Cantar de Baie - Healthy Power

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 3
Elemente specifice ale mediului de marketing 3
Descrierea pietei pe categorii de consumatori si nonconsumatori 4
Criterii si variabile de segmentare a pietei 4
Segmentarea pietei pe avantaje 5
Piata tinta 5
Cercetarea de Marketing 6
Problema decizionala 7
Obiectivele cercetarii 7
Metoda Cercetarii 7
Operationalizarea 10
Rezultatele cercetarii 10
Bugetul 15
Mixul de marketing 15
Configurarea produsului 15
Configurarea pretului 18
Strategia de pret 18
Nivelul preturilor 19
Configurarea promovarii 19
Reclama 19
Promovarea vanzarilor 20
Configurarea distributiei 20
Extinderea teritoriala a distributiei 20
Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor 21
Alegerea canalelor de distributie 21
Intensitatea retelei de distributie 21


Extras din proiect Cum descarc?

Cantar de baie-Healthy Power
Introducere
Traim intr-o lume in care se tine tot mai mult cont de sanatate si aspectul fizic.Unul din cele mai de ajutor produse pentru a ne tine greutatea sub control este cantarul de baie.Cantarul mecanic de persone este un produs de inalta calitate,cu ajutorul caruia iti poti masura masa corporala ori de cate ori doresti astfel incat sa poti lua decizii mereu informate cu privire la alimentatia si stilul tau de viata.
Infiintata in luna martie, anul 2012, cu sediul in orasul Iasi, firma noastra,S.C. UniPower S.R.L. , specializata in producerea de echipamente electronice, vine in sprijinul consumatorilor cu o inovatie in materie de cantare de baie,si anume cantarul de baie Healthy Power.Pentru acest nou produs firma noastra pune la dispozitia specialistilor o hala de productie situata in zona Bucium, dotata cu o linie automatizata, care produce si ambaleaza cantare electronice de cea mai buna calitate.
Elemente specifice ale mediului de marketing
In cadrul oricarei firme, responsabilitatea analizei mediului exterior si a identificarii schimbarilor de mediu revine in primul rand oamenilor de marketing. Pe de o parte, ei dispun de instrumentele necesare monitorizarii mediului, iar pe de alta parte, prin insasi natura muncii lor, isi petrec o mare parte a timpului alaturi de clienti si de concurenta. 
Prin activitatea firmei noastre ne propunem sa cream un produs nou, revolutionar, cu un sistem auditiv incorporat special conceput pentru a satisface exigentele si nevoile consumatorilor in special celor cu probleme de vedere dar si celor care se intereseaza in mod constant de sanatatea lor si doresc ca asteptul fizic sa exprime stilul sanatos de viata si nu numai.Dorim sa aducem pe piata un produs cu o durata de utilizare mai indelungata fata de produsele care se gasesc momentan pe piata.
Acest cantar digital cu analizor este un dispozitiv de inalta calitate, pentru determinarea complexa si cu precizie a compozitiei organismului dumneavoastra. Are un design elegant si atragator, cu ecran "Extra Neon LCD" si caractere mari pentru o buna vizibilitate a rezultatelor. Foloseste tehnologia performanta de analiza BIA pentru masurarea precisa a 5 parametri corporali: greutate, grasime corporala, continut de apa, masa musculara, masa osoasa si ofera rezultate ale masuratorilor pentru 6 utilizatori diferiti. Este un produs performant cu inalte standarde de calitate, ideal pentru utilizare personala, in cabinete medicale si sali de fitness.
Cele doua sectoare in care este impartit in mod traditional mediul de marketing sunt micromediul (sau mediul direct) si macromediul (sau mediul general).
Micromediul cuprinde agentii din imediata apropiere a firmei si anume: furnizorii, intermediarii, clientii, concurenta si publicul.
Macromediul cuprinde urmatoarele sectoare: mediul tehnologic, mediul economic, mediul demografic, mediul politico-juridic, mediul socio-cultural si mediul natural.Dintre acestea o importanta deosebita o are mediul economic,data fiind actuala criza economica ce afecteaza intreaga Europa si care poate avea consecinte dezastruoase asupra unui produs nou lansat. Clientii sunt reticenti in a investi bani in achizitionarea unui produs nou despre care nu au un feedback pertinent.
Cumparatorii
Descrierea pietei pe categorii de consumatori si nonconsumatori
Prin piata intelegem orice plasament in spatiu si orice fragment de timp in care pot fi intalniti potentialii parteneri de afaceri ,vanzatori sau cumparatori ai unor produse sau servicii de orice natura. Piata produsului de referinta este localizata intr-un anumit spatiu geografic si socio-demografic,in care produsul se afla deja in consum sau urmeaza a fi introdus in curand. In aria de cuprindere a acestei piete traieste o anumita populatie totala.Ea este formata din indivizii, familiile sau organizatiile carora le este adresat produsul de referinta.
O anumita fractiune din cadrul populatiei este formata din consumatori.Ei au caracteristic faptul ca,fie au adoptat deja produsul in consum,fie ca il vor adopta cu un anumit grad de certitudine.
Cealalta fractiune din populatie este formata din nonconsumatori.Ei pot fi absoluti si relativi.Nonconsumatorii absoluti sunt cei care nu au nevoie de produs la modul absolut si nu-l vor cumpara si consuma niciodata.
In cazul produsului nostru,cantarul de baie Healthy Power,acesti nonconsumatori sunt persoanele cu probleme locomotorii,care nu se pot folosi de produs,sau persoane care il considera neadecvat nevoilor lor.
Nonconsumatorii relativi sunt cei care ar putea avea nevoie de produs sau marca,dar nu cumpara si nu consuma inca,din diverse motive conjuncturale.Fie nu au bani,fie nu stiu ca produsul /marca exista,fie nu sunt convinsi de utilitatea si calitatea acestuia si l-au inlocuit cu altceva,fie ca pur si simplu nu vor.In alte imprejurari,cel putin o parte din ei,ar putea cumpara si consuma produsul/marca,devenind consumatori efectivi.
Criterii si variabile de segmentare a pietei
Piata este un conglomerat.Ea este alcatuita din consumatori si utilizatori diferiti sub aspectul veniturilor,ocupatiei,varstei,sexului,rasei,etniei,nivelului de educatie, religiei, gusturilor, traditiilor si obiceiurilor,al stilului de viata,al statutului social,al mediului de locuit ,al atitudinii fata de produs,al avantajelor cautate in consum si al multor alte variabile individuale sau de grup.
Variabilele dupa care se face segmentarea sunt decisive pentru asigurarea pertinentei acesteia.Teoretic,variabilele de segmentare sau de discriminare intre diferitele grupuri tipice de clienti pot fi extrem de multe.Practic,numarul acestora poate fi restrans la cateva uzuale,iar acestea pot fi grupate si sistematizate in cateva grupe distincte: demografice, psihografice, geografice si comportamentale.
Ar fi irelevanta o segmentare a pietei dupa statutul marital, numarul de copii, etnie, religie, ocupatie, nivel intelectual sau temperament, intrucat aceste variabile nu influenteaza actul de cumparare al produsului vizat.
Un prim criteriu de segmentare ar fi sexul persoanei,femeile fiind mai interesate in a-si tine greutatea sub control decat barbatii,astfel incat ele achizitioneaza mai des un cantar de baie.
Un al doilea criteriu,cu o importanta deosebita,este puterea de cumparare sau nivelul veniturilor.Fiind o investitie pe termen mai lung si de o calitate superioara,cantarul va putea fi achizitionat de persoanele cu venituri medii si mari.
Un alt criteriu ar putea fi cel al avantajelor cautate.Produsul se adreseaza indeosebi consumatorilor preocupati de calitate si utilitate atunci cand vine vorba de achizitionarea unui anumit produs.Cantarul Healthy Power ofera o calitate superioara si durabilitate ridicata,iar datorita sistemului auditiv incorporat poate fi utilizat si de persoanele cu probleme vizuale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Cantar de Baie - Healthy Power.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!