Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 5250
Mărime: 3.83MB (arhivat)
Publicat de: Agnos Tudose
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. 1. Brief de Agentie
  2. a. Societatea
  3. b. Produsul
  4. c. Concurenta
  5. d. Dimensiunile pietei
  6. e. Distributie
  7. f. Consumul
  8. g. Promovarea
  9. 2. Programul de vanzare
  10. a. Perioada
  11. b. Obiective
  12. c. Previziuni
  13. 3. Programul publicitar
  14. a. Tinta
  15. b. Obiective ale programului de publicitate
  16. c. Atractie
  17. d. Media plan
  18. e. Promovarea vanzarilor

Extras din proiect

1. Brief de agentie

A. Societatea

Fisa de identitate

Vodca Stalinskaya este produsa de firma Prodal 94 care face parte din industria alimentara si a bauturilor, grupa fabricarea bauturilor clasa fabricarea bauturilor alcoolice distilate: whisky, coniac, gin ,lichioruri, vodca etc. Societatea a luat fiinta in anul 1994 in localitatea Cernica din judetul Ilfov avand ca asociati pe : Jabber Kanani si Bagher Karimzadeh ambii de origine iraniana. Grupul Prodal 94 detine printre altele Bere Spirt Drobeta-Turnu Severin precum si Granddies care au acelasi obiect de activitate.

Compania este lider pe piata cu Stalinskaya care acopera 25% din consumul de vodca din Romania si 30% ca valoare din total vanzari cat si cu ginul Wembley care reprezinta mai mult de 45% din vanzarile de pe piata interna. Compania Prodal '94, a investit de la infiintarea sa peste 10 milioane de dolari in tehnologie, distributie si imaginea marcilor sale. Produsele Prodal sunt certificate din punct de vedere al calitatii si mediului conform standardelor Uniunii Europene: ISO 9001, ISO 14001 si I.F.S. (International Food Standard). Prodal poate, astfel, sa exporte in orice tara din lume fara acreditari suplimentare. Astfel bauturile spirtoase romanesti concureaza produsele traditionale de pe piete internationale precum Germania, China, Austria, Franta, Danemarca sau Italia. Valoarea investitiilor in marketing, cercetare si dezvoltare a depasit in ultimii cinci ani 25 mil. Euro acestea avand ca scop consolidarea pozitiei de lider pe piata din Romania precum si in internationalizarea principalelor branduri.In februarie 2001 proprietarii marcii rusesti Stolichnaya - Spirits International NV TE Roterdam prin mandatarul autorizat SC ROMINVENT SA (agentie de proprietate industriala), a intentat doua procese contra Prodal '94 SRL, pentru a radia de la OSIM marca Stalinskaya, datorita asemanarilor dintre cele doua marci. In cele din urma conflictul a fost stins si reprezentantii celor doua firme au incheiat un acord de parteneriat prin care se obligau sa se sprijine reciproc in distribuirea si promovarea pe piata romaneasca, respectiv, ruseasca, a produselor acestora.

Rusii se obligau sa sustina marcile "Stalinskaya", "Wembley", "Infinity" si "Fancy", iar romano-iranienii marcile "Stolichnaya", Moskovskaya", urmand ca ulterior sa promoveze si alte marci precum "Sibirskaya", "Krepkaya" si "Ruskaya". Distibutia marcilor rusesti pe piata din Romania revine Companiei Granddis care a luat nastere in 1998, pe categoria vodka si gin. Granddis distribuie in exclusivitate Stalinskaya Vodca, Wembley Dry Gin, Discovery Vodca, Fancy Brandy si Infinity Vodca.

Grupul Prodal '94 a avut anul trecut o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro, in crestere cu 35% fata de 2002, cand a fost de 26 mil. Compania Prodal '94, producatorul marcii de vodca Stalinskaya, al brandy-ului Fancy si al ginului Wembley, si-a consolidat pozitia principalelor branduri anul trecut si si-a mentinut constante vanzarile, in pofida influentelor negative ale maririi accizei la bauturile spirtoase. Pentru anul 2006, Ministerul Sanatatii doreste sa infiinteze un fond national de sanatate care presupune o taxa de 0,25 euro pe sticla de bautura spirtoasa de 30% volum si 0,5 litri. De la 1 iulie 2006, Romania areun nivel de acciza de 550 euro/hl, adica exact ca in UE, acciza la bauturi fiind definita ca taxa de consumatie. Intentia Ministerului Sanatatii de a suprataxa cu 0,25 euro sticla de 0,5 litri va duce de fapt la o dublare a accizei. Aceasta dublare a accizelor are deja un impact negativ asupra marilor producatori insa Prodal 94 a reusit pentru moment sa faca fata acestor majorari. Un moment dificil este 1 ianuarie 2007 cand produsele alcoolice de import vor fi scutite de taxe vamale. Grupul de firme Prodal care si-a castigat notorietatea cu ajutorul marcilor Stalinskaya, ginul Wembley, sau coniacul Passion nu intentioneaza in viitorul apropiat sa vanda din actiuni. Obiectivul general este consolidarea pozitiei de lider si impunerea in plan extern.

Preview document

Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 1
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 2
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 3
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 4
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 5
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 6
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 7
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 8
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 9
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 10
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 11
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 12
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 13
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 14
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 15
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 16
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 17
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 18
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 19
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 20
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 21
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 22
Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • Campanie Pulicitara - Vodka Stalinskaya.doc

Alții au mai descărcat și

Publicitatea și promovarea vânzărilor - Kit Kat

Motivatie De ce am ales brandul Kit Kat? Foarte simplu: Kit Kat e un nume deja recunoscut in intreaga lume atat prin gustul desavarsit ce il...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?