civile 3 2. Noua Dreaptă 5 3. Acţiunile Noii Drepte 8 1. Neolegionarismul şi reînvierea societăţii...

Campanii de Relații Publice

Campania de relatii publice reprezinta totalitatea operatiilor coordonate de comunicare derulate într-o perioada de timp determinata, într-un...

Ai nevoie de altceva?